PCV, HIPS, PMMA – płyty idealne pod transparentną reklamę. Charakterystyka produktów
Płyta PCV należy do jednych z najpopularniejszych materiałów, jaki można spotkać w branży reklamowej – gładka struktura i twarda powierzchnia sprzyjają nanoszeniu na niej nadruku. Sama płyta jest zaś lekka, wytrzymała i odporna na korozję oraz czynniki atmosferyczne. Doskonale sprawdzi się więc jako płótno dla reklamy umieszczanej na zewnątrz, w przestrzeni otwartej. W branży marketingowej wykorzystuje się ją do masowej produkcji szyldów reklamowych, stoisk czy specjalnych tablic informacyjnych. Płyty warstwowe HIPS są zaś alternatywą dla elementów lustrzanych – dlatego też wykorzystuje się je do produkcji stojaków reklamowych czy podświetlanych kasetonów – doskonale oddaje efekt, jaki posiadają elementy lustrzane; w dodatku jest bardzo łatwa w obróbce i wytrzymała na wilgoć, przez co doskonale nada się na zewnątrz (zupełnie jak PCV). Płyta PMMA to znana każdemu plexi – również wykorzystywana jako alternatywa szkła – wytrzymała, po rozbiciu nie zostawia małych kawałków mogących kogokolwiek uszkodzić. Cechuje ją wysoka termoplastyka i różnorodność w zastosowaniu. Jak więc można zauważyć, wybór tworzyw sztucznych jest bardzo szeroki – znajomość ich właściwości i możliwości to konieczność, jeżeli chce się dopasować produkt typowo pod swoje własne preferencje. Jeżeli jednak wciąż nie jest się pewnym swoich decyzji, istnieje możliwość zaczerpnięcia porady u eksperta.
Komunikacja kluczem do sukcesu. Dlaczego warto prosić o radę?
Konsultacja z ekspertem daje same korzyści – najpierw jednak należy przyznać przed samym sobą, że nie jest się dobrze obeznanym z tematyką płyt reklamowych. Samoświadomość to klucz do sukcesu i spora motywacja, by móc poradzić się prawdziwych fachowców. Przykładem firmy szanującej swoich klientów i towarzyszącej im od pierwszego zapytania, aż pod odbiór zamówienia jest Mediplex. Przedsiębiorstwo oferuje liczne płyty reklamowe i nie tylko, a także zawsze służy dobrym słowem i merytoryczną poradą. Specjaliści za każdym razem robią to, co tylko w ich mocy, by jak najlepiej móc doradzić nawet najbardziej wymagającym klientom. Człowiek uczy się przez całe życie, dlatego też zawsze warto zadawać pytania. Również w przypadku materiałów do reklamy stacjonarnej.
Napisz komentarz
Komentarze