Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 01:10
Reklama Baner reklamowy A1
Reklama Baner reklamowy A1 SUB Michał Mulawa

Artykuł sponsorowany – zobacz 5 najważniejszych zasad

Natłok reklam sprawia, że ludzie coraz rzadziej czytają materiały promocyjne. Jest jednak dobry sposób na przemycenie informacji o marce i działalności firmy. To artykuł sponsorowany w prasie lokalnej. Poznaj zasady jego działania i zamów taki w "Kronice Tygodnia".

Skuteczność artykułów sponsorowanych chwalą specjaliści od marketingu z całego świata. Nakłady na tę formę promocji rosną z roku na rok. Najlepiej o popularności jaką cieszy się zamawianie i pisanie artykułów sponsorowanych świadczy liczba artykułów sponsorowanych w popularnych tygodnikach, m.in. w "Kronice Tygodnia". Dlaczego tak jest? Co daje artykuł sponsorowany?

 Nie da się go zablokować

Każdy internauta co najmniej kilkanaście razy w ciągu dnia podczas przeglądania różnych stron www blokuje reklamę, zanim ta go zaintryguje. Niestety dla instytucji, marek, produktów  możliwość blokowania reklam AdWords czy tradycyjnych bannerów reklamowych nie jest dobre. Nie mają wówczas szansy na pozyskanie klienta.  Na szczęście są reklamy, których zablokować się nie da, dzięki czemu pierwszy rzut okiem na nie może w przyszłości przynieść firmie zysk. Mowa o artykule sponsorowanym. To on jest szansą na sukces.  

 Przyciąga odbiorców

Treść i forma artykułu sponsorowanego przypominają teksty tradycyjnie publikowane w danym medium (dodatkowo artykuł zapoznaje z danymi produktami czy usługami). Taką przyjazną formę reklamy czyta więc nawet ten czytelnik, który z zasady materiały promocyjne pomija. Warto więc z wyczuciem wykorzystać nieświadomość czytelnika i "przypadkiem" zdobyć nowego klienta firmy, o której dany artykuł traktuje. 

Generuje ruch

Zawarte w artykule sponsorowanym hiperłącza do tematycznej witryny ułatwiają czytelnikowi odnalezienie wartościowej i pożądanej przez niego strony produktu. Ruch w Internecie z jednej do drugiej strony jest więc ułatwiony. A ponieważ internauci są dosyć leniwi, taka wygoda często umożliwia "spotkanie" z firmą reklamowaną w artykule, które mogłoby się nigdy nie odbyć, bo czytelnikowi nie chciałoby się szukać jej strony www na własną rękę. 

 Buduje pozytywny wizerunek marki

Artykuł sponsorowany ma za zadanie w przychylny, ale subtelny sposób zaprezentować markę, podkreślając jej zalety i korzyści wynikające ze współpracy z nią. Wystąpienie danej firmy u boku szanowanego partnera reklamowego dodatkowo kreuje jej atrakcyjny wizerunek. 

 Dostarcza wartościowych treści

Uwagę odbiorcy przykuwają zwykle ciekawa grafika i chwytliwy tytuł. Jeśli taka przynęta chwyci, to wtedy dopiero liczy się treść artykułu. W przypadku sponsorowanego czytelnicy doceniają to, że tekst informuje, edukuje lub bawi, a więc niesie ze sobą wartość. Jeśli artykuł sponsorowany  spełnia te kryteria, to obraca się to na korzyść reklamowanej marki i wywołuje pozytywne skojarzenia w świadomości odbiorców.

Dobrze skonstruowane artykuły sponsorowane potrafią przyciągnąć tłumy lojalnych czytelników, a potem klientów.  Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, nie wahaj się postawić na artykuł sponsorowany. Możesz go zamówić w "Kronice Tygodnia". Artykuł sponsorowany pojawi się nie tylko na łamach naszego tygodnika, ale również na stronie www.kronikatygodnia.pl i na Facebooku "Kroniki Tygodnia". To zwiększa Twoje szanse na pozyskanie wielu nowych klientów. Strona www jest bowiem odwiedzana miesięcznie przez blisko 250 000 czytelników, a Facebook ma już 20 000 polubień. Dzięki sprawdzonym formom reklamy nasi klienci mogą stać się także Twoimi.

W "Kronice Tygodnia" możesz skorzystać też z innej promocji. Reklamy Twojej działalności na aplikacji mobilnej, na stronie www KT w formie baneru reklamowego albo np. w formie konkursu czy za pomocą posta sponsorowanego na naszym Fb. Weź pod uwagę to, że jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" masz możliwość reklamowania swojej działalności w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego. 

Jeśli ta ilość informacji Cię przytłacza i nie wiesz na czym Twoja firma najlepiej skorzysta,  odwiedź Biuro Reklamy "Kroniki Tygodnia" przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu i porozmawiaj ze specjalistami ds. reklamy. Dowiesz się szczegółów i poznasz korzystną ofertę reklamową w jeszcze korzystniejszej cenie. 

Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner boczny B1 firmy GOLDSUN
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama