Nie bądź taki jak wszyscy
Przeważnie wiele osób ogranicza się wyłącznie do wysłania jakiejś kartki z firmowym logiem, czy też napisania na maila, co niestety jest bardzo słabe i może nawet klient od razu usunie to ze swojej skrzynki. Zatem warto jest znaleźć coś takiego, co faktycznie będzie w stanie bardziej zakorzenić się w jego umyśle i zbuduje naprawdę solidne wrażenie o Twojej działalności.
Obraz na ścianę
Eksperci z https://digitaldruk.pl/ zdecydowanie twierdzą, że "element ścienny" może stać się świetnym rozwiązaniem, które na pewno spodoba się niejednej osobie. Przede wszystkim powinieneś sprawić, aby taki plakat, czy obraz, to nie było wyłącznie logo Twojej firmy, bowiem to również jest typowe i na pewno ktoś nie zawiesi sobie tego nad kominkiem w salonie. Przede wszystkim powinno budzić dobre skojarzenia i być w miarę uniwersalne.
Gadżety reklamowe
Tutaj również jest niezły pomysł, aczkolwiek znowu wracamy do tego, co tak naprawdę jest ważne, czyli, żeby to nie było nic typowego. Warto jest się wyróżnić i dać coś więcej, niż długopis i notes. Obecnie znajdziesz wiele firn, które specjalizują się w tworzeniu tego typu gadżetów i na pewno znajdziesz coś odpowiedniego dla siebie i zrobisz pozytywne wrażenie na wszystkich klientach.
Nie można bać się eksperymentów, jednakże uważaj, aby zbytnio nie przesadzić, bo wtedy bardzo łatwo jest osiągnąć efekt zupełnie odwrotny do zamierzonego. Niemniej jednak, stale zachęcamy do poszukiwania jeszcze bardziej innowacyjnych pomysłów, które na pewno doskonale wpłyną na postrzeganie Twojej działalności przez kontrahentów, z którymi współpracujesz na co dzień.
Jak zatem widzisz, sposobów na to, żeby zapisać się w pamięci klienta nie brakuje, a przecież jest ich jeszcze więcej. Niekiedy wystarczy pogłówkować i na pewno będziesz w stanie wpaść na jakiś ciekawy pomysł, który jeszcze nie został wykorzystany. Tutaj liczy się głównie kreatywność i nietypowe rozwiązania.