Jeśli ktoś chce, by pracownicy magistratu złożyli mu wizytę w domu, powinien zatelefonować do sekretariatu pod nr: 84 696 23 80 wew. 22 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30) albo wysłać e-mail na adres: [email protected]. W zgłoszeniu należy wyjaśnić, czego sprawa dotyczy i podać swoje dane oraz numer telefonu.
Zgłoszenia obsługiwane będą w kolejności ich przyjęcia, a wizyt urzędników należy się spodziewać we wtorki w godz. 10-14. Wcześniej urzędnik zatelefonuje, by ustalić sposób załatwienia sprawy i termin wizyty.
Mobilni pracownicy mogą pomagać w wypełnianiu dokumentów, przyjmować je i dostarczać do magistratu, a także wyjaśniać procedury.
Więcej informacji na temat nowej usługi można uzyskać osobiście w Urzędzie Miasta Hrubieszów, ul. mjr Henryka Dobrzańskiego „Hubala” 1 (podinspektor ds. społecznych, pok . 16) lub pod nr tel. 84 696 23 80 wew. 24.
Regulamin usługi "Mobilny Urzędnik" dostępny w załączniku poniżej.
Napisz komentarz
Komentarze