1. Zadbaj o pozytywny wizerunek swojej firmy.
Duża konkurencyjność na rynku sprawia, że każdy przedsiębiorca, któremu zależy na utrzymaniu kontrahentów i pozyskaniu nowych musi dbać o budowanie właściwego wizerunku swojej działalności. Tylko takie działanie zapewnia istnienie w świadomości i pamięci klientów oraz partnerów biznesowych. Jeżeli dopiero zaczynasz własną działalność lub jesteś w trakcie jej zakładania, zastanów się jak chciałbyś, żeby Twoja firma była postrzegana. Wyznacz cele i dąż do ich zrealizowania. Opinia na temat Twojej działalności będzie budowana latami, ale jeżeli podejmiesz pewne działania, już teraz zyskasz w oczach lokalnej społeczności. Przygotuj wizytówki, zareklamuj się oraz stwórz stronę internetową i zadbaj o jej aktualizowanie. Dzięki temu zainteresowani łatwo i szybko znajdą potrzebne informacje na temat Twojej firmy, a pozostali zapoznają się z jej ofertą.
2. Skorzystaj z pomocy specjalistów ds. reklamy.
Na barkach początkującego przedsiębiorcy spoczywa całe mnóstwo obowiązków. Przygotowanie kampanii reklamowej nie musi być jednym z nich. To zadanie zleć specjalistom do spraw reklamy. Wybierając współpracę z "Kroniką Tygodnia", otrzymasz ich pomoc w starannym przygotowaniu całej kampanii reklamowej. Przydzielimy opiekuna klienta, który będzie pracował nad wizerunkiem Twojej firmy. Sam przyjedzie do Twojego biura, aby przedstawić Ci naszą ofertę i zaproponować najlepsze sposoby promowania. Otrzymasz także wsparcie całego zespołu naszej redakcji. Napiszemy artykuły sponsorowane, przygotujemy reklamę graficzną oraz zajmiemy się promowaniem Twojej działalności w prasie i Internecie.
3. Dobrze zaplanuj swój budżet.
Już nie musisz wydawać pieniędzy na ulotki czy drogie banery reklamowe. Przenosząc swój budżet reklamowy do nas, zaoszczędzisz nawet 10 000 zł. W abonamencie pakiet usług otrzymasz za 299 zł. W ofercie m.in.: reklamy graficzne, artykuły sponsorowane i promowanie Twojej firmy innymi skutecznymi narzędziami. Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.
4. Zareklamuj swoją firmę w prasie i Internecie.
Jeżeli dopiero otworzyłeś firmę, nie czekaj i skorzystaj z oferty "Kroniki Tygodnia". Sposobów promowania jest wiele. Na początek dobrym rozwiązaniem okaże się artykuł sponsorowany. To doskonały sposób na zwrócenie uwagi mieszkańców regionu na nowo powstałą działalność i przedstawienie oferowanych przez nią usług. Taki artykuł zostanie zamieszczony w prasie i Internecie. Na stronie www.kronikatygodnia.pl każdy artykuł sponsorowany zawiera linki, które przenoszą czytelnika we wskazane miejsca.
5. Skup się na docelowej grupie klientów.
Poznaj swoich odbiorców, by wiedzieć, gdzie zamieszczać reklamę. Jeżeli są to osoby młode, masz gwarantowane, że najskuteczniejsza okaże się reklama w Internecie np. na Facebooku czy na stronie www.kronikatygodnia.pl. W innych przypadkach warto pokusić się także o jej opublikowanie w prasie.
Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.