Kiedy skończycie czytać ten artykuł, weźcie do ręki najbardziej znane gazety w Polsce, zobaczcie też światową prasę oraz największe polskie portale internetowe i zwróćcie uwagę jak dużo jest tam tekstów sponsorowanych. Nakłady na tę formę promocji rosną z roku na rok. I to najlepiej świadczy o popularności, jaką cieszy się zamawianie i pisanie artykułów sponsorowanych. Dlaczego tak jest?
Nie da się go zablokować
Szukając czegoś w Internecie, zapewne nie raz zdarzyło się Wam zablokować reklamę, zanim daliście jej szansę na zainteresowanie Was tym, co promowała. Niestety dla instytucji, marek, produktów, przez możliwość blokowania reklam AdWords czy tradycyjnych bannerów reklamowych, nie ma wtedy zysku. Artykułu sponsorowanego nie da się zablokować za pomocą AdBlocka. Dzięki tej przewadze nad innymi formami marketingu, macie o wiele większą szansę na sukces.
Angażuje odbiorców
Artykuł sponsorowany to stosunkowo przyjazna forma reklamy, ponieważ treść i forma przypominają teksty tradycyjnie publikowane w danym medium (dodatkowo artykuł zapoznaje z danymi produktami czy usługami). W ten sposób większa część odbiorców czytając go, nie wie, że zaciekawiła ich reklama, którą może "z zasady" pomijają. A zatem, warto z wyczuciem wykorzystać cudzą nieświadomość, by użyć artykułu sponsorowanego w celach promocyjnych i wizerunkowych.
Generuje ruch
Artykuł sponsorowany zamieszczony w Internecie może posiadać hiperłącza do tematycznej witryny. W ten sposób ułatwia odbiorcy odnalezienie wartościowej i pożądanej przez niego strony produktu. Ponadto jeżeli artykuł sponsorowany publikowany jest na łamach popularnego serwisu, istnieje szansa, że część użytkowników zainteresuje się promowaną marką na tyle, że zacznie z niej korzystać lub odwiedzać jej stronę WWW.
Buduje pozytywny wizerunek marki
Artykuł sponsorowany, prezentując markę w przychylny, a jednocześnie subtelny sposób, podkreślając jej zalety i korzyści, kreuje jej atrakcyjny wizerunek.
Dostarcza wartościowych i ważnych dla użytkownika treści
Kiedy artykuł sponsorowany jest opatrzony ciekawą grafiką, przykuwa uwagę odbiorcy. A gdy jego treść informuje, edukuje lub bawi, niesie ze sobą wartość, którą doceniają użytkownicy. Dzięki temu powiązanie artykułu z daną marką obraca się na jej korzyść i wywołuje pozytywne skojarzenia w świadomości odbiorców.
Efekty artykułu sponsorowanego zazwyczaj kilkakrotnie przewyższają rezultaty standardowej reklamy. Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, nie wahaj się postawić na artykuł sponsorowany. Możesz go zamówić w "Kronice Tygodnia". Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.
Na portalu www.kronikatygodnia.pl i aplikacji mobilnej zareklamujemy Twoją działalność. Na Facebooku "Kroniki Tygodnia" pojawią się natomiast posty sponsorowane promujące Twoją firmę. W chwili obecnej nasz portal notuje ponad 150 000 odsłon, a fanpage ma ponad 16 000 użytkowników. Jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" możesz zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego.
Nie czekaj. Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany