Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 02:15
Reklama Baner rekalmowy Orkiestry Włościańskiej
Reklama

Dlaczego warto reklamować się w prasie?

Internet rozwija się bardzo dynamicznie, ale dla wielu osób prasa wciąż pozostaje pierwszym i najbardziej wiarygodnym źródłem informacji. Umieszczenie reklamy w gazecie, bezpośrednio przy artykułach dziennikarskich, to jeden z najlepszych sposobów zwrócenia uwagi Czytelnika na swoją firmę. Poznaj 5 innych powodów, dla których warto umieścić swoją reklamę w gazetowym wydaniu "Kroniki Tygodnia".

1. Nasz Czytelnik to Twój potencjalny klient

"Kronikę Tygodnia" kupują osoby zainteresowane tym, co się dzieje w naszym mieście i najbliższych okolicach. Jednocześnie Czytelnicy oczekują informacji, gdzie kupić dobre produkty, kto rzetelnie wykonuje w Zamościu usługi, gdzie warto robić zakupy. Masz świetną okazję dotrzeć do tych osób, umieszczając reklamy w naszej gazecie.

 

2. "Kronika Tygodnia" liderem lokalnej informacji

Wykorzystaj to, na co zespół redakcyjny danej gazety pracował latami. Mowa o zaufaniu –  nasi Czytelnicy kupując kolejne wydania "Kroniki Tygodnia", ufają, że podawane przez nas informacje są wiarygodne i rzetelne. W ten sam sposób podchodzą do pojawiających się reklam, prezentujemy firmy solidne, sprawdzone, oferujące produkty i usługi na najwyższym poziomie. Dołącz do tego grona, przenosząc swoje reklamy do naszej gazety.

 

3. Jest wiele możliwości reklamowania swojej firmy w prasie

Reklama szybciej spełnia swoje zadanie, kiedy poparta jest ciekawym artykułem, wypowiedzią znanej osoby lub opiniami Czytelników. Możliwości reklamowania jest naprawdę sporo. Poza kilkudziesięcioma formatami reklamy graficznej, istnieje cały szereg ciekawych narzędzi. Jednym z nich jest artykuł sponsorowany. To doskonały sposób na pochwalenie się osiągnięciami firmy oraz przekazanie szczegółowych informacji na temat oferowanych przez nią usług czy produktów.

 

4. Twoja oferta zostanie zapamiętana na dłużej

Reklama prasowa bardziej utkwi w pamięci Czytelników, niż ta sama zamieszczona w Internecie. Wynika to z faktu, że stajemy się coraz bardziej obojętni na przekazy wyświetlane w naszych przeglądarkach. Ponadto, dzięki nieograniczonym możliwościom graficznym łatwiej przygotować reklamę, która zaciekawi Czytelnika i zapadanie mu w pamięć. A interesujący go artykuł będzie mógł zachować na dłużej.

 

5. Niski koszt!

Tak jak pisaliśmy w poprzednich artykułach o reklamie w "Kronice Tygodnia", Twoja reklama nie musi być droga, by działać skutecznie. Tu liczy się pomysł i dobre gospodarowanie środkami przeznaczonymi na promowanie działalności. Cena reklamy uzależniona jest od powierzchni jaką ma zajmować. W "Kronice Tygodnia" za jeden moduł zapłacisz tylko 55 zł. Korzystnym rozwiązaniem jest też wybór pakietu, zapewniającego więcej sposobów promowania swojej firmy w prasie.

Nie czekaj. Postaw na skuteczną reklamę w prasie i odwiedź naszą redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.


Podziel się
Oceń

 

 

Reklama
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
ReklamaBaner- dodatek święta firmy Stalprodukt
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama