Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 16:02
Reklama Baner reklamowy A1  Orkiestry Włościańskiej
Reklama

Marta Majewska: Trawi mnie przeraźliwy smutek

Marta Majewska, burmistrz Hrubieszowa, mama trójki dzieci wydała oświadczenie w sprawie w sprawie decyzji trybunału Konstytucyjnego, aborcji oraz trwających od wielu dni protestów w obronie praw kobiet.
Marta Majewska: Trawi mnie przeraźliwy smutek

Autor: Fot. facebook.com

"Piszę bo od kilku dni trawi mnie przeraźliwy smutek. Piszę bo chcę. Choć wielu już dawno mnie osądziło i wydało wyrok" – czytamy we wpisie Marty Majewskiej na portalu społecznościowym.

Szefowa samorządu podkreśliła, że jest niezależnym, bezpartyjnym burmistrzem. A jej poglądy są osobistymi i subiektywnymi odczuciami. Zapewniła, że swoją funkcję zamierza sprawować ponad wszelkimi podziałami.

CZYTAJ TAKŻE: WŁADZE JARCZOWA STAJĄ PO STRONIE PROTESTUJĄCYCH KOBIET

Stwierdziła też kategorycznie: "Jestem bezwzględnie za życiem, które jest wartością nadrzędną. Życie daje i zabiera Bóg! Nie popieram i nie poprę aborcji!"

Przyznała, że urodzenie nieodwracalnie chorego dziecka jest cierpieniem dla matki, ale też zadała pytanie czym jest uśmiercanie nienarodzonego dziecka.

We wpisie burmistrz Hrubieszowa znalazły się też bardzo osobiste wyznania: "Jestem matką trójki dzieci z własnymi doświadczeniami życiowymi. Jedną ciążę straciłam. W każdej chwili i każdego dnia drżałam o zdrowie i życie moich dzieci przed narodzinami. Każdej kobiecie w ciąży towarzyszą pytania i niepokoje z tym związane. Troje moich dzieci urodziło się zdrowymi, odczuwałam ulgę i czułam wielkie szczęcie. Nie uważam, że każda kobieta ma myśleć tak jak ja".

CZYTAJ TAKŻE: PROTESTY W OBRONIE PRAW KOBIET TRWAJĄ (ZDJĘCIA, FILMY)

Dodała, że "Bóg dał człowiekowi wolną wolę", więc prawo odbierające tę wolność nie rozwiąże problemu. Wyraziła przekonanie, że zaostrzenie prawa aborcyjnego dojdzie do wielu tragedii kobiet, a podziemie aborcyjne wyrządzi wiele krzywd.

Marta Majewska odniosła się też do protestów, krytykowała formę części z nich.

Pełne oświadczenie poniżej: 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Wyborca 19.04.2022 19:59
Kartki świąteczne od Marty Majewskiej i zamiast zdjęcia Jezusa Zmartwychwstałego duże zdjęcie pani burmistrz. Czy rozpoczęła się już kampania wyborcza? Bo nawet jeśli tak to pomysł promowania siebie jest nie na miejscu. Powinna pani przeprosić swoich wyborców za taką formę celebracji, również inni lojalni politycy, za podobne kartki świąteczne, ze swoją podobizną. W moim odczuciu potężny niesmak i WSTYD!

Wanda.P 13.10.2021 18:39
Padło kiedyś ,gdzieś takie pytanie "czy jesteś rodzicem" ,czy bijesz swoje dziecko"?......jeśli tak ,to nie było pierwszego pytania .. Zatem brzmiałaby odp ,"gdy zabijasz swoje dziecko'.....zadajcie sobie to pytanie przyszłe "mamusie" , i te które już nimi (rzekomo) jesteście ?

Polak 22.09.2021 21:40
Pani Burmistrz jest Pani wspaniałą atrakcyjną kobietą ma Pani swoje zdanie, i tak trzymać,a złośliwe komentarze przepraszam za słowa po prostu olać, a Hrubieszów mnie się akurat podoba miasto jak wiele innych.

Czytelnik 23.09.2021 10:32
Boże strzeż mnie od pokusy bycia w mediach za wszelką cenę. Może taka dedykacja!

klara 21.09.2021 19:37
Proponuję p. Burmistrz natychmiastową wizytę u psychologa, Jak najprędzej bo wtedy tylko jest szansa, że z tego stanu wyjdzie! Albo zająć się konkretną pracą za którą płacą!

Ania 28.08.2021 01:21
Jestem za a nawet przeciw. Skoro mamy prawo do wolnej woli to po co nam KK, KC, KPA? Jeżeli możemy w imię tej wolności zabijać dzieci tylko na podstawie podejrzenia o chorobę, to mi wystarczy domniemanie obrony własnej i też mogę? Chciałabym i się boję, proszę odważniej artykułować swoje poglądy bo ktoś kto czyta pobieżnie, pomyśli że z ciebie jest dobra kobieta, a nie o to ci chodziło, chciałaś poprzec prawo do aborcji. Po co nam podziemie przestępcze, przecież i tak zabijają, kradną, gwałcą itd. Wolna wola, chcesz zabijaj, kradnij, gwałć. No tak ale tutaj już mogą być naruszone interesy pani burmistrz, to tą "wolną wolę" trzeba ograniczyć, bo mogą ją lub jej dzieci zgwałcić, albo zabrać im lizaka. Albo życie jest wartością i podlega prawnej ochronie, albo sobie je relatywizujemy i życie np chorego człowieka jest wyłączone z ochrony prawnej i skazane na "wolną wolę"., jest jakaś różnica mały czy duży? Człowiek to człowiek, nawet bez makijażu. Kiedy katarek?

Krzysiek 22.08.2021 17:05
Kare śmierci niestosuje się zaniewinnosc coś trzeba przyskrobac i to poważnego powinno się ją stosować chociaż niemożna w sprawach bardzo drastycznych jak bodajże mord studentki z jej zbezczeszczenie ciała popieram panią buistrz za jej stanowisko apolityczności i dbanie o wszystkich mieszkańców bez względu oprzynalerznosc polityczna Krzysiek

BONDER 14.04.2021 06:06
"Zycie daje i odbiera Bog" - wspaniala hipokryzja, bo podejrzewam, ze z ideowego urzedu za kara smierci to juz pani jest, a jak nie pani to wielu takich co to chca chronic zycie "od poczecia az do smierci", ale kare smierci to nuz czlowiek sam moze wymierzyc

Iwo. 31.10.2020 19:04
Brawo Pani Burmistrz.

pytam 30.10.2020 12:26
Mam pytanie. Czy Pani jest pro-choice? Czy za ochroną życia? Pro-choice - wybór kobiet - użyte w tekście odnosi się do ruchów popierających aborcję. Przykład prezydent Obama, feministki polskie / Panie Środa, Lampart .../.

kolaska 30.10.2020 10:09
Marna burmistrzowa brzydkiego Hrubieszowa!

IQ145 30.10.2020 09:41
Celebrytka PRAWIE jak Malgorzata Kozuchowska z naciskiem na PRAWIE

Serwis 30.10.2020 07:49
Odpowiadam mylisz pojęcia osoby zdrowej która zachowała a uszkodzonego płodu w łonie matki. To nie Trybunał ani rząd nie powinni się w to mieszać. Jeżeli ktoś pisze że można oddać takie dziecko do domku dziecka to po co ogóle rodzić. Tam są już zdrowe dzieci i jakoś ich nikt nie chce ani z osób rządzących ani ci co tu wypisują brednie. Jeżeli w innych państwach występuje eunanazja to znaczny że ci ludzie mają wybór. A w Polsce ten wybór nie stety jest kobietom odbierany. ŁATWO KOGOŚ OSĄDZAĆ ALE CIEKAWE CZY KTOŚ BY CHCIAŁ BYĆ W TAK TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ.

Odpowiadam 30.10.2020 10:45
tak, jestem w trudnej sytuacji życiowej. Urodziłam dziecko, które nie miało szansy przeżyć, bo miało zawiązki płuc. Po porodzie zmarło. Teraz zajmuję się rodzicem z demencją.

Lokals 30.10.2020 07:45
Urzędnik celebrytą. Czysty kabaret a teraz twoi "fani" i "followersi" mogą zacząć mnie minusować. Zajmij się lepiej robotą. Znaj swoje miejsce. Coś cicho o remoncie syndykatu a kwoty idą ogromne.

To jest masakra 29.10.2020 20:05
Kobieta sukcesu raczej porażki. Kto ją wypromował pan w czarnej sukience co dziś nie ma władzy i go olała. Sama do niczego nie doszła. Jakim prawem ma zdecydować o tym czy kobieta ma urodzić zniekształcone dziecko bez mózgu albo organów. Jaka pomoc państwa albo tej Pani ma być z ich strony. To jest ustawa kobiet o cierpieniu ludzkim a nie o tym kto ma decydować o życiu to zależy wyłącznie do matki. Ta kobieta ani na burmistrza ani na dyplomatę się nie nadaje. Mówi że jest bezpartyjna jak przyjeżdżał Pan Sasin albo kadencja Dudy na prezydenta to gdzie była. Jak dawali ludzkie pieniądze to byli ok jak dziś PiS idzie na dno to bezpartyjna. Kim ta Pani jest żeby decydować o ludzkim cierpieniu. Lepiej żeby nic nie mówiła skoro ma zdrowe dzieci to nie zna problemu nas kobiet które na co dzień się z tym zmagamy bez niczyjej pomocy. Jest Pani najgorszym burmistrzem jakim do tej pory to miasto miało. Pod względem znieczulicy społecznej. Skoro Pani pisze o wolnej woli to proszę się o nas nie wypowiadać bo nie ma Pani zielonego pojęcia co to znaczy codziennie patrzeć na swoje chore dziecko i nie móc mu pomóc.

Odpowiadam 29.10.2020 21:03
Tak stanowi ukochana przez POKO Konstytucja prezydenta Kwasniewskiego, premiera Mazowieckiego. Ochrona od poczecia. Nie musisz patrzec na chore dziecko. Mozesz oddac do domow opieki, jesli jest dla Ciebie az takim ciezarem. Zastanow sie nad tym co napisalas. To znaczy, ze jak ktos jest niepelnosprawny, termalnie chory, z demencja starcza to tez nalezy poddac go EUTANAZJI. Tak robia w Holandii, Belgii. Jedz tam i zrob to. Jezeli Trybunal Konstytucyjny orzekl, ze ustawa jest niezgodna z ustawa zasadnicza. Ustawe nie uchwalil PiS. Nie ma sie w tym zyciu gwarancji, ze zawsze bedzie sie zdrowym i sprawnym. Pretensje do swiata, ze mam chore dziecko. Ja tez moge miec pretensje ze choruje i to ciezko.

Śmiech 29.10.2020 23:08
Odleciałaś. Prawo jest dla obywateli a nie obywatel dla prawa. Nie pisz o eutanazji bo to śmieszne. Z emeryturą 1200 zeta miesięcznie to już jest eutanazja nie trzeba jechać za granicę.

Znowu 29.10.2020 17:10
Powychodziły szczury z nor. Agresywne żądne krwi,pełne nienawiści do wszystkiego co żyje i śmie odważnie przyznać się do swoich poglądów i w ogóle śmie mieć jakiekolwiek poglądy. Nie trzeba się ich bać tylko z podniesionym czołem bronić swich racji i podnieść rzuconą w twarz rękawicę.

Iwo 31.10.2020 13:19
W zasadzie nie wiem co ci powiedzieć bo to taki belkot, ze chyba na haju to pisałeś. Albo w opętańczej malignie. I znowu niem wiem, bać sie czy śmiać.... słabe

Iwo. 31.10.2020 15:45
What?

 

 

Reklama
ReklamaBaner reklamowy B Firmy Sunflowers
Reklamadotacje rpo
KOMENTARZE
Autor komentarza: Pycha Moj GrzechTreść komentarza: Program Rodzina na swoim ma się b.dobrze.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:15Źródło komentarza: W Hrubieszowie będzie punkt paszportowyAutor komentarza: ochrona przyrodyTreść komentarza: Jakie były ku temu przesłanki?Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:56Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: jaTreść komentarza: Coś mieszkańcu o ukrainie piszesz oszczędnie Nie wszystko!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:55Źródło komentarza: Lubelskie: Atak Rosji na zachodnią Ukrainę. Poderwano nasze myśliwceAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Zając ekspertem PO KOLEGIUM TUMANUM to jakieś jaja,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:52Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Pytanie gdzie w tym czasie była wybrana rada społeczna szpitala nadzorująca dyrekcję z ramienia starostwa. tym pseudo neo radnym tylko jaja wsadzić w imadło i dobrze skręcić. a nie nagrody dawać,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:50Źródło komentarza: Szpital w Hrubieszowie w ciągu 2 lat nie wykonał kontraktów z NFZ. Do spłaty ma 18 mln złAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: "Droga przez mękę" aby dojść do orzecznictwa trzeba pokonać odcinek z parkingu przy parku lub walczyć o miejsce parkingowe przy bloku nr 8. Jeżeli będziemy mieli szczęście i znajdziemy miejsce to zaczyna się walka dziurawym chodnikiem i wysokimi krawężnikami. Takie mamy realia udogodnień dla niepełnosprawnych. Mieszkzńcy bloku wracający z pracy siedzą w samochodach i wypatrują wolnego miejsca postojowego bo przecież większość miejsc jest zajęta przez pracowników Krok za krokiem, pacjentów przychodni Żak, stomatologa, okulisty lub petentów ZGL. Takie instytucje jak przychodnie nie powinny znajdować się w blokach gdzie nie ma przystosowanych warunków oraz miejsc parkingowych.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 11:26Źródło komentarza: Zamość: Przyjeżdża niepełnosprawny do urzędu i... nie ma gdzie zaparkować
Reklama