Kolportaż ulotek to sposób reklamy dla wytrwałych, która ma dzisiaj tylu przeciwników, co zwolenników. Jak w rzeczywistości kształtuje się efektywność tej formy reklamy? Cóż, nie jest to satysfakcjonujący wynik, bo raptem kilka procent. Ta ilość jest większa jeśli przy zamawianiu ulotki spełnione będą różne czynniki wpływające na jej jakość (a co za tym idzie cenę). Wśród nich są np. projekt, czytelność przekazu zawartego na ulotce, wybór rozmiaru, papieru, jakość wydruku. Żeby taka wetknięta za wycieraczkę samochodu lub do ręki przechodnia ulotka nie trafiła od razu do kosza na śmieci, musi przykuć uwagę. A już na pewno kluczem do sukcesu jest dostarczenie jej do osoby, która znajduje się w grupie odbiorców Twoich produktów czy usług. Jak wszyscy wiemy w przypadku ulotki nie jest to łatwe, bo przy dystrybucji albo trafiają one do wszystkich, albo przyjmują je osoby, które po prostu szanują czas i pracę rozdającego ulotki, a samą kartkę wyrzucają do najbliższego śmietnika.
Oczywiście są także plusy takiej formy reklamy, np. utrwala markę w umysłach konsumentów, co wpływa na późniejsze rozpoznawanie i wybór marki albo natychmiastowy odzew wśród klientów.
Nikt nie ukrywa jednak, że są reklamy bardziej skuteczne.
Strona internetowa i widoczność w Google
Dobrą reklamę działalności gospodarczej trzeba zacząć od założenia strony internetowej firmy. Internet to obecnie niedrogie narzędzie komunikacyjne, które codziennie zrzesza miliony użytkowników. Reklama w Internecie umożliwia więc dotarcie do wielu grup docelowych. Zawężenie tych grup, kiedy zależy nam na konkretnej grupie odbiorców, również jest możliwe. Sukces reklamy i tak będzie polegał na ilości wyświetleń, ilości pojawień się w wyszukiwarce, na zasięgu reklamy i jej wizualnym oraz merytorycznym przygotowaniu. Strona internetowa firmy pracować powinna więc swoją drogą, ale polecenia i nowych klientów najlepiej i najłatwiej zdobyć za pośrednictwem rozpoznawanej i szanowanej marki czy postaci, która wypracowała już swoich klientów (wśród nich może być grupa docelowa klientów Twojej branży). W związku z tym dla lokalnych firm doskonałą propozycją reklamy, która przykuje uwagę i zapracuje na sukces jest reklama w lokalnej prasie. Ta forma reklamy jest dedykowana każdemu przedsiębiorcy, któremu zależy na zaistnieniu i pozyskaniu nowych klientów.
Reklama w gazecie? Odważ się!
Promocja w prasie nie jest czymś nieosiągalnym nawet dla małych firm. W "Kronice Tygodnia" ceny reklamy zaczynają się już od 55 zł za moduł na stronie! Reklamy zamawiane w pakiecie opłacają się jeszcze bardziej. A możliwości ich wykonania jest naprawdę wiele. W "Kronice Tygodnia" możecie zamówić reklamę graficzną w prasie drukowanej i e-wydaniu, możecie wykupić baner reklamowy na stronie www "Kroniki Tygodnia" w dowolnym miejscu (na górze strony, na dole itd.), macie też możliwość zamówienia artykułu lub posta sponsorowanego, które dotrą do naszych czytelników nie tylko po kupieniu gazety, ale też po odwiedzeniu naszej strony www i naszego konta na Facebooku oraz ogłoszenia konkursu czy oferty promocyjnej za pośrednictwem naszego Fb.
Skorzystajcie z tych możliwości, bo reklama w "Kronice" ma coraz większy zasięg. Miesięcznie notujemy blisko 200 000 wyświetleń na stronie www, a Fb ma już ponad 18 000 polubień. Jeśli tylko jedna trzecia naszych stałych czytelników zachęconych informacją w artykule o Twoich produktach czy usługach przyjdzie do Ciebie, to pomyśl ile na tym zyskasz! Zapomnij o nieudanej kampanii za pomocą ulotek. Nie wahaj się postawić na coś innego i przenieś budżet reklamowy do "Kroniki Tygodnia". Z nami nie tylko zyskasz, ale i zaoszczędzisz czas i pieniądze.
Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie, żeby poznać szczegóły: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Tekst promocyjny