Skuteczna kampania reklamowa nie musi wiązać się z wielkimi kosztami. Tu liczy się dobry pomysł i plan działania. Możesz wydać naprawdę dużo pieniędzy na reklamy, a nie przyciągną one zbyt wielu nowych klientów. Możliwości jest naprawdę sporo i trudno samemu wybrać te, które w danym przypadku okażą się najlepsze. Czasami lepiej zaufać specjalistom, którzy dopasują odpowiednie metody reklamowania do potrzeb Twojej firmy. Dzięki ich pomocy będziesz miał pewność, że informacje docierają tam, gdzie powinny.
Wydawać by się mogło, że najlepszą reklamę przygotuje właściciel firmy, który zna jej potrzeby oraz mocne i słabe strony. To prawda, że jego wiedza jest niezbędna przy tworzeniu kampanii reklamowej, ale by te działania okazały się skuteczne, potrzeba kogoś jeszcze... Na pewno przyda się pomoc specjalisty do spraw reklamy, dziennikarza oraz grafika, czyli całego zespołu współpracujących ze sobą ludzi. Nie musisz szukać każdego z osobna. Nasz zespół redakcyjny jest już dobrany i czeka na Twoje zgłoszenie. Zapewniamy graficzne opracowanie reklamy, piszemy artykuły sponsorowane, przygotowujemy banery reklamowe oraz zajmujemy się promowaniem Twojej firmy na wiele innych sposobów.
Dlaczego jeszcze warto skorzystać z pomocy specjalistów do spraw reklamy? Oprócz tego, że zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, to będziesz miał pewność, że prowadzona kampania marketingowa dociera do potencjalnych klientów z regionu i nie tylko.
Jak wiadomo, za skuteczność reklamy odpowiada także jej zasięg. Klienci tworzą grupę bardzo zróżnicowaną, dlatego musisz korzystać z różnych sposobów reklamowych, by dotrzeć do wszystkich. Wybierz miejsce, do którego najczęściej sięgają mieszkańcy Twojego miasta i okolic. Jest nim "Kronika Tygodnia". Informacje o Twojej działalności znajdą się nie tylko w papierowym i e-wydaniu "Kroniki Tygodnia", ale również na jej stronie internetowej i na Facebooku. To idealna okazja dla Ciebie i Twojej firmy na pojawienie się w miejscu obserwowanym przez internautów z regionu. W Internecie mamy ponad 100 tys. odsłon, a na Facebooku obserwuje nas ponad 16 tys. użytkowników.
Stale się rozwijamy i dbamy o to, by być dla Was pierwszym źródłem informacji w regionie. Już teraz zadbaj o swoją kampanię reklamową i skorzystaj z oferty "Kroniki Tygodnia". Pracownicy Biura Reklamy chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą w promowaniu Twojej firmy. Odwiedź naszą redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.