Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
piątek, 22 listopada 2024 20:13
Reklama
Reklama

Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

W związku z bardzo dużą liczbą zakażeń COVID-19 zamojski magistrat wprowadził od 1 lutego do odwołania ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów. Sprawdź co załatwisz w urzędzie, a czego nie.
Zamość: Urząd Miasta wprowadza ograniczenia. To przez COVID-19

Numery telefonów oraz adresy e-mail do poszczególnych wydziałów Urzędu Miasta Zamość znajdują się na stronach:

http://zamosc.pl/page/25/urzad-miasta.html

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=139

Dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Zamość można wrzucać do urn/pojemników usytuowanych przy ul. Rynek Wielki 13 – w Biurze Obsługi Interesanta w ratuszu (z wyłączeniem wniosków o rejestrację pojazdów kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów) oraz przy ul Partyzantów 10 – wyłącznie w zakresie spraw kierowanych do Wydziału Ewidencji Kierowców i Pojazdów, Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego, Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydziału Oświaty. 

Zaleca się dołączenie numeru telefonu i/lub adresu e-mail w celu sprawnej komunikacji z wnioskodawcą.

Wnioski i dokumenty niezbędne do załatwienia spraw w Urzędzie Miasta Zamość, właściwe dla danego wydziału są do pobrania na stronie internetowej https://umzamosc.bip.lubelskie.pl w zakładce Struktura organizacyjna ­ Wydziały – Więcej informacji.

Do odwołania wstrzymane są przyjęcia interesantów przez Prezydenta Miasta Zamość oraz Zastępcę Prezydenta Miasta Zamość, które odbywały się w każdy wtorek.

W sprawach wymagających osobistego stawiennictwa w Urzędzie Miasta Zamość konieczne jest wcześniejsze telefoniczne umówienie terminu i godziny wizyty, za wyjątkiem spraw niżej wymienionych.

Numery telefonów do wydziałów Urzędu Miasta Zamość w celu umówienia wizyty:

Urząd Stanu Cywilnego:

- urodzenia: 84 677 24 23

- małżeństwa, odpisy: 84 530 03 61

- zgony: 84 677 23 57

Wydział Finansowy:

- sekretariat Wydziału Finansowego: 84 677 24 00

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób prawnych: 84 677 24 07, 84 677 23 94

- w sprawie podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego od osób fizycznych: 84 677 24 09, 84 677 24 58, 84 677 24 06, informacja o płatnościach: 84 677 24 13

- w sprawie podatku od środków transportowych: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. gospodarowania odpadami komunalnymi: 84 677 23 17, 84 677 23 09

- w sprawie opłaty skarbowej: 84 677 24 12

- w sprawie opłat z tyt. użytkowania wieczystego, dzierżawy, opłat przekształceniowych: 84 677 23 95.

Wydział Turystyki i Promocji: 84 677 24 19, 84 677 24 94

Wydział Budownictwa, Urbanistyki i Ochrony Zabytków: 84 677 24 72, 84 677 24 77

Wydział Kultury i Sportu:

- kultura: 84 677 24 91

- sport: 84 677 23 04

Wydział Oświaty: 84 677 24 47

Wydział Ewidencji Kierowców i Pojazdów:

- rejestracja kierowców i pojazdów: 84 638 21 46

- krajowy transport drogowy: 84 677 24 62

Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych: 84 677 24 44, 84 677 23 16

Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych: 84 677 24 43, 84 677 24 76

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska: 84 677 24 31

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego: 84 677 24 24

Wydział Organizacyjno–Administracyjny: 84 677 23 56

Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami: 84 677 24 83, 84 677 24 89, 84 677 23 26, 84 677 23 13

Biuro Rady Miasta: 84 530 03 15

Zespół Kontroli Finansowej i Audytu: 84 677 23 71, 84 677 23 24

Konieczność telefonicznego umówienia wizyty nie dotyczy:

  1. spraw dotyczących ewidencji działalności gospodarczej prowadzonych przez Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych przy ul. Ormiańskiej 11, parter, p. 3a, z zastrzeżeniem, że wnioski CEIDG-1 przyjmowane są Biurze Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  2. wizyt osób bezpośrednio związanych z realizacją inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji Miejskich i Zamówień Publicznych oraz Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Zewnętrznych usytuowanych przy ul. Ormiańskiej 11 (kierownik budowy, inspektor nadzoru, projektanci, przedstawiciel Wykonawcy itp.),

  3. zgłoszenia zgonu,

  4. decyzji na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich wydawanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przez ul. Partyzantów 10,

  5. składania deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10 i spraw z tym związanych,

  6. składania deklaracji dotyczących źródeł ciepła i źródeł spalania paliw przyjmowanych przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska zlokalizowany przy ul. Partyzantów 10,

  7. złożenia wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz zgłoszenia utraty dowodu osobistego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  8. spraw dotyczących Karty Dużej Rodziny prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  9. spraw z zakresu ewidencji ludności prowadzonych przez Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego przy ul. Rynek Wielki 13 (oficyna ratusza – wejście od strony Rynku Solnego),

  10. składania korespondencji kierowanej do Urzędu Miasta Zamość za pośrednictwem Biura Obsługi Interesanta znajdującego się w ratuszu przy ul. Rynek Wielki 13,

  11. dokonania wpłat w kasie Urzędu Miasta Zamość.

Osoby mające problemy z poruszaniem się proszone są o przekazanie tej informacji w momencie rezerwacji wizyty w celu ułatwienia właściwej obsługi.

Zamknięte dla interesantów zostaje wejście do budynku ratusza od strony Rynku Solnego. Z wejścia od schodów na Rynku Wielkim korzystać mogą wyłącznie interesanci Urzędu Stanu Cywilnego po wcześniejszym umówieniu wizyty oraz osoby zgłaszające zgon, w przypadku których wcześniejsze umówienie wizyty nie jest wymagane.

WYDZIAŁ FINANSOWY

Prosimy, w miarę możliwości, o załatwianie spraw urzędowych, wchodzących w zakres działania Wydziału Finansowego drogą elektroniczną (za pośrednictwem poczty elektronicznej: [email protected], pocztą tradycyjną, poprzez składanie dokumentów w Biurze Obsługi Interesanta lub telefonicznie.

W celu ograniczenia gromadzenia się osób zaleca się dokonywanie płatności bezgotówkowo (na wskazane w decyzjach podatkowych indywidualne numery rachunków bankowych bądź numery rachunków dostępne na stronie https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/) lub poprzez skorzystanie z opłatomatu (usytuowanego w Biurze Obsługi Interesanta).

URZĘD STANU CYWILNEGO

Zgłoszenie urodzenia dziecka odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Zgłoszenia zgonu, bez wcześniejszego umówienia wizyty, można dokonać w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13 (Ratusz) w godz. 7:30 – 14:00 (wtorek 8:00 – 14:00). Wejście do USC tylko od strony Rynku Wielkiego (Ratusz - główne wejście po schodach). Informacje w sprawie zgłoszenia zgonu udzielane są pod nr tel. 84 677 23 57.

Sprawy związane z wydaniem zaświadczeń, dokumentów do ślubu kościelnego lub cywilnego, z uznaniem ojcostwa dziecka, złożenia oświadczeń np. o powrocie po rozwodzie do nazwiska noszonego przed zawarciem związku małżeńskiego – realizowane są po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty pod numerem telefonu:

- urodzenia – 84 677 24 23

- małżeństwa – 84 530 03 61

Ogranicza się bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wydawania odpisów aktów stanu cywilnego. Wnioski można składać: do urny znajdującej się w Biurze Obsługi Interesanta ul. Rynek Wielki 13, za pośrednictwem platformy e-Puap, pocztą na adres: Urząd Stanu Cywilnego w Zamościu, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość. Wszelkie informacje w sprawach wydawania odpisów pod numerem 84 530 03 61.

Nadal obowiązuje zawieszenie dyżurów w soboty w sprawach zgłoszenia zgonu.

Zaplanowane uroczystości zawarcia związku małżeńskiego będą odbywały się zgodnie z harmonogramem. Podczas ceremonii zawarcia związku małżeńskiego obowiązują wszystkie wytyczne sanitarne.

WYDZIAŁ ROZWOJU MIASTA I FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH DOTYCZĄCY EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ

Składanie wniosków o wpis, zawieszenie, zmianę, wznowienie, jak również trwałe zaprzestanie wykonywania działalności gospodarczej przedsiębiorca może dokonać bezpośrednio na stronie https://www.biznes.gov.pl/pl posiadając profil zaufany lub podpis elektroniczny. Osoby nie mające w/w uprawnień proszone są o kontakt z Ewidencją Działalności Gospodarczej pod nr tel. 84 677 24 43, 84 677 24 76 .

Wnioski do CEIDG mogą być również wysłane przesyłką rejestrowaną na adres Urzędu Miasta Zamość lub wrzucane do urny usytuowanej w Biurze Obsługi Interesanta w Ratuszu, przy ul. Rynek Wielki 13 (w takich przypadkach podpis wnioskodawcy musi być poświadczony przez notariusza).


 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy Replika
ReklamaBaner reklamowy B Firmy Sunflowers
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Pycha Moj GrzechTreść komentarza: Program Rodzina na swoim ma się b.dobrze.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:15Źródło komentarza: W Hrubieszowie będzie punkt paszportowyAutor komentarza: ochrona przyrodyTreść komentarza: Jakie były ku temu przesłanki?Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:56Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: jaTreść komentarza: Coś mieszkańcu o ukrainie piszesz oszczędnie Nie wszystko!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:55Źródło komentarza: Lubelskie: Atak Rosji na zachodnią Ukrainę. Poderwano nasze myśliwceAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Zając ekspertem PO KOLEGIUM TUMANUM to jakieś jaja,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:52Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Pytanie gdzie w tym czasie była wybrana rada społeczna szpitala nadzorująca dyrekcję z ramienia starostwa. tym pseudo neo radnym tylko jaja wsadzić w imadło i dobrze skręcić. a nie nagrody dawać,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:50Źródło komentarza: Szpital w Hrubieszowie w ciągu 2 lat nie wykonał kontraktów z NFZ. Do spłaty ma 18 mln złAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: "Droga przez mękę" aby dojść do orzecznictwa trzeba pokonać odcinek z parkingu przy parku lub walczyć o miejsce parkingowe przy bloku nr 8. Jeżeli będziemy mieli szczęście i znajdziemy miejsce to zaczyna się walka dziurawym chodnikiem i wysokimi krawężnikami. Takie mamy realia udogodnień dla niepełnosprawnych. Mieszkzńcy bloku wracający z pracy siedzą w samochodach i wypatrują wolnego miejsca postojowego bo przecież większość miejsc jest zajęta przez pracowników Krok za krokiem, pacjentów przychodni Żak, stomatologa, okulisty lub petentów ZGL. Takie instytucje jak przychodnie nie powinny znajdować się w blokach gdzie nie ma przystosowanych warunków oraz miejsc parkingowych.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 11:26Źródło komentarza: Zamość: Przyjeżdża niepełnosprawny do urzędu i... nie ma gdzie zaparkować
Reklama