Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 02:52
Reklama Baner reklamowy firmy WODBET
Reklama

Jak dopasować treść reklamy do charakteru lokalnego rynku?

Masowość, atrakcyjna forma, odpowiednia prezentacja – to podstawowe wyznaczniki skuteczności reklamy. Kolejny billboard czy tablica świetlna powoli giną w tłumie podobnych nośników. Konsumentów trzeba zatrzymać przy sobie na dłużej. Najlepiej przy porannej kawie, kiedy przeglądają lokalną prasę drukowaną, w Internecie albo na wszędobylskim Facebooku. Jak to zrobić?
Jak dopasować treść reklamy do charakteru lokalnego rynku?

Niezmiennie, od wielu lat reklama jest dźwignią handlu. Aby skutecznie promować się w lokalnym środowisku, np. w Zamościu, Tomaszowie Lubelskim, Biłgoraju czy Hrubieszowie, trzeba obrać dobrą strategię i znaleźć dla siebie najlepsze formy promocji. Na co warto się zdecydować? 

Nadaj reklamie "twarz"

Większość miast i miasteczek może pochwalić się słynnym krajanem. Warto podjąć próbę zaproszenia takiej osoby do wzięcia udziału w reklamie i nadania jej swojej twarzy. Taka promocja na pewno będzie miała przewagę nad sztampowym przekazem reklamowym.

Wykorzystaj lokalne media

Lokalna prasa i rozgłośnie radiowe wciąż są atrakcyjnym miejscem dla reklamodawców. Ich największą siłą jest to, że trafiają do konkretnej grupy odbiorców, będących mieszkańcami danego regionu, a właśnie na tym najbardziej zależy firmom reklamującym się lokalnie. Dodatkowym atutem jest ich cennik reklam, bo kampania np. w lokalnej prasie nie nadszarpnie budżetem przedsiębiorcy, a na pewno da sporą szansę na uzyskanie wymiernych korzyści promocyjnych. W "Kronice Tygodnia" można wykupić reklamę już od 55 zł, a w pakiecie jest jeszcze taniej (przy ofercie abonamentowej ze stałą współpracą przez 12 miesięcy można zaoszczędzić nawet 10 000 złotych!). Oprócz "Kroniki Tygodnia" można zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie blisko 50 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego albo w rozgłośni radiowej radio Bon Ton, której zasięg to co najmniej 250 000 słuchaczy z całego kraju.

Reklama outdoorowa

Atutem reklamy zewnętrznej jest jej zasięg. Sposobów na to, aby reklamować się w przestrzeni miasta jest mnóstwo. Od klasycznych billboardów, przez plakaty, bannery, citylighty, aż na koncepcyjnych formach przestrzennych skończywszy. Do celów reklamowych można wykorzystać znacznie więcej elementów przestrzeni miejskiej. Prosty przykład to reklama na autobusach. 

Nie zapomnij o reklamie w sieci

Przedsiębiorcy, którzy celują w lokalny rynek nie mogą pozwolić sobie na zbagatelizowanie reklamy internetowej. Dlaczego? Ponieważ klienci szukają produktów i usług właśnie w sieci – to zjawisko przybiera i będzie przybierać na sile. Konsumenci wychodzą z założenia, że wszystko można znaleźć w Internecie, jeśli czegoś tam nie znajdą, to uznają, że to w ogóle nie istnieje.  Lokalne istnienie firm zależy więc dzisiaj od istnienia globalnego. Im więcej Twojej firmy, tym lepiej. Dlatego opłaca się marketing w sąsiedztwie popularnej gazety czy popularnego serwisu społecznościowego – reklamy w postaci artykułów sponsorowanych obok artykułów dotyczących lokalnego środowiska, banery reklamowe główne, boczne, środkowe czy na dole strony internetowej lokalnej gazety zawsze są niezawodne. "Kronika Tygodnia" ma już ponad 150 000 stałych i zadowolonych klientów. Już tylko Facebook "Kroniki Tygodnia" to niebagatelna liczba prawie 20 000 użytkowników, którzy są z nami na bieżąco i którzy chętniej skorzystają z ofert firm, które poprzez reklamę u nas budują swój pozytywny wizerunek, niż tych, które są nieznane i niepromowane. 

Reklama lokalna może mieć różne twarze. Wcale nie trzeba poprzestawać na ulotkach i ładnym szyldzie. Oczywiście, wiele zależy od pieniędzy, ale nawet ograniczony budżet nie jest przeszkodą, aby stworzyć ciekawą, nośną kampanię promocyjną i czerpać z niej zyski. Wobec tego nie czekaj! Wykorzystaj nasz ogromny potencjał marketingowy i postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Przyjdź do Biura Ogłoszeń i Reklamy Kroniki Tygodnia mieszczącego się przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy. Specjaliści ds. reklamy zadbają o idealną promocję Twojej firmy w każdym calu. Poradzą i przedstawią Ci wszystkie możliwości, dzięki którym pozyskasz nowych klientów i zatrzymasz starych. Nasze doświadczenie i znajomość lokalnego rynku pomagają w racjonalnym planowaniu skutecznych kampanii reklamowych. 

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner boczny B1 firmy GOLDSUN
ReklamaBaner reklamowy B Firmy Sunflowers
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Pycha Moj GrzechTreść komentarza: Program Rodzina na swoim ma się b.dobrze.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:15Źródło komentarza: W Hrubieszowie będzie punkt paszportowyAutor komentarza: ochrona przyrodyTreść komentarza: Jakie były ku temu przesłanki?Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:56Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: jaTreść komentarza: Coś mieszkańcu o ukrainie piszesz oszczędnie Nie wszystko!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:55Źródło komentarza: Lubelskie: Atak Rosji na zachodnią Ukrainę. Poderwano nasze myśliwceAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Zając ekspertem PO KOLEGIUM TUMANUM to jakieś jaja,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:52Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Pytanie gdzie w tym czasie była wybrana rada społeczna szpitala nadzorująca dyrekcję z ramienia starostwa. tym pseudo neo radnym tylko jaja wsadzić w imadło i dobrze skręcić. a nie nagrody dawać,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:50Źródło komentarza: Szpital w Hrubieszowie w ciągu 2 lat nie wykonał kontraktów z NFZ. Do spłaty ma 18 mln złAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: "Droga przez mękę" aby dojść do orzecznictwa trzeba pokonać odcinek z parkingu przy parku lub walczyć o miejsce parkingowe przy bloku nr 8. Jeżeli będziemy mieli szczęście i znajdziemy miejsce to zaczyna się walka dziurawym chodnikiem i wysokimi krawężnikami. Takie mamy realia udogodnień dla niepełnosprawnych. Mieszkzńcy bloku wracający z pracy siedzą w samochodach i wypatrują wolnego miejsca postojowego bo przecież większość miejsc jest zajęta przez pracowników Krok za krokiem, pacjentów przychodni Żak, stomatologa, okulisty lub petentów ZGL. Takie instytucje jak przychodnie nie powinny znajdować się w blokach gdzie nie ma przystosowanych warunków oraz miejsc parkingowych.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 11:26Źródło komentarza: Zamość: Przyjeżdża niepełnosprawny do urzędu i... nie ma gdzie zaparkować
Reklama