Jak zapewnia PGE Dystrybucja S.A. nowy system jest nowoczesny i sprawny. Wszystkie zgłoszenia będą przekierowywane do TCZ w Lubartowie. Klienci będą też automatycznie informowani o występujących aktualnie przerwach w dostawach energii elektrycznej oraz o planowanych terminach przywrócenia zasilania. W razie ewentualnego zagrożenia (np. zdrowia lub życia) będzie można wybrać bezpośrednie, bardzo szybkie połączenie z konsultantem (takie zgłoszenia zostaną opatrzone "najwyższym priorytetem").
W komunikacie PGE Dystrybucja czytamy: "W przypadku masowych awarii sieci elektroenergetycznej obsada TCZ będzie wsparta przez wyznaczonych dodatkowych konsultantów, co dodatkowo zwiększy możliwości przyjmowania zgłoszeń od klientów z terenów objętych występowaniem awarii". Dlaczego to takie ważne?
Więcej przeczytasz w najnowszym numerze i e-wydaniu Kroniki Tygodnia
Napisz komentarz
Komentarze