Przetarg na trasę o łącznej długości ok. 120 km podzielony jest na trzy części. Pierwsza dotyczy trzech odcinków realizacyjnych o łącznej długości ok. 44 km: węzeł Piaski Wschód – Łopiennik (ok. 15,9 km), węzeł Krasnystaw Północ – Izbica (ok. 17,8 km) oraz węzeł Izbica – Zamość Sitaniec (ok. 10,3 km).
Druga część obejmuje cztery odcinki realizacyjne (ok. 54,2 km): węzeł Zamość Wschód – Zamość Południe (ok. 12,2 km), węzeł Zamość Południe – Tomaszów Lubelski (początek obwodnicy ok. 18 km), obwodnica Tomaszowa Lubelskiego (dobudowa drugiej jezdni ok. 6,7 km) oraz Tomaszów Lubelski – Hrebenne (ok. 17,3 km).
– Na te wszystkie odcinki wyłonieni w przetargu wykonawcy będą opracowywać koncepcję programową, czyli dokumentację pokazującą bardziej szczegółowe rozwiązania z uwzględnieniem obsługi ruchu lokalnego. Projektanci przeprowadzą analizę i prognozę ruchu, opracowania geodezyjne i kartograficzne dla celów projektowania dróg, a także opracowania geologiczno-inżynierskie, hydrogeologiczne, geotechniczne i hydrologiczno-hydrauliczne. To pozwoli zaprojektować ostateczny techniczny wariant realizacji inwestycji i przeprowadzić rozpoznanie podłoża gruntowego – wyjaśnia Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy oddziału GDDKiA w Lublinie.
Napisz komentarz
Komentarze