Skuteczność artykułów sponsorowanych chwalą specjaliści od marketingu z całego świata. Nakłady na tę formę promocji rosną z roku na rok. Najlepiej o popularności jaką cieszy się zamawianie i pisanie artykułów sponsorowanych świadczy liczba artykułów sponsorowanych w popularnych tygodnikach, m.in. w "Kronice Tygodnia". Dlaczego tak jest? Co daje artykuł sponsorowany?
Nie da się go zablokować
Każdy internauta co najmniej kilkanaście razy w ciągu dnia podczas przeglądania różnych stron www blokuje reklamę, zanim ta go zaintryguje. Niestety dla instytucji, marek, produktów możliwość blokowania reklam AdWords czy tradycyjnych bannerów reklamowych nie jest dobre. Nie mają wówczas szansy na pozyskanie klienta. Na szczęście są reklamy, których zablokować się nie da, dzięki czemu pierwszy rzut okiem na nie może w przyszłości przynieść firmie zysk. Mowa o artykule sponsorowanym. To on jest szansą na sukces.
Przyciąga odbiorców
Treść i forma artykułu sponsorowanego przypominają teksty tradycyjnie publikowane w danym medium (dodatkowo artykuł zapoznaje z danymi produktami czy usługami). Taką przyjazną formę reklamy czyta więc nawet ten czytelnik, który z zasady materiały promocyjne pomija. Warto więc z wyczuciem wykorzystać nieświadomość czytelnika i "przypadkiem" zdobyć nowego klienta firmy, o której dany artykuł traktuje.
Generuje ruch
Zawarte w artykule sponsorowanym hiperłącza do tematycznej witryny ułatwiają czytelnikowi odnalezienie wartościowej i pożądanej przez niego strony produktu. Ruch w Internecie z jednej do drugiej strony jest więc ułatwiony. A ponieważ internauci są dosyć leniwi, taka wygoda często umożliwia "spotkanie" z firmą reklamowaną w artykule, które mogłoby się nigdy nie odbyć, bo czytelnikowi nie chciałoby się szukać jej strony www na własną rękę.
Buduje pozytywny wizerunek marki
Artykuł sponsorowany ma za zadanie w przychylny, ale subtelny sposób zaprezentować markę, podkreślając jej zalety i korzyści wynikające ze współpracy z nią. Wystąpienie danej firmy u boku szanowanego partnera reklamowego dodatkowo kreuje jej atrakcyjny wizerunek.
Dostarcza wartościowych treści
Uwagę odbiorcy przykuwają zwykle ciekawa grafika i chwytliwy tytuł. Jeśli taka przynęta chwyci, to wtedy dopiero liczy się treść artykułu. W przypadku sponsorowanego czytelnicy doceniają to, że tekst informuje, edukuje lub bawi, a więc niesie ze sobą wartość. Jeśli artykuł sponsorowany spełnia te kryteria, to obraca się to na korzyść reklamowanej marki i wywołuje pozytywne skojarzenia w świadomości odbiorców.
Dobrze skonstruowane artykuły sponsorowane potrafią przyciągnąć tłumy lojalnych czytelników, a potem klientów. Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, nie wahaj się postawić na artykuł sponsorowany. Możesz go zamówić w "Kronice Tygodnia". Artykuł sponsorowany pojawi się nie tylko na łamach naszego tygodnika, ale również na stronie www.kronikatygodnia.pl i na Facebooku "Kroniki Tygodnia". To zwiększa Twoje szanse na pozyskanie wielu nowych klientów. Strona www jest bowiem odwiedzana miesięcznie przez blisko 250 000 czytelników, a Facebook ma już 20 000 polubień. Dzięki sprawdzonym formom reklamy nasi klienci mogą stać się także Twoimi.
W "Kronice Tygodnia" możesz skorzystać też z innej promocji. Reklamy Twojej działalności na aplikacji mobilnej, na stronie www KT w formie baneru reklamowego albo np. w formie konkursu czy za pomocą posta sponsorowanego na naszym Fb. Weź pod uwagę to, że jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" masz możliwość reklamowania swojej działalności w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego.
Jeśli ta ilość informacji Cię przytłacza i nie wiesz na czym Twoja firma najlepiej skorzysta, odwiedź Biuro Reklamy "Kroniki Tygodnia" przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu i porozmawiaj ze specjalistami ds. reklamy. Dowiesz się szczegółów i poznasz korzystną ofertę reklamową w jeszcze korzystniejszej cenie.
Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany