Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 25 grudnia 2024 01:53
Reklama Baner reklamowy A1
Reklama

Skuteczne narzędzie reklamowe o którym nie pamięta Twoja konkurencja

Swoją firmę reklamować możesz na wiele sposobów. Możliwości są nieograniczone i zależą od kreatywności specjalisty zajmującego się Twoją kampanią reklamową. Najczęściej do tego celu wykorzystuje się banery lub artykuły sponsorowane. Zapomina się o jeszcze jednym skutecznym narzędziu reklamowym. Jest nim konkurs na Facebooku.

Dlaczego warto z niego skorzystać? Konkurs wiąże się z nagrodami, a te lubi dostawać każdy z nas. Ponadto przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności firmy i pozyskania nowych klientów. To też okazja do zapoznania ich z ofertą sklepu i usługami. Aby jednak to narzędzie zadziałało skutecznie, trzeba je odpowiednio przygotować. Trzymaj się kilku zasad, a na pewno osiągniesz zamierzone efekty.

Poznaj regulamin i zasady organizowania konkursów. Od tego należy rozpocząć planowanie swojego konkursu na Facebooku. Jego ogłoszenie nie jest trudne, ale trzeba zadbać o to, by wszystko było zgodne z regulaminem portalu i polskim prawem. Na szczęście nie musisz wszystkiego robić sam. Zorganizowanie konkursu zleć zespołowi "Kroniki Tygodnia". Wspólnie ustalimy szczegóły, a resztą zajmiemy się sami. 

Ustal, co chcesz osiągnąć. Ustalenie celu pozwoli Ci na podjęcie dalszych działań. Dzięki temu będziesz mógł dopasować odpowiednią formę konkursu oraz nagrody. Przemyślane działanie sprawi, że do konkursu zgłoszą się potencjalni klienci, zainteresowani usługami Twojej firmy, a nie tylko osoby nastawione na otrzymanie nagrody. Przecież nie każdy może być Twoim klientem. Jak więc dokonać selekcji? Np. poprzez wybór odpowiednich nagród, ale o tym poniżej. 

Dopasuj nagrody. Ich wybór to bardzo ważna kwestia. Nagrody stanowią motywację do udziału w konkursie. Atrakcyjne i drogie mogą przyciągnąć naprawdę sporo osób. I tu zaczyna się problem... Chęć wygranej może spowodować, że wezmą w nim udział osoby, które z różnych przyczyn i tak nie zostaną klientami Twojej firmy. Powodem może być np. odległe miejsce zamieszkania, wiek, zainteresowanie samą nagrodą lub brak potrzeby. Aby tego uniknąć, wybieraj nagrody typowo branżowe. Mogą to być: bony na skorzystanie z usług, rabaty na produkty czy praktyczne gadżety z logo firmy. Pamiętaj też o tym, że wartość nagrody musi być adekwatna do trudności pytania lub zadania konkursowego. 

Wybierz odpowiednią formę konkursu. Gdy już wiemy, co chcemy osiągnąć poprzez konkurs, pora na jego przygotowanie. Do wyboru są np.: quizy, krótkie pytania, a także konkursy foto, wideo lub tekstowe. Jedno jest pewne – niezależnie od tego, z której formy skorzystasz, jej treść musi być zrozumiała dla wszystkich odbiorców. Tą zasadą należy się także kierować podczas tworzenia regulaminu i zasad konkursu. 

Opublikuj go w odpowiednim miejscu! Konkurs ma być promocją Twojej firmy, więc warto zadbać o to, by dotarł do jak największej grupy potencjalnych klientów. Udostępnij go w miejscu, które skupia uwagę mieszkańców Twojego regionu. Konkurs opublikować możesz na naszej stronie internetowej: www.kronikatygodnia.pl i profilu na Facebooku. Fanpage "Kroniki Tygodnia" jest jedną z największym facebookowych społeczności w Zamościu. Obserwuje go ponad 19 tys. użytkowników! Dzięki temu masz pewność, że Twoje informacje dotrą do szerokiego grona odbiorców. Co więcej, do ludzi z Twojej okolicy.

Skorzystaj z naszej pomocy i odwiedź redakcję. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, szef Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy. 



Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy Replika
ReklamaBaner firmy Pierogi od AGI w dodatku Świąta
Reklama
ReklamaBaner reklamowy w dodatku ŚWIĘTA firmy Klinika Zdrowia I Urody
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: OnaTreść komentarza: Wokół pana burmistrza afera za aferą... Przypadek?Data dodania komentarza: 24.12.2024, 21:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZewTreść komentarza: Jest koniec roku każdy jest zarobiony a u książąt trzeba wymienić drzwi przez jakąś patologię co tam mieszka,niech mają pretensje do tego co to zrobiłData dodania komentarza: 24.12.2024, 20:54Źródło komentarza: Tomaszów Lub.: Mieszkańcy bloku zawiesili koc, bo nie mają drzwi. 28-latek wyrwał je z zawiasamiAutor komentarza: Ewa KTreść komentarza: Byłam na kawę czekałam 50min a było 5 osób i te łaski co nie umieją liczyć do 5złData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:48Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: PedroPedroTreść komentarza: Każdy by chciał mieć taki biznes jak ta Pani na gminnym chlebie najlepiej sie .... Przetarg To uczciwość to samo robił Wnuk z Bratkowska w ZOO co ta rada chce zrobić z tą Panią układy....Data dodania komentarza: 24.12.2024, 18:46Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZibiTreść komentarza: Monika nie płacz wójek Heniek dał Ci wierzę za 1100zł a Ty robisz sobie biznes na majątku gminy. Dobrze Kowalik robi wywali całe to kolesiostwoData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:43Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZofiaTreść komentarza: Pan Kowalik młody człowiek jest i był bardzo konfliktowy.To źle dla miastaData dodania komentarza: 24.12.2024, 17:50Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisów
Reklama