1. Nie działaj samodzielnie.
Skorzystaj z pomocy specjalistów do spraw reklamy. Posiadają oni potrzebną wiedzę, umiejętności i narzędzia do promowania Twojej działalności. Nie musisz wszystkiego robić sam. Zgłoś się do nich, a będziesz miał pewność, że ich sposoby reklamowania dostosowane są do potrzeb Twojej firmy.
2. Zaplanuj swój budżet.
Dobra reklama wcale nie musi być droga! Najważniejsze, by określić kwotę przeznaczoną na promowanie firmy i ją dobrze zagospodarować. Do wyboru jest wiele możliwości. Swoją firmę reklamować możesz w prasie, Internecie, poprzez ulotki, a nawet na billboardach. Warto jednak przemyśleć, dzięki czemu dotrzesz do największej grupy odbiorców i jakim kosztem.
3. Określ grupę odbiorców.
Poznaj swoich odbiorców, by wiedzieć, gdzie zamieszczać reklamę. Jeżeli są to osoby młode, masz gwarantowane, że najskuteczniejsza okaże się reklama w Internecie np. na Facebooku, czy na stronach www. W innych przypadkach warto pokusić się także o jej opublikowanie w prasie.
4. Przemyśl dokładnie, co chcesz promować.
Na pewno w Twojej ofercie znajduje się multum usług i produktów, ale... By reklama skutecznie zadziałała, musisz wybrać te, które szczególnie chcesz wypromować. Pamiętaj! Liczy się jakość, a nie ilość. Przy każdej kampanii reklamowej skup uwagę klientów na kilku produktach. Wybierz te, na których sprzedaży zależy Ci najbardziej w danym momencie.
5. Opublikuj reklamę w odpowiednim czasie.
Czas opublikowania reklamy Twojej firmy zależy od charakteru oferowanych przez Ciebie usług. Dopasuj go do okoliczności i świąt. Zbliżają się Walentynki. Za chwilę wszyscy zakochani będą szukać prezentów dla swoich "połówek". Inni miejsc do spędzenia tego wyjątkowego wieczoru. Restauratorze! Sprzedawco! Właścicielu miejsc rozrywki! Zareklamuj się i wykorzystaj okazję.
6. Zadbaj o wizerunek firmy.
"Jak Cię widzą, tak Cię piszą". Klienci polegają na opinii swoich znajomych i na tym, co widzą. Niech Twoja reklama zapadnie im w pamięć. Pomogą w tym specjaliści. Dzięki temu zaoszczędzisz swój czas, a Twoja reklama skupi uwagę potencjalnych klientów.
Skorzystaj z oferty "Kroniki Tygodnia" już teraz. Twoja reklama pojawi się nie tylko w prasie, ale także na stronie www.kronikatygodnia.pl i na Facebooku. Zapraszamy do kontaktu z Kamilą Duszejko, szefem Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", pod numerem telefonu: 84 638 43 93 lub e-mailem: [email protected].