Platforma „Fachowcy” łącząca Klientów z usługodawcami to efekt dużego, stałego zainteresowania jedną z ofert największego sprzedawcy energii w Polsce, której najnowsza edycja nosi nazwę „Przyszłość bez awarii”. W tej propozycji, oprócz energii elektrycznej, Klienci mogą wybrać dodatkową opcję gwarantującą pomoc takich specjalistów jak elektryk, technik urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulik, ślusarz, szklarz, dekarz, informatyk, czy też serwisant urządzeń AGD.
- Jako Spółka należąca do Grupy PGE, jednej z kluczowych firm dla polskiej gospodarki, idziemy krok dalej w działaniu i umożliwiamy w pilotażowym projekcie łatwy dostęp do fachowców nie tylko tym Klientom, którzy skorzystali z naszej oferty. Bardzo ważnym elementem przedsięwzięcia jest fakt, że wspieramy tym sposobem zwłaszcza małe i średnie firmy funkcjonujące w Polsce, co wpisuje się w ogólnopolską kampanię społeczną „Polskie – kupuję to!” prowadzoną przez PGE w całej Polsce – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
Jak to działa w praktyce?
Klienci potrzebujący danej usługi zamieszczają w serwisie zlecenie wraz z opisem zakresu prac, specyfikacją i budżetem przeznaczonym na ten cel. W odpowiedzi, fachowcy reprezentujący poszczególne firmy wykazują zainteresowanie ogłoszeniem. Spośród zgłaszających się, użytkownik może wybrać trzech potencjalnych wykonawców, a system dodatkowo dolosuje jeszcze dwie firmy. Ich przedstawiciele będą mogli przesłać bezpośrednio oferty wraz
z wycenami i terminami wykonania. Później, już po zakończeniu prac, będzie można ocenić realizację zlecenia przez fachowca z danej firmy.
W przypadku specjalistów i firm zainteresowanych pozyskiwaniem zleceń przez nową platformę, wystarczy założyć darmowe konto, wprowadzić wymagane dane, takie jak lokalizację czy zakres prac, jakimi się zajmują. Później można zgłaszać się do poszczególnych ogłoszeń, akceptować zaproszenia, przesyłać oferty i znacznie zwiększać tym samym szansę na dodatkowe zlecenia.
„Polskie – kupuję to!”
Platforma Fachowcy.gkpge.pl wpisuje się w akcję „Polskie - kupuję to!”, zachęcającą do korzystania z polskich produktów i usług. Kampania społeczna powstała z inicjatywy pracowników PGE, którzy w czasie pandemii angażowali się w działania wolontariackie m.in. wspierając infolinie NFZ, otaczając opieką seniorów oraz oddając krew. Jednocześnie wiele polskich firm znalazło się w trudnej sytuacji ekonomicznej. Aby je wesprzeć, pracownicy Grupy PGE, za pośrednictwem wewnętrznych narzędzi komunikacji, zaczęli polecać sobie polskie produkty. Inicjatywa rozwija się dynamicznie, a pracownicy polecają sobie także ciekawe miejsca na weekendy i wakacje w Polsce.
Firma dostrzegła tę aktywność i zdecydowała się ją wesprzeć w postaci ogólnopolskiej kampanii społecznej. Kampania wystartowała 3 czerwca i cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno Klientów, jak i polskich przedsiębiorców. 8 czerwca ruszyła druga odsłona projektu w postaci kampanii telewizyjnej, wyemitowany został również nowy spot.
Akcja odbywa się pod honorowym patronatem Ministra Aktywów Państwowych, który od początku koordynuje działania spółek Skarbu Państwa w walce z epidemią i jej skutkami gospodarczymi.
Napisz komentarz
Komentarze