Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 kwietnia 2025 18:35
Reklama Baner reklamowy A 1 - BUDBRAM
Reklama

Skuteczna reklama w Zamościu

Reklama
Gdy prowadzisz lokalny biznes, ważnym aspektem działań marketingowych powinna być dla Ciebie lokalna promocja marki. Przeczytaj, na jakie formy promocji warto się zdecydować.
Skuteczna reklama w Zamościu

Wszyscy wiemy, że zasięg lokalny reklamy ma obecnie bardzo duże znaczenie, które przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Planowanie skutecznej reklamy na rynku lokalnym zacznij od postawienia sobie celów oraz sprecyzowania grupy odbiorców. Następnie wybierz formy promocji, które przysporzą Ci klientów.   W proces marketingowy dobrze jest włączyć doświadczonych specjalistów od spraw reklamy. Jeszcze lepiej jest skorzystać z  ich doświadczenia, renomą marki, którą stworzyli i skorzystać z ich zaplecza zaufanych klientów. Brzmi nieosiągalnie? Wręcz przeciwnie – lokalna prasa jest idealnym miejscem dystrybucji reklamy wszelkich usług na rynku lokalnym. Możesz więc skorzystać z wieloletniego doświadczenia "Kroniki Tygodnia" i  przenieść swój budżet reklamowy do nas. Z nami zaoszczędzisz nawet 10 000 zł w skali roku! Ceny reklam zaczynają się już od 50 zł! Od ciebie będzie zależało, jaką formę promocji wybierzesz. A oto szeroki wachlarz form reklamy:

Reklama

1. Artykuł sponsorowany w prasie i w Internecie

  Samo założenie strony internetowej firmy najczęściej już nie wystarcza. Zadbaj, by reklama Twojej firmy wyświetlana była na innych, bezpośrednio niezwiązanych portalach. Im więcej informacji o Twojej firmie znajdzie się na innych stronach czy portalach, które mają swoich stałych czytelników, tym większe prawdopodobieństwo, że zyskasz nowych klientów. Artykuł sponsorowany w "Kronice Tygodnia" zapewni prezentację Twojej firmy, ukaże się w prasie drukowanej oraz zostanie opublikowany na stronie www.kronikatygodnia.pl, która dodatkowo może zawierać hiperłącza do zdjęć czy filmów, które przeniosą czytelnika we wskazane przez Ciebie miejsca, np. na Twoją stronę internetową, do gazetki promocyjnej czy Twojego Facebooka.

2. Baner reklamowy

  Baner reklamowy na stronie www.kronikatygodnia.pl to kolejna propozycja na zareklamowanie swojej działalności. Taki przekaz będzie konkretny, krótki, a dzięki ciekawej oprawie graficznej, stworzonej przez naszego grafika, zostanie dostrzeżony i zapamiętany przez potencjalnych klientów. Zainteresowanych przekieruje na stronę internetową, gdzie znajdą więcej szczegółów na temat oferty Twojej firmy i aktualnych promocji.

3. Post promowany i wspólny Facebook

  Post promowany może zawierać każdą informację (z dodatkowymi odnośnikami na wybraną przez Ciebie stronę), którą tylko zechcesz się podzielić z naszym stałym, a Twoim potencjalnym klientem. Informacja o Twojej firmie zostanie dostrzeżona przez ogromną grupę odbiorców – obecnie profil "Kroniki Tygodnia" na Facebooku ma ich ponad 16 000, a liczba stale rośnie!

4. Reklama na aplikacji mobilnej

Reklamy aplikacji mobilnej pozwalają twórcom aplikacji dotrzeć do osób korzystających z telefonów komórkowych i tabletów. My, jako pierwsi wśród regionalnych mediów oferujemy promocję w aplikacji mobilnej "Wiadomości Lokalne", która jest do pobrania za darmo w internetowym sklepie Google Play. Dla nas liczy się zadowolony klient i dlatego do każdego podchodzimy indywidualnie. Zamierzasz łączyć ze sobą nasze usługi? Negocjuj ceny. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje. Dla swoich klientów przygotowujemy oferty specjalne. Nie czekaj. Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy Goldsun - Fundacja Czysta Dotacja
ReklamaBaner reklamowy B1 firmy WORK CENTRE
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: KonradTreść komentarza: W Tyszowcach chyba za 2 lata ... Dopiero przetarg na budowę ogłoszono.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 09:48Źródło komentarza: Dołhobyczów: Strzał w „10”. Ośrodek dla potrzebujących za państwowe dotacjeAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Pretekst dla ciapatych.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 09:43Źródło komentarza: Dołhobyczów: Strzał w „10”. Ośrodek dla potrzebujących za państwowe dotacjeAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Dawanie z własnej woli jest wolnością ale czemu autor boi się zadać pytanie ile trzeba dać lekarzowi, pracodawcy za etat, czy w pseudo WOLNYCH SĄDACH lub w pseudo edukacji od korków PO Rektorków za papier wiedzy, ale z góry wiem że w obecnych czasach KOMUNY cenzura ogranicza redaktorów.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 09:41Źródło komentarza: Zbliża się sezon komunijny. I znowu wróci pytanie: ile włożyć do koperty?Autor komentarza: łajzegaTreść komentarza: dokładnie tak jak za rządów pis: stali pod pałacem jarozbawa, cieli konfeti albo pałowali babcieData dodania komentarza: 10.04.2025, 09:26Źródło komentarza: Hrubieszów: Dewastacja na deptaku i ul. Basaja. Burmistrz Marta Majewska nie kryje oburzeniaAutor komentarza: gwiazda wschoduTreść komentarza: no przecież działa i to prężnie. Nie ma tygodnia żeby selfika nie zamieściła na fejsbuczku.Data dodania komentarza: 10.04.2025, 09:24Źródło komentarza: Hrubieszów: Dewastacja na deptaku i ul. Basaja. Burmistrz Marta Majewska nie kryje oburzeniaAutor komentarza: KKTreść komentarza: Tu nie potrzebne CBA tylko biegli psychiatrzy, którzy wyleczą głupotę zamojskich urzędników. Jak można było zdewastować piękny klimatyczny jednolity architektonicznie stadion i postawić kurnikData dodania komentarza: 10.04.2025, 09:24Źródło komentarza: Zamość: Stadion znalazł się pod lupą Centralnego Biura Antykorupcyjnego
Reklama