Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
poniedziałek, 23 grudnia 2024 15:32
Reklama Baner rekalmowy Orkiestry Włościańskiej
Reklama Baner reklamowy A1 SUB Michał Mulawa

6 kluczowych wskazówek, które nakierują Cię na sukces

Chcesz, by Twój biznes przynosił zysk? Chcesz dogonić, a nawet wyprzedzić konkurencję? Starasz się, ale ciągle nie odnosisz sukcesów? Przeczytaj, co musisz zrobić, aby Twoja firma okazała się złotym interesem.

1. Dbaj o jakość obsługi klienta. Oczaruj go profesjonalnym podejściem do tematu. Urzeczeni klienci, na pewno nie przemilczą wizyty u Ciebie, ale polecą Cię znajomym. Pamiętaj, że jakość obsługi nie kończy się na obsłudze w sklepie czy firmie. Klient chce mieć z Tobą kontakt zawsze, gdy tego potrzebuje. Dlatego tak ważna jest obecność Twojej firmy w Internecie. Ważne jest posiadanie strony internetowej, na której znajduje się informacja o produktach i usługach jakie świadczycie. Ważny jest podany kontakt – nr telefonu i adres.  Ważna jest w końcu łatwość odnajdywania i przypominanie o sobie w miejscach "przypadkowych", a popularnych i zaufanych, np. na stronie "Kroniki Tygodnia". Portal www.kronikatygodnia.pl notuje miesięcznie ponad 150 000 odsłon. Sam wiesz, że najłatwiej i najprzyjemniej znaleźć to, co nas interesuje "zupełnym przypadkiem". 

2. Nie zapominaj o "starych" klientach i zdobywaj nowych. Nie skreślaj tych, którzy już raz coś u Ciebie kupili z listy swoich klientów. Co gdyby wrócili do Ciebie z zapasem świeżej gotówki? Jak myślisz, ilu z nich wie o Twoich aktualnych promocjach? Ilu z nich wie o tym czym obecnie się zajmujesz? Pamiętaj, aby zawsze pozostawiać miłe wspomnienie i aby przypominać o swoich usługach i produktach przy okazji np. świąt czy wakacyjnego sezonu. Jeśli znasz grupę docelową klientów, możesz łatwo ustalić, gdzie warto się zareklamować, żeby do nich dotrzeć. Jeśli jest to grupa poniżej 25. roku życia to niezawodnym miejscem na spotkanie się z nimi będzie Facebook i strona popularnej gazety. Jeśli grupa odbiorców jest starsza, warto zareklamować się w prasie lokalnej drukowanej. Pomysłów na format reklamy jest mnóstwo. Największą skutecznością cieszą się artykuły sponsorowane. Ich formę (np. wywiad, recenzja produktu) wybierzesz według uznania. 

3. Dostarczaj realnej wartości swoim odbiorcom. Twoi potencjalni klienci muszą mieć wiedzę o tym, że możesz im zaoferować to, czego oni potrzebują. Jeśli nagle stwierdzą, że muszą kupić produkt lub zamówić jakąś usługę, i zaczną szukać, ale nie znajdą informacji, że Twoja firma istnieje i takowe świadczy, to małe jest prawdopodobieństwo, że do Ciebie udadzą się na zakupy. Zatem krzycz, że istniejesz, czekasz, jesteś przydatny, służysz profesjonalną radą. Krzycz nie dosłownie, ale subtelnie oczywiście. Idealnym sposobem dostarczania realnej wartości odbiorcom są posty sponsorowane, artykuły reklamowe, bannery. Jeśli nie wiesz jak je skonstruować, zleć ich wykonanie specjalistom ds. marketingu. 

4. Myśl globalnie. Docieraj do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi drogami. Inwestuj w reklamy efektywnościowe, artykuły, informacje prasowe, posty na Facebooku, obecność na aplikacjach mobilnych... i wszystkie inne metody reklamowania swojej działalności. Przyłączaj się do tych, którzy mają więcej i na których renomie i Ty skorzystasz.

5. Miej przewagę nad konkurencją. Uzyskiwanie przewagi nad konkurencją, szczególnie w jej słabych punktach, wymaga dokładnej obserwacji jej działań. W godzinach pracy skup się na klientach, ale swój wolny czas poświęć na research. Im większa Twoja wiedza, tym więcej możliwości. Dobrym sposobem na prześcigniecie, tudzież "przechytrzenie", konkurencji jest posiadanie USP (Unique Selling Proposition), czyli unikalnej, jedynej w swoim rodzaju propozycji sprzedaży, która wyróżnia Twój produkt na rynku i zmienia się okresowo. Jeśli Twoja konkurencja takiego nie ma, to miej go Ty. I koniecznie poinformuj o tym odbiorców! 

6. Polegaj na innych dla swoich korzyści. Ilu twoich znajomych wie czym się zajmujesz? Kolega wie? Ma przecież tatę, kuzyna. Może ktoś z nich będzie szukał osoby, która zajmuje się np. budownictwem. Jeżeli wszyscy wokół będą wiedzieć, że Ty to robisz, to nie będą szukać dalej. Gdy zajdzie taka potrzeba, po prostu skontaktują się z Tobą. Współpracując z doświadczonym partnerem reklamowym, jakim jest "Kronika Tygodnia", możesz zyskać jeszcze więcej, niż polegając na znajomych znajomych. "Kronika Tygodnia" tylko na Facebooku ma fanpage liczący prawie 20 000 odbiorców, a ich liczba stale rośnie. Jeśli zdecydujesz się zamówić reklamę na Facebooku KT, to z całą pewnością będzie ona miała większą siłę przebicia i szansę na przejęcie części naszych klientów także dla siebie. 

 Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, a Ty dobrego specjalisty ds.  reklamy, postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.

Twoja reklama ukaże się w papierowym, e-wydaniu "Kroniki Tygodnia", a także na portalu www.kronikatygodnia.pl i aplikacji mobilnej. Na Facebooku "Kroniki Tygodnia" pojawią się posty sponsorowane promujące Twoją działalność. Nie czekaj. Jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" możesz zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego. 

 Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

 

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

Reklama
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
ReklamaBaner- dodatek święta firmy Stalprodukt
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: etnografTreść komentarza: DomniemaneData dodania komentarza: 23.12.2024, 13:34Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: xyzTreść komentarza: Aaaaa czyli lejta dalej syf do rzek bo i tak nikt wam nic nie udowodni.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 12:06Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: PoirytowanyTreść komentarza: Wiedza środowiskowa orzekającego jest na poziomie nie powiem jakim. "Wyłowiono także gniazdujące przy brzegu rzeki martwe ptaki" - nie tylko ptaki były również ssaki, od spadku tlenu te zwierzęta padły? Biologia poziom podstawówki się kłania. "nie przeprowadzono wszystkich dostępnych czynności celem ustalenia wszelkich okoliczności zdarzenia" - to może trzeba pociągnąć do odpowiedzialności tych, którzy powinni te czynności wykonać? Póki gó.no nie zacznie niektórym płynąć z kranu, 4 liter nie ruszą, nic się nie zmieni.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 12:05Źródło komentarza: Hrubieszów: Ekologiczna katastrofa umorzona po raz drugiAutor komentarza: PseudoTreść komentarza: Normalny LGBTQ jeszcze kołka z kakałka nie wyjął i zieje nienawiścią tęczową wszyscy buraki i nie pracują un jako jedyny pracuje 4 literami i odprowadza podatki, uciekając do Krakowa by mieć większe pokrycie.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 10:48Źródło komentarza: Prezydent Warszawy w Hrubieszowie i WerbkowicachAutor komentarza: CebularzTreść komentarza: Na razie Pań burmistrz Rafał Kowalik co najwyżej dmucha swoich wyborcówData dodania komentarza: 23.12.2024, 10:45Źródło komentarza: W Szczebrzeszynie zorganizowano I Festiwal DmuchańcówAutor komentarza: HahaTreść komentarza: Tok rozumowania idioty, AFD czyli chrześcijanie i islamista się przefarbował i jako niemiec zabijał i ranił niemców komunistyczny tok myślenia i czerpanie ze skrajnie lewackich mediów wypala LOGIKĘ.Data dodania komentarza: 23.12.2024, 10:37Źródło komentarza: Prezydent Warszawy w Hrubieszowie i Werbkowicach
Reklama