Autorzy petycji chcieli również, by miasto poinformowało ich o kosztach ponoszonych przez hrubieszowski magistrat z tytułu korzystania z usług telekomunikacyjnych i przedstawiło wykaz umów, jakie urząd pozawierał z operatorami telefonii komórkowych. Spółka Szulc Efekt tłumaczy swoje zainteresowanie interesem podatników, którzy pokrywają rzekomo rosnące koszty usług telekomunikacyjnych w samorządach.
"Z danych zebranych dotychczas wynika, że redukcja kosztów usług telekomunikacyjnych przebiega w samorządach bardzo wolno. Dane uzyskane w 2018 r. wskazują, że w przypadku części gmin, już na pierwszy rzut oka widać, że koszty te wymagają optymalizacji" – napisała spółka w petycji.
Petycje jak z pepeszy
Warszawska spółka chciała, aby władze Hrubieszowa udzieliły jej informacji publicznej dotyczącej łącznych kosztów usług komunikacyjnych za pierwsze 5 miesięcy 2019 r. A także ujawniły nazwy operatorów telefonii komórkowej, z którym urząd zawarł umowy. Nadto oczekiwała, że miasto poda ile umów zawarto z danym operatorem.
Cały artykuł dostępny tylko w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia
Napisz komentarz
Komentarze