"Widać, że kampania wyborcza się rozpoczęła", "To zwykła promocja Wnuka, nie miasta", "Kto za to płacił?" – pytali na ostatniej sesji m.in. Rafał Zwolak, Marta Pfeifer i Adam Pawlik.
– Wykonanie bilbordów jest jednym z elementów przedsięwzięcia informacyjnego "Inwestuj w Zamościu". Dotyczy to dostosowania strony www.gospodarka.zamosc.pl do wymogów Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu. To element, który jest kontynuacją działań promocyjnych naszej Podstrefy Ekonomicznej – tłumaczył Tomasz Kossowski, dyrektor Wydziału Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych UM Zamość.
Radni, którym nie podobały się bilbordy z wizerunkiem prezydenta, uważają jednak, że podstrefę powinien promować budynek ratusza lub jeden z przedsiębiorców, który w ostatnim czasie dołączyli do podstrefy.
– Na tych plakatach jest Andrzej Wnuk, ponieważ to on jest prezydentem tego miasta. On jest twarzą miasta, jeździ na spotkania ogólnopolskie, międzynarodowe... - mówi wiceprezydent Magdalena Dołgan.
Więcej w najnowszym numerze "Kroniki Tygodnia".
Napisz komentarz
Komentarze