1. Nasz Czytelnik to Twój potencjalny klient
"Kronikę Tygodnia" kupują osoby zainteresowane tym, co się dzieje w naszym mieście i najbliższych okolicach. Jednocześnie Czytelnicy oczekują informacji, gdzie kupić dobre produkty, kto rzetelnie wykonuje w Zamościu usługi, gdzie warto robić zakupy. Masz świetną okazję dotrzeć do tych osób, umieszczając reklamy w naszej gazecie.
2. "Kronika Tygodnia" liderem lokalnej informacji
Wykorzystaj to, na co zespół redakcyjny danej gazety pracował latami. Mowa o zaufaniu – nasi Czytelnicy kupując kolejne wydania "Kroniki Tygodnia", ufają, że podawane przez nas informacje są wiarygodne i rzetelne. W ten sam sposób podchodzą do pojawiających się reklam, prezentujemy firmy solidne, sprawdzone, oferujące produkty i usługi na najwyższym poziomie. Dołącz do tego grona, przenosząc swoje reklamy do naszej gazety.
3. Jest wiele możliwości reklamowania swojej firmy w prasie
Reklama szybciej spełnia swoje zadanie, kiedy poparta jest ciekawym artykułem, wypowiedzią znanej osoby lub opiniami Czytelników. Możliwości reklamowania jest naprawdę sporo. Poza kilkudziesięcioma formatami reklamy graficznej, istnieje cały szereg ciekawych narzędzi. Jednym z nich jest artykuł sponsorowany. To doskonały sposób na pochwalenie się osiągnięciami firmy oraz przekazanie szczegółowych informacji na temat oferowanych przez nią usług czy produktów.
4. Twoja oferta zostanie zapamiętana na dłużej
Reklama prasowa bardziej utkwi w pamięci Czytelników, niż ta sama zamieszczona w Internecie. Wynika to z faktu, że stajemy się coraz bardziej obojętni na przekazy wyświetlane w naszych przeglądarkach. Ponadto, dzięki nieograniczonym możliwościom graficznym łatwiej przygotować reklamę, która zaciekawi Czytelnika i zapadanie mu w pamięć. A interesujący go artykuł będzie mógł zachować na dłużej.
5. Niski koszt!
Tak jak pisaliśmy w poprzednich artykułach o reklamie w "Kronice Tygodnia", Twoja reklama nie musi być droga, by działać skutecznie. Tu liczy się pomysł i dobre gospodarowanie środkami przeznaczonymi na promowanie działalności. Cena reklamy uzależniona jest od powierzchni jaką ma zajmować. W "Kronice Tygodnia" za jeden moduł zapłacisz tylko 55 zł. Korzystnym rozwiązaniem jest też wybór pakietu, zapewniającego więcej sposobów promowania swojej firmy w prasie.
Nie czekaj. Postaw na skuteczną reklamę w prasie i odwiedź naszą redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.