Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 24 grudnia 2024 01:44
Reklama Baner reklamowy A1
Reklama

Skuteczna reklama w Zamościu

Gdy prowadzisz lokalny biznes, ważnym aspektem działań marketingowych powinna być dla Ciebie lokalna promocja marki. Przeczytaj, na jakie formy promocji warto się zdecydować.

Wszyscy wiemy, że zasięg lokalny reklamy ma obecnie bardzo duże znaczenie, które przekłada się na zwiększenie sprzedaży. Planowanie skutecznej reklamy na rynku lokalnym zacznij od postawienia sobie celów oraz sprecyzowania grupy odbiorców. Następnie wybierz formy promocji, które przysporzą Ci klientów.   W proces marketingowy dobrze jest włączyć doświadczonych specjalistów od spraw reklamy. Jeszcze lepiej jest skorzystać z  ich doświadczenia, renomą marki, którą stworzyli i skorzystać z ich zaplecza zaufanych klientów. Brzmi nieosiągalnie? Wręcz przeciwnie – lokalna prasa jest idealnym miejscem dystrybucji reklamy wszelkich usług na rynku lokalnym. Możesz więc skorzystać z wieloletniego doświadczenia "Kroniki Tygodnia" i  przenieść swój budżet reklamowy do nas. Z nami zaoszczędzisz nawet 10 000 zł w skali roku! Ceny reklam zaczynają się już od 50 zł! Od ciebie będzie zależało, jaką formę promocji wybierzesz. A oto szeroki wachlarz form reklamy:

1. Artykuł sponsorowany w prasie i w Internecie

  Samo założenie strony internetowej firmy najczęściej już nie wystarcza. Zadbaj, by reklama Twojej firmy wyświetlana była na innych, bezpośrednio niezwiązanych portalach. Im więcej informacji o Twojej firmie znajdzie się na innych stronach czy portalach, które mają swoich stałych czytelników, tym większe prawdopodobieństwo, że zyskasz nowych klientów. Artykuł sponsorowany w "Kronice Tygodnia" zapewni prezentację Twojej firmy, ukaże się w prasie drukowanej oraz zostanie opublikowany na stronie www.kronikatygodnia.pl, która dodatkowo może zawierać hiperłącza do zdjęć czy filmów, które przeniosą czytelnika we wskazane przez Ciebie miejsca, np. na Twoją stronę internetową, do gazetki promocyjnej czy Twojego Facebooka.

2. Baner reklamowy

  Baner reklamowy na stronie www.kronikatygodnia.pl to kolejna propozycja na zareklamowanie swojej działalności. Taki przekaz będzie konkretny, krótki, a dzięki ciekawej oprawie graficznej, stworzonej przez naszego grafika, zostanie dostrzeżony i zapamiętany przez potencjalnych klientów. Zainteresowanych przekieruje na stronę internetową, gdzie znajdą więcej szczegółów na temat oferty Twojej firmy i aktualnych promocji.

3. Post promowany i wspólny Facebook

  Post promowany może zawierać każdą informację (z dodatkowymi odnośnikami na wybraną przez Ciebie stronę), którą tylko zechcesz się podzielić z naszym stałym, a Twoim potencjalnym klientem. Informacja o Twojej firmie zostanie dostrzeżona przez ogromną grupę odbiorców – obecnie profil "Kroniki Tygodnia" na Facebooku ma ich ponad 16 000, a liczba stale rośnie!

4. Reklama na aplikacji mobilnej

Reklamy aplikacji mobilnej pozwalają twórcom aplikacji dotrzeć do osób korzystających z telefonów komórkowych i tabletów. My, jako pierwsi wśród regionalnych mediów oferujemy promocję w aplikacji mobilnej "Wiadomości Lokalne", która jest do pobrania za darmo w internetowym sklepie Google Play. Dla nas liczy się zadowolony klient i dlatego do każdego podchodzimy indywidualnie. Zamierzasz łączyć ze sobą nasze usługi? Negocjuj ceny. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje. Dla swoich klientów przygotowujemy oferty specjalne. Nie czekaj. Postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.


Podziel się
Oceń

 

 

Reklama
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
Reklama
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: xyzTreść komentarza: mija się ja z prawdą, uchwałę przygotowała rada i rada zagłosowała, uchwała dotyczyła powyżej 3 lat a to było już w gestii radyData dodania komentarza: 23.12.2024, 22:35Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: MGTreść komentarza: Jaka była kwota przetargu pomiędzy tym z Trzeszczan a „Ekspertem „? Można sprawdzić wypłaty i przelewy Ta baba z prokuratury też coś urwała bo tylko idiota coś takiego cytuje i toleruje Ale za kasę to i matkę można sprzedaćData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:51Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: RafalTreść komentarza: Zniszczyć łatwo. Odbudować wszystko będzie gorzejData dodania komentarza: 23.12.2024, 21:06Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: BezpartyjnyTreść komentarza: Skarga została złozona do wojewody przez samego Kowalika!Data dodania komentarza: 23.12.2024, 21:04Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ak47Treść komentarza: Tak jest jak większość osób ma głowę tylko po to żeby im się woda do środka mie lała (jak pada deszcz)Data dodania komentarza: 23.12.2024, 18:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: qwertyTreść komentarza: Właśnie ujawniono, że władze Chełma wywaliły na ten cel 615 tys. złotych (a na remonty dróg brakło). Ciekawe ile z tej kasy przytulą kolesie Sakiewicza.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 17:28Źródło komentarza: Sylwester przed telewizorem. Jedna stacja zrobi go wcześniej
Reklama