Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 01:13
Reklama Baner rekalmowy Orkiestry Włościańskiej
Reklama

Jak dopasować treść reklamy do charakteru lokalnego rynku?

Masowość, atrakcyjna forma, odpowiednia prezentacja – to podstawowe wyznaczniki skuteczności reklamy. Kolejny billboard czy tablica świetlna powoli giną w tłumie podobnych nośników. Konsumentów trzeba zatrzymać przy sobie na dłużej. Najlepiej przy porannej kawie, kiedy przeglądają lokalną prasę drukowaną, w Internecie albo na wszędobylskim Facebooku. Jak to zrobić?

Niezmiennie, od wielu lat reklama jest dźwignią handlu. Aby skutecznie promować się w lokalnym środowisku, np. w Zamościu, Tomaszowie Lubelskim, Biłgoraju czy Hrubieszowie, trzeba obrać dobrą strategię i znaleźć dla siebie najlepsze formy promocji. Na co warto się zdecydować? 

Nadaj reklamie "twarz"

Większość miast i miasteczek może pochwalić się słynnym krajanem. Warto podjąć próbę zaproszenia takiej osoby do wzięcia udziału w reklamie i nadania jej swojej twarzy. Taka promocja na pewno będzie miała przewagę nad sztampowym przekazem reklamowym.

Wykorzystaj lokalne media

Lokalna prasa i rozgłośnie radiowe wciąż są atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców. Ich największą siłą jest to, że trafiają do konkretnej grupy odbiorców, będących mieszkańcami danego regionu, a właśnie na tym najbardziej zależy firmom reklamującym się lokalnie. Dodatkowym atutem jest ich cennik reklam, bo kampania np. w lokalnej prasie nie nadszarpnie budżetem przedsiębiorcy, a na pewno da sporą szansę na uzyskanie wymiernych korzyści promocyjnych. W "Kronice Tygodnia" można wykupić reklamę już od 55 zł, a w pakiecie jest jeszcze taniej (przy ofercie abonamentowej ze stałą współpracą przez 12 miesięcy można zaoszczędzić nawet 10 000 złotych!). Oprócz "Kroniki Tygodnia" można zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie blisko 50 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego albo w rozgłośni radiowej radio Bon Ton, której zasięg to co najmniej 250 000 słuchaczy z całego kraju.

Reklama outdoorowa

Atutem reklamy zewnętrznej jest jej zasięg. Sposobów na to, aby reklamować się w przestrzeni miasta jest mnóstwo. Od klasycznych billboardów, przez plakaty, bannery, citylighty, aż na koncepcyjnych formach przestrzennych skończywszy. Do celów reklamowych można wykorzystać znacznie więcej elementów przestrzeni miejskiej. Prosty przykład to reklama na autobusach. 

Nie zapomnij o reklamie w sieci

Przedsiębiorcy, którzy celują w lokalny rynek nie mogą pozwolić sobie na zbagatelizowanie reklamy internetowej. Dlaczego? Ponieważ klienci szukają produktów i usług właśnie w sieci – to zjawisko przybiera i będzie przybierać na sile. Konsumenci wychodzą z założenia, że wszystko można znaleźć w Internecie, jeśli czegoś tam nie znajdą, to uznają, że to w ogóle nie istnieje.  Lokalne istnienie firm zależy więc dzisiaj od istnienia globalnego. Im więcej Twojej firmy, tym lepiej. Dlatego opłaca się marketing w sąsiedztwie popularnej gazety czy popularnego serwisu społecznościowego – reklamy w postaci artykułów sponsorowanych obok artykułów dotyczących lokalnego środowiska, banery reklamowe główne, boczne, środkowe czy na dole strony internetowej lokalnej gazety zawsze są niezawodne. "Kronika Tygodnia" ma już ponad 150 000 stałych i zadowolonych klientów. Już tylko Facebook "Kroniki Tygodnia" to niebagatelna liczba prawie 20 000 użytkowników, którzy są z nami na bieżąco i którzy chętniej skorzystają z ofert firm, które poprzez reklamę u nas budują swój pozytywny wizerunek, niż tych, które są nieznane i niepromowane. 

Reklama lokalna może mieć różne twarze. Wcale nie trzeba poprzestawać na ulotkach i ładnym szyldzie. Oczywiście, wiele zależy od pieniędzy, ale nawet ograniczony budżet nie jest przeszkodą, aby stworzyć ciekawą, nośną kampanię promocyjną i czerpać z niej zyski. Wobec tego nie czekaj! Wykorzystaj nasz ogromny potencjał marketingowy i postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Przyjdź do Biura Ogłoszeń i Reklamy Kroniki Tygodnia mieszczącego się przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy. Specjaliści ds. reklamy zadbają o idealną promocję Twojej firmy w każdym calu. Poradzą i przedstawią Ci wszystkie możliwości, dzięki którym pozyskasz nowych klientów i zatrzymasz starych. Nasze doświadczenie i znajomość lokalnego rynku pomagają w racjonalnym planowaniu skutecznych kampanii reklamowych. 

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner boczny B1 firmy GOLDSUN
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
ReklamaBaner reklamowy w dodatku Święta firmy Agroradek
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama