Wyłoniony w przetargu wykonawca w ramach inwestycji gruntownie przebuduje istniejącą trasę, wzmacniając jej nośność. Poszerzona do 7 m jezdnia zyska umocnione pobocza, przebudowane zostaną też krzyżujące się z krajową "74" drogi publiczne i wewnętrzne. – Poprawione zostanie odwodnienie drogi, powstaną drogi zbiorcze do obsługi ruchu lokalnego, bezpieczeństwo użytkowników trasy wspomagać będą bariery ochronne i oświetlenie drogowe – informuje Krzysztof Nalewajko, rzecznik prasowy lubelskiego oddziału GDDKiA.
Przypomnijmy, że to będzie kontynuacja przebudowy wzmiankowanej drogi na odcinku od Janowa Lubelskiego do przejścia granicznego w Zosinie. W poprzednich latach powstały obwodnice Frampola i Hrubieszowa, przebudowano też fragmenty tej drogi na odcinkach Zamość – Sitaniec oraz Miączyn – Horyszów.
W tym roku ruszy rozbudowa "74" pomiędzy Frampolem a Gorajcem, a w najbliższych latach przebudowane zostaną kolejne odcinki tej trasy. Przygotowywana jest już dokumentacja techniczna na rozbudowę ponad 4-kilometrowego odcinka drogi pomiędzy Jarosławcem a Miączynem, a także pomiędzy Gorajcem a Szczebrzeszynem na długości 17 km wraz z korektą przebiegu drogi przez Gorajec.
To nie koniec.
Napisz komentarz
Komentarze