Firmy działające na rynkach lokalnych to zazwyczaj małe, ciągle rozwijające się biznesy, sklepy lub punkty usługowe. Reklama na takim rynku jest bez wątpienia bardziej skuteczna jeśli znamy grupę docelową klientów i posiadamy dobry produkt czy usługę, a także gwarantujemy wysoką jakość i profesjonalizm obsługi klienta. Do tego jest tańsza niż ta na rynku krajowym czy globalnym.
Bez względu na to na jakim rynku działa firma zalążkiem dobrej promocji jest firmowa strona internetowa. Większość z nas poszukuje przecież produktów i usług właśnie przez Internet. Jeśli klienci nie znajdą tam danej firmy, najprawdopodobniej skorzystają z usług konkurencji. Dlatego też od tego należy zacząć. A co potem?
Kolportaż ulotek to w dalszym ciągu popularna choć żmudna i nie do końca owocna forma reklamy. Głównie za sprawą tego, że nie wiadomo do kogo trafiają ulotki wetknięte za wycieraczkę samochodu czy do skrzynki pocztowej. Reklama nie "uderza" bezpośrednio w docelową grupę klientów np. tylko w osoby starsze, którym produkty danej firmy są potrzebne albo osoby młode, które chętnie skorzystają z oferty np. siłowni. Tej wady nie ma reklama za pomocą artykułu sponsorowanego. Wszystko dlatego, że taki artykuł zamówiony np. w "Kronice Tygodnia" może się ukazać w prasie drukowanej, którą preferuje część osób albo na stronie internetowej www.kronikatygodnia.pl, która miesięcznie notuje blisko 250 000 odsłon (użytkownikami Internetu są zwykle młodsi ludzie) czy na Facebooku "Kroniki Tygodnia", który również cieszy się kilkunastotysięczną popularnością. Profesjonalnie napisany artykuł promocyjny może więc trafić do konkretnej grupy odbiorców "Kroniki Tygodnia" lub do wszystkich. Dodamy, że z badań wynika, że jedną ze skuteczniejszych i najsilniej przyciągających uwagę klienta reklam są te drukowane w prasie.
Zanim wydasz pierwszą złotówkę na reklamę, przyjdź do Biura Reklamy Kroniki Tygodnia (ul. Żeromskiego 3, Zamość) i dowiedz się szczegółów na temat promocji. Poznaj wszystkie formy skutecznej reklamy firmy i pozwól wybrać najlepszą dla siebie. Reklama w "Kronice Tygodnia" zaczyna się już od 55 zł, a zwrot inwestycji może być naprawdę wysoki. Ponieważ wiemy, że jednorazowo zamieszczona reklama nie przynosi spektakularnych efektów, a skuteczność promocji wymaga wielokrotnego powtarzania działań, dla klientów mamy pakiet reklamowy na cały rok (w korzystniejszej cenie).
O szczegóły zapytaj naszych doradców. Przyjdź lub zadzwoń: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany