Jesień sprzyja wizytom u specjalistów medycyny estetycznej czy dietetyków. Popularnością cieszą się też kluby fitness. Jednak nie wszystkie. Bo z reguły ludzie udają się do tych miejsc, na których temat słyszeli już pozytywne opinie, lub do takich które znają przynajmniej z nazwy. Jak przekonać klientów, żeby trafili właśnie do Twego klubu? Jest na to sposób.
Gdzie jest Twój klub fitness?
Sposobem na to jest reklama. Tania i przede wszystkim skuteczna. Jeżeli otworzyłeś właśnie nowy sportowy biznes albo prowadzisz poradnię dietetyczną, o której przydałoby się przypomnieć mieszkańcom miasta i okolic, by pozyskać nowych klientów, którzy za sobą pociągną kolejnych, to śmiało przyjdź do Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia" i dowiedz się jak możemy Ci pomóc. Możesz nam zaufać, nie zawiedziesz się. Każdą złotówkę wydaną przez Ciebie na reklamę będziemy traktować jak swoją. Przygotujemy reklamę, która dotrze do Twoich potencjalnych klientów. Nasz tygodnik czytają mieszkańcy całej Zamojszczyzny. Jeśli więc jesteś właścicielem poradni dietetycznej albo klubu fitness, to wypromujemy go wśród Twoich potencjalnych klientów.
Nie patrz bezradnie jak firmy takie jak Twoja cieszą się zyskami. Zaskocz konkurencję, przyciągnij klientów do siebie i zarabiaj więcej.
Jaką reklamę wybrać?
Doświadczeni specjaliści ds. reklamy zanim zlecą przygotowanie reklamy Twojego biznesu dziennikarzowi oraz grafikowi, omówią z Tobą ważne kwestie, które pozwolą ustalić wiele ważnych aspektów. To pozwoli wybrać najlepszą z wielu form reklamy, które mamy do zaoferowania. Następnie zaproponują Ci popularny na całym świecie artykuł sponsorowany w gazecie drukowanej i na stronie www.kronikatygodnia.pl albo post sponsorowany widoczny przez użytkowników Facebooka. Być może preferowaną reklamą dla Twojej działalności będzie baner na stronie głównej "Kroniki Tygodnia" w Internecie. Sposobów jest mnóstwo. Wybierzemy dla Ciebie najlepszy.
Przyjdź do Redakcji "Kroniki Tygodnia" w Zamościu (ul. Żeromskiego 3) i zapytaj o szczegóły. Możesz się z nami skontaktować także telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany