Na przepis na sukces restauracji składa się niewątpliwie smak serwowanych potraw, wystrój, miła obsługa i inne atrakcje, np. muzyka, kącik dla dzieci... Ale wielu restauratorów błędnie sądzi, że liczy się tylko to, co dzieje się wewnątrz ich restauracji. Tymczasem obecność w społeczności internetowej może im przynieść spore korzyści.
Jest wiele sposobów na skuteczną reklamę w Internecie, więc dlaczego nie wykorzystać tych możliwości?
Nie ma Cię w sieci – nie istniejesz
Nieważne czy restauracja znajduje się w małej miejscowości czy w centrum wielkiego miasta. Ważne jest, żeby była widoczna tam, gdzie jest największe skupisko ludzi, którzy mogą zostać jej klientami. Ogromne znaczenie ma strona internetowa restauracji. Powinna być przejrzysta i czytelna, zawierać dokładny adres lokalu, numer telefonu, aktualne menu oraz wszelkie ciekawostki, np. nagrania, zdjęcia potraw, wirtualny spacer po restauracji. Idźmy krok dalej. Poza stroną www świetnie sprawdzi się obecność restauracji na portalach bezpośrednio z nią niezwiązanych, a mających stałą rzeszę swoich klientów. Bez wątpienia takim portalem są strony www i fan page mediów społecznościowych. Portal kronikatygodnia.pl notuje prawie 180 000 wizyt użytkowników, a fan page ma ponad 20 000 lajków! Restauratorze, pomyśl, ilu klientów Twój lokal może zyskać dzięki reklamie w Internecie pod skrzydłami "Kroniki Tygodnia"!
Plusów jest naprawdę wiele: zbudujesz swoją pozytywną markę (a może poprawisz wizerunek firmy) w oparciu o naszą renomę, na którą pracowaliśmy wiele lat, dzięki zasięgowi naszej reklamy dotrzesz głównie do społeczności lokalnej, która jest przecież także Twoją grupą odbiorców, przekażesz informację handlową, której zasięg będzie kilkakrotnie większy niż np. zasięg ulotki reklamowej. Postaw więc na inne niż dotychczas możliwości marketingowe.
Przyjdź, zapytaj, przekonaj się!
Nie obawiaj się, że reklama w mediach zrujnuje Twój budżet. W "Kronice Tygodnia" cena reklamy zaczyna się już od 55 zł! A w pakiecie opłaca się jeszcze bardziej. Nie wierzysz? Przyjdź, zapytaj i się przekonaj. Profesjonalni doradcy z Biura Ogłoszeń i Reklamy "Kroniki Tygodnia" przedstawią Ci ofertę marketingową, która skutecznie może podnieść Twoje zyski ze sprzedaży. Nie przegap idealnego momentu na reklamę swojej restauracji – sezon letni, kiedy restauracje cieszą się wyjątkowym zainteresowaniem, może należeć do Ciebie, a nie do Twojej konkurencji!
Jeśli chciałbyś powierzyć swoją strategię marketingową fachowcom z "Kroniki Tygodnia", wykorzystać trendy i skuteczne narzędzia takie jak artykuły, posty sponsorowane, banery reklamowe w prasie drukowanej, w Internecie i na Facebooku (z odnośnikami do wybranych przez Ciebie stron) czy reklamę w radiu Bon Ton – daj nam znać.
Czekamy na Ciebie w Biurze Reklamy Kroniki Tygodnia przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu. Kontakt telefoniczny pod numerami: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy, 84 638 43 93 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany