Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 01:39
Reklama Baner reklamowy A1
Reklama

W trzy miesiące zarób na cały rok!

Po hucznej majówce można uznać sezon letni za rozpoczęty. Nadchodzi więc czas restauracji pod parasolkami i piwnych ogródków. Jesteś właścicielem takiego biznesu? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – tylko w 3 miesiące możesz zarobić na cały rok! Poznaj skuteczne sposoby na promocję Twojego ogródka gastronomicznego.

Zależy Ci na zwiększeniu zysków ze sprzedaży – to normalne, każdy chce, żeby jego biznes przynosił duże korzyści. Ale niestety, nie pierwszy raz kończy się na marzeniach, bo Twoje zarobki są ciągle takie same. Głowa do góry – jest na to sposób! 

Skorzystaj z pomocy specjalistów 

W proces marketingowy dobrze jest włączyć doświadczonych specjalistów od spraw reklamy. Jeszcze lepiej jest skorzystać z ich doświadczenia, renomy marki, którą stworzyli i skorzystać z ich zaplecza zaufanych klientów. Brzmi nieosiągalnie? Wręcz przeciwnie – lokalna prasa jest idealnym miejscem dystrybucji reklamy wszelkich usług na rynku lokalnym. Dociera do tych ludzi, na których Tobie zależy. Na takiej reklamie możesz tylko zyskać. Wystarczy, że przeniesiesz swój budżet reklamowy do "Kroniki Tygodnia". Z nami zaoszczędzisz nawet 10 000 zł w skali roku! Ceny reklam zaczynają się już od 50 zł! Od Ciebie będzie zależało, jaką formę promocji wybierzesz. Do wyboru jest szeroki wachlarz form reklamy. 

Zamów artykuł sponsorowany

Możemy zareklamować Twój piwny ogródek w prasie drukowanej i w Internecie za pomocą artykułu sponsorowanego. To bardzo przyjazna forma reklamy, która przypomina zwykły artykuł. Pojawia się zawsze obok informacji, którymi nasi czytelnicy się interesują i m.in. to sprawia, że i artykuł sponsorowany jest najpopularniejszym tekstem, a zarazem najbardziej chwytną reklamą. Na samej subtelnej promocji Twojego biznesu w treści tekstu artykułu się nie skończy. Zadbamy o Twoją obecność w Internecie, tak, żeby odzew również był jak największy z korzyścią dla Ciebie. Publikacja artykułu sponsorowanego na stronie www.kronikatygodnia.pl będzie zawierała hiperłącza, które przeniosą czytelnika we wskazane przez Ciebie miejsca, np. na Twoją stronę internetową, do gazetki promocyjnej czy Twojego Facebooka. Czemu to służy? Im więcej informacji o Twojej firmie znajdzie się na innych stronach czy portalach, które mają swoich stałych czytelników, tym większe prawdopodobieństwo, że zyskasz nowych klientów. 

Post i promocje na naszym Facebooku

Facebook "Kronik Tygodnia" ma już 20 000 polubień – to ogromny potencjał, z którego możesz skorzystać. Nasi klienci mogą stać się Twoimi klientami. W jaki sposób? Młodzi ludzie zaglądają na Facebooka kilka razy dziennie i tam szukają ciekawych informacji. Załóżmy, że zamawiasz u nas posta sponsorowanego, którego my zamieszczamy na Facebooku KT ze zdjęciami i odnośnikami do Twojej strony internetowej lub innej wskazanej. Możemy też zamieścić reklamę o promocji, konkursach dla stałych bywalców ogródka – na to przecież czekają klienci. Jeśli tylko 1/3 z blisko 20 000 wspomnianych użytkowników zobaczy posta czy interesującą reklamę, a potem podzieli się tym ze znajomymi, bo akurat wybierają się do takiego miejsca, to pomyśl ilu klientów zyskasz. W skutecznym marketingu chodzi o zatrzymanie uwagi i zasięg odbioru. Żeby zaistnieć, musisz być widoczny tam, gdzie są największe skupiska Twoich potencjalnych klientów. Zarówno strona www "Kroniki Tygodnia", jak i Facebook jest idealnym do tego miejscem. 

Aplikacja mobilna

A może zechcesz zdecydować się na reklamę w aplikacji mobilnej? Ta forma pozwala dotrzeć do osób korzystających z telefonów komórkowych i tabletów. My, jako pierwsi wśród regionalnych mediów oferujemy promocję w aplikacji mobilnej "Wiadomości Lokalne", która jest do pobrania za darmo w internetowym sklepie Google Play. 

Ponieważ ważny jest dla nas zadowolony klient, do każdego podchodzimy indywidualnie. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje łączenia reklamy w pakiecie. Dla swoich klientów przygotowujemy oferty specjalne. Nie zwlekaj, przyciągnij nowych klientów do siebie, skradnij ich konkurencji. Przy dobrym obrocie tylko w wakacyjne miesiące zarobisz tyle, co w pozostałe miesiące roku. Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

Reklama
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
ReklamaBaner reklamowy w dodatku ŚWIĘTA firmy Klinika Zdrowia I Urody
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama