Kandydaci na te stanowiska powinni posiadać wyższe wykształcenie oraz co najmniej 3-letni staż pracy oraz posiadać wiedzę z zakresu przepisów prawa związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego w tym: ustawy o samorądzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, czy kodeksu postępowania administracyjnego.
Dodatkowymi atutami będa prawo jazdy kat. B, umiejetnośc pracy w zespole, kreatywność, albo znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Do zadań przyszłych inspektorów należeć będzie: opracowywanie planów i programów rozwoju sportu w mieście, koordynacja ich wdrażania, koordynowanie działań w zakresie sportu, opracowywanie kalendarza imprez sportowych i monitorowanie jego realizacji.
CV. list motywacyjny i dokumenty poświadczające wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe kandydaci powinni złożyć w zamojskim ratuszu do 9 lipca.
Szczegółowe informacje odnośnie naboru znaleźć można na stronie Biuletynu Informacji Publicznej magistratu.
Napisz komentarz
Komentarze