Nowe BOK obejmuje zakresem swojej działalności wszystkie zakłady funkcjonujące w ramach PGK, czyli m.in. transport odpadów, kwestie komunalne i wodociągi. – Osoby, które się tutaj zgłoszą będą mogły w jednym miejscu załatwić wszelkie kwestie, np. dotyczące umów czy skłądania reklamacji. Dotąd tak nie było, a dokumenty krążyły między poszczególnymi zakładami – tłumaczy Małgorzata Bzówka, prezes PGK w Zamościu.
Na zorganizowanie tego miejsca spółka wydała kilkaset tysięcy złotych ze swojego budżetu. Nie tylko przeprowadzono kompleksowy remont pomieszczeń, ale też je nowocześnie wyposażono. – Jest poczekalnia z prawdziwego zdarzenia i kącik dla osób, któe przyjdą do nas załatwiać swoje sprawy z dziećmi – opowiada pani prezes.
W BOK jest zatrudnionych pięć osób. Część z nich to doświadczeni pracownicy PGK, ale przyjęto też nowych. Na razie zespół podlega bezpośrednio dyrektorowi ds. organizacyjno-administracyjnych, docelowo ma zostać wybrany jakiś kierownik. – Czekamy na efekty pracy zespołu. Zakładam, że z czasem wyłoni się w tej grupie jakiś lider i ta osoba obejmie kierownictwo nad pozostałymi – zapowiada Bzówka.
BOK na ul. Kruczej 10 jest czynny w poniedziałki i środy w godz. 9-17, a we wtorki, czwartki i piątki od godz. 7 do 15. Z pracownikami można się też kontaktować telefonicznie pod numerem 84 638 12 04 lub mailowo: [email protected].
Napisz komentarz
Komentarze