Masz nowy cel na Nowy Rok – jest nim zwiększenie sprzedaży i czerpanie większych zysków z posiadania własnej działalności.
Żeby taki cel osiągnąć, musisz jednak mieć dobrą strategię marketingową.
Jeśli nie jesteś fachowcem w dziedzinie reklamy, zaufaj profesjonalistom. Przyjdź do Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia" i porozmawiaj z naszymi specjalistami ds. sprzedaży i marketingu.
Dowiedz się, co powinieneś zrobić, by odnieść sukces. Poznaj sprawdzone sposoby reklamy: zalety popularnego na całym świecie artykułu sponsorowanego, postów sponsorowanych, konkursów organizowanych na profilu fejsbukowym "Kroniki Tygodnia", skuteczność banerów reklamowych na stronie internetowej www.kronikatygodnia.pl, reklam w aplikacji mobilnej "Wiadomości Lokalne", która jest do pobrania za darmo w internetowym sklepie Google Play.
Pamiętaj, że wybierając "Kronikę Tygodnia" na stałego partnera reklamowego, możesz zaoszczędzić nawet 10 000 zł, a zyskać o wiele wiele więcej. Nie stracisz też swojego cennego czasu, bo za całą kampanię reklamową będzie odpowiadał zespół "Kroniki Tygodnia": specjaliści ds. sprzedaży, dziennikarz i grafik.
"Kronika Tygodnia" jest jednym z tytułów największej grupy wydawniczej w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" możesz zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego.
Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia", którą potwierdzają nasi partnerzy. Z nami stwórz dobry wizerunek swojej firmy i wykorzystaj to na swoją korzyść. Nie czekaj aż wyprzedzi Cię konkurencja, bądź pierwszy!
Skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. Reklamy "Kroniki Tygodnia", 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy, 508 400 598 – Marta Prończuk, doradca ds. reklamy. Albo odwiedź nas w Redakcji "Kroniki Tygodnia" przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu.
Artykuł sponsorowany