Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 2 listopada 2024 23:49
Reklama Baner reklamowy firmy WODBET
Reklama

Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

W związku z bardzo dużą liczbą zakażeń COVID-19 zamojski magistrat wprowadził od 1 lutego do odwołania ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów. Sprawdź co załatwisz w urzędzie, a czego nie.
Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

Numery telefonów oraz adresy e-mail do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Zamość znajdują się na stronach:

http://zamosc.pl/page/25/urzad-miasta.html

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=139

Dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Zamość można wrzucać do urn/pojemników usytuowanych przy ul. Rynek Wielki 13 – w Biurze Obsługi Interesanta w ratuszu (z wyłączeniem wniosków o rejestrację pojazdów kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów) oraz przy ul Partyzantów 10 – wyłącznie w zakresie spraw kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów, Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Oświaty. 

Zaleca się dołączenie numeru telefonu i/lub adresu e-mail w celu sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.

Wnioski i dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w Urzędzie Miasta Zamość, właściwe dla danego wydziału są do pobrania na stronie internetowej https://umzamosc.bip.lubelskie.pl w zakładce Struktura organizacyjna ­ Wydziały – Więcej informacji.

Do odwołania wstrzymane są przyjęcia interesantów przez Prezydenta Miasta Zamość oraz Zastępcę Prezydenta Miasta Zamość, które odbywały się w każdy wtorek.

W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Zamość konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu i godziny wizyty, za wyjątkiem spraw niżej wymienionych.

Numery telefonów do wydziałów Urzędu Miasta Zamość w celu umówienia wizyty:

Urząd Stanu Cywilnego:

- urodzenia: 84 677 24 23

- małżeństwa, odpisy: 84 530 03 61

- zgony: 84 677 23 57

Wydział Finansowy:

- sekretariat Wydziału Finansowego: 84 677 24 00

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych: 84 677 24 07, 84 677 23 94

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych: 84 677 24 09, 84 677 24 58, 84 677 24 06, informacja o płatnościach: 84 677 24 13

- w sprawie podatku od środków transportowych: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. gospodarowania odpadami komunalnymi: 84 677 23 17, 84 677 23 09

- w sprawie opłaty skarbowej: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. użytkowania wieczystego, dzierżawy, opłat przekształceniowych: 84 677 23 95.

Wydział Turystyki i Promocji: 84 677 24 19, 84 677 24 94

Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Zabytków: 84 677 24 72, 84 677 24 77

Wydział Kultury i Sportu:

- kultura: 84 677 24 91

- sport: 84 677 23 04

Wydział Oświaty: 84 677 24 47

Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów:

- rejestracja kierowców i pojazdów: 84 638 21 46

- krajowy transport drogowy: 84 677 24 62

Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych: 84 677 24 44, 84 677 23 16

Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych: 84 677 24 43, 84 677 24 76

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska: 84 677 24 31

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego: 84 677 24 24

Wydział Organizacyjno–Administracyjny: 84 677 23 56

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami: 84 677 24 83, 84 677 24 89, 84 677 23 26, 84 677 23 13

Biuro Rady Miasta: 84 530 03 15

Zespół Kontroli Finansowej i Audytu: 84 677 23 71, 84 677 23 24

Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy:

  1. spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej prowadzonych przez Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych przy ul. Ormiańskiej 11, parter, p. 3a, z zastrzeżeniem, że wnioski CEIDG-1 przyjmowane są Biurze Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  2. wizyt osób bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych oraz Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych usytuowanych przy ul. Ormiańskiej 11 (kierownik budowy, inspektor nadzoru, projektanci, przedstawiciel Wykonawcy itp.),

  3. zgłoszenia zgonu,

  4. decyzji na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich wydawanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przez ul. Partyzantów 10,

  5. składania deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10 i spraw z tym związanych,

  6. składania deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10,

  7. złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenia utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  8. spraw dotyczących Karty Dużej Rodziny prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  9. spraw z zakresu ewidencji ludności prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  10. składania korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zamość za pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  11. dokonania wpłat w kasie Urzędu Miasta Zamość.

Osoby mające problemy z poruszaniem się proszone są o przekazanie tej informacji w momencie rezerwacji wizyty w celu ułatwienia właściwej obsługi.

Zamknięte dla interesantów zostaje wejście do budynku ratusza od strony Rynku Solnego. Z wejścia od schodów na Rynku Wielkim korzystać mogą wyłącznie interesanci Urzędu Stanu Cywilnego po wcześniejszym umówieniu wizyty oraz osoby zgłaszające zgon, w przypadku których wcześniejsze umówienie wizyty nie jest wymagane.

WYDZIAŁ FINANSOWY

Prosimy, w miarę możliwości, o załatwianie spraw urzędowych, wchodzących w zakres działania Wydziału Finansowego drogą elektroniczną (za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], pocztą tradycyjną, poprzez składanie dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta lub telefonicznie.

W celu ograniczenia gromadzenia się osób zaleca się dokonywanie płatności bezgotówkowo (na wskazane w decyzjach podatkowych indywidualne numery rachunków bankowych bądź numery rachunków dostępne na stronie https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/) lub poprzez skorzystanie z opłatomatu (usytuowanego w Biurze Obsługi Interesanta).

URZĘD STANU CYWILNEGO

Zgłoszenie urodzenia dziecka odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszenia zgonu, bez wcześniejszego umówienia wizyty, można dokonać w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz) w godz. 7:30 – 14:00 (wtorek 8:00 – 14:00). Wejście do USC tylko od strony Rynku Wielkiego (Ratusz - główne wejście po schodach). Informacje w sprawie zgłoszenia zgonu udzielane są pod nr tel. 84 677 23 57.

Sprawy związane z wydaniem zaświadczeń, dokumentów do ślubu kościelnego lub cywilnego, z uznaniem ojcostwa dziecka, złożenia oświadczeń np. o powrocie po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego – realizowane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem telefonu:

- urodzenia – 84 677 24 23

- małżeństwa – 84 530 03 61

Ogranicza się bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wydawania odpisów aktów stanu cywilnego. Wnioski można składać: do urny znajdującej się w Biurze Obsługi Interesanta ul. Rynek Wielki 13, za pośrednictwem platformy e-Puap, pocztą na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość. Wszelkie informacje w sprawach wydawania odpisów pod numerem 84 530 03 61.

Nadal obowiązuje zawieszenie dyżurów w soboty w sprawach zgłoszenia zgonu.

Zaplanowane uroczystości zawarcia związku małżeńskiego będą odbywały się zgodnie z harmonogramem. Podczas ceremonii zawarcia związku małżeńskiego obowiązują wszystkie wytyczne sanitarne.

WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCY EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Składanie wniosków o wpis, zawieszenie, zmianę, wznowienie, jak również trwałe zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej przedsiębiorca może dokonać bezpośrednio na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl posiadając profil zaufany lub podpis elektroniczny. Osoby nie mające w/w uprawnień proszone są o kontakt z Ewidencją Działalności Gospodarczej pod nr tel. 84 677 24 43, 84 677 24 76 .

Wnioski do CEIDG mogą być również wysłane przesyłką rejestrowaną na adres Urzędu Miasta Zamość lub wrzucane do urny usytuowanej w Biurze Obsługi Interesanta w Ratuszu, przy ul. Rynek Wielki 13 (w takich przypadkach podpis wnioskodawcy musi być poświadczony przez notariusza).


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze

 

 

ReklamaBaner boczny B1 firmy GOLDSUN
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Wtedy byłTreść komentarza: A cóż to był za ,,styl" ?Data dodania komentarza: 2.11.2024, 04:28Źródło komentarza: Gm. Zamość: Z roweru do więzienia. Spędzi tam rokAutor komentarza: WkwionyTreść komentarza: Chyba zmusić a nie zachęcić, nazywajcie rzeczy po imieniu.Data dodania komentarza: 1.11.2024, 21:10Źródło komentarza: Kierowców czekają kolejne opłaty. Trzy w jednej. To już pewneAutor komentarza: 800plus od 3 latTreść komentarza: To 800plus powinno być przyznawane dopiero od 3 lat dziecka i do ukończenia przez dziecko 24 lata tak żeby miało na studia a nie od urodzenia Bo od urodzenia i tak jest dużo pieniędzy na dziecko jak ktoś pracował przez rok bierze 100 procent wypłaty a kto nie to przez rok bierze tysiąca.i odrazu 800plus.a później po roku swiadczenie opiekuncze po tysiącu na rok albo po 500na dwa lata także tych świadczeń i pieniędzy i tak jest za dużo na takie małe dziecko a później jakby te pieniądze chociaż po części się przydały dla 18 latków to juz niema.nic nawet 800plus do 18tu lat a dopiero wtedy zaczynają się duże wydatki studiaData dodania komentarza: 1.11.2024, 12:51Źródło komentarza: Co dalej z 800 plus? Jest decyzja w sprawie przyszłości świadczeniaAutor komentarza: PO to złoTreść komentarza: łgarstwaData dodania komentarza: 1.11.2024, 10:37Źródło komentarza: PIŁKARSKA IV LIGA: Dwa gole z karnegoAutor komentarza: asdasTreść komentarza: Śmieć i potencjalny morderca!Data dodania komentarza: 1.11.2024, 10:18Źródło komentarza: 28-latek z gm. Szczebrzeszyn kompletnie pijany kierował ciężarówką. Nie wyrobił się na zakręcieAutor komentarza: HahaTreść komentarza: Aleja wstydu zasłużonych jest na cmentarzu wojskowym w pierwszym rzędzie .Data dodania komentarza: 1.11.2024, 10:05Źródło komentarza: Żegnamy znanych i zasłużonych zmarłych z powiatu hrubieszowskiego
Reklama