Opłatomat dostarczył do UM w Zamościu Bank PKO BP SA , który prowadzi obsługę bankową miasta i podległych mu jednostek. Urządzenie zostało uruchomione pod koniec stycznia. Petenci mogą z niego korzystać w godzinach pracy urzędu.
Opłatomat przyjmuje jednorazowe wpłat z m.in. z tytułu zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach, odpisów skróconych aktu stanu cywilnego, sporządzenia aktu małżeństwa, decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, zmiany nazwiska czy imienia, opłat skarbowych itp.
– W miarę zgłaszanych potrzeb mieszkańców zostaną podjęte działania zmierzające do rozszerzenia funkcjonalności o inne płatności – zapewnia Marek Gajewski, rzecznik prezydenta Zamościa.
Zapewnia, że obsługa urządzenia bardzo prosta. Ma ono czytelne komunikaty na ekranie, które poprowadzą mieszkańców przez cały proces realizowania wpłaty. – Pomimo tego pracownicy Biura Obsługi Interesanta chętnie będą służyli pomocą podczas korzystania z opłatomatu – podkreśla Gajewski.
Wszystkie transakcje za pomocą opłatomatu realizowane są bez dodatkowych opłat i prowizji.
Napisz komentarz
Komentarze