Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 01:14
Reklama Baner reklamowy A 1 - BUDBRAM
Reklama

Skuteczna reklama małej firmy w Zamościu – co lepsze: artykuł sponsorowany czy ulotki?


Jak zaistnieć i skutecznie promować firmę Zamościu? Jaką reklamę wybrać, by nie wydać kroci, a zyskać klientów? Czy reklamować się w prasie czy raczej rozdawać ulotki? Rozwiewamy wątpliwości przedsiębiorców.

Firmy działające na rynkach lokalnych to zazwyczaj małe, ciągle rozwijające się biznesy, sklepy lub punkty usługowe. Reklama na takim rynku jest bez wątpienia bardziej skuteczna jeśli znamy grupę docelową klientów i posiadamy dobry produkt czy usługę, a także gwarantujemy wysoką jakość i profesjonalizm obsługi klienta. Do tego jest tańsza niż ta na rynku krajowym czy globalnym. 

Bez względu na to na jakim rynku działa firma zalążkiem dobrej promocji jest firmowa strona internetowa. Większość z nas poszukuje przecież produktów i usług właśnie przez Internet. Jeśli klienci nie znajdą tam danej firmy, najprawdopodobniej skorzystają z usług konkurencji. Dlatego też od tego należy zacząć. A co potem? 

Kolportaż ulotek to w dalszym ciągu popularna choć żmudna i nie do końca owocna forma reklamy. Głównie za sprawą tego, że nie wiadomo do kogo trafiają ulotki wetknięte za wycieraczkę samochodu czy do skrzynki pocztowej. Reklama nie "uderza" bezpośrednio w docelową grupę klientów np. tylko w osoby starsze, którym produkty danej firmy są potrzebne albo osoby młode, które chętnie skorzystają z oferty np. siłowni. Tej wady nie ma reklama za pomocą artykułu sponsorowanego. Wszystko dlatego, że taki artykuł zamówiony np. w "Kronice Tygodnia" może się ukazać w prasie drukowanej, którą preferuje część osób albo na stronie internetowej www.kronikatygodnia.pl, która miesięcznie notuje blisko 250 000 odsłon (użytkownikami Internetu są zwykle młodsi ludzie) czy na Facebooku "Kroniki Tygodnia", który również cieszy się kilkunastotysięczną popularnością.  Profesjonalnie napisany artykuł promocyjny może więc trafić do konkretnej grupy odbiorców "Kroniki Tygodnia" lub do wszystkich. Dodamy, że z badań wynika, że jedną ze skuteczniejszych i najsilniej przyciągających uwagę klienta reklam są te drukowane w prasie. 

Zanim wydasz pierwszą złotówkę na reklamę, przyjdź do Biura Reklamy Kroniki Tygodnia (ul. Żeromskiego 3, Zamość) i dowiedz się szczegółów na temat promocji. Poznaj wszystkie formy skutecznej reklamy firmy i pozwól wybrać najlepszą dla siebie. Reklama w "Kronice Tygodnia" zaczyna się już od 55 zł, a zwrot inwestycji może być naprawdę wysoki. Ponieważ wiemy, że jednorazowo zamieszczona reklama nie przynosi spektakularnych efektów, a skuteczność promocji wymaga wielokrotnego powtarzania działań, dla klientów mamy pakiet reklamowy na cały rok (w korzystniejszej cenie). 

O szczegóły zapytaj naszych doradców. Przyjdź lub zadzwoń: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy Replika
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
ReklamaBaner reklamowy w dodatku ŚWIĘTA firmy Klinika Zdrowia I Urody
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama