– Zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży artykuły sygnowane logo Team X. W przypadku drogerii internetowej nastąpi to jeszcze dzisiaj. Natomiast wycofanie tych produktów z drogerii stacjonarnych jest pewnym procesem i zajmie nam 1-2 dni – powiedziała Agata Nowakowska, rzeczniczka prasowa sieci Rossman w rozmowie w portalem wiadomościhandlowe.pl.
Powód? Pandora Gate.
Cel: nieletnie fanki
Kilka dni temu na YouTube Sylwester Wardęga ujawnił mroczną tajemnicą polskich celebrytów internetowych. Jeden z bardziej znanych – Stuu – umawiał się z nieletnimi fankami. Częstował je alkoholem, prowadził erotyczne rozmowy w sieci, zapraszał do siebie.
Jedna z dziewczyn wyznała, że niewiele pamięta z wieczoru spędzonego z youtuberem, a rano obudziła się obok niego w łóżku.
Okazuje się, że o sprawie wiedziało wiele osób, a inny celebryta – Marcin Dubiel – miał postępować podobnie. Uwodzili oni dziewczyny w wieku 12-15 lat.
Do 14-latki Stuu pisał np.: „Chcę zawiązać moje nóżki z twoimi”. W innych wiadomościach wręcz proponował romans, chociaż zdawał sobie sprawę z wieku dziewczyny.
„Ja właśnie mam dziwne uczucie. Tak, jakbym nie wiem, musiał patrzeć za plecy, czy policja nie łapie, bo się z Tobą spotykam. I czy nie będzie tak, że odczujemy bardzo różnicę wiekową i będzie dziwnie, że ci będzie np. dziwnie chodzić ze mną albo mi z Tobą. Nie spotykam się normalnie z laskami, co mają 14 lat” – pisał Stuart.
Team X na cenzurowanym
Najgorsze jest to, że to fani wielu dzieci i nastolatków. Zarabiali na tym, reklamując różne produkty lub wypuszczając na rynek inne – sygnowane własnym nazwiskiem. I to właśnie te towary znikają teraz ze sklepowych półek.
Rossman wycofał np. kosmetyki, które powstały ze współpracy marki Ingrid z członkiniami Team X, m.in. Agatą „Fagatą” Fąk czy też Natalią „Natsu” Karczmarczyk.
Napisz komentarz
Komentarze