Wśród 10 laureatów są dwie firmy z naszego regionu - to RST Roztocze Sp. z o.o. (powiat tomaszowski) i GNIECKI S.C. (powiat hrubieszowski).
Marszałek Województwa Lubelskiego Jarosław Stawiarski podkreśla, że nowi laureaci to w większości firmy rodzinne, które starannie podchodzą do biznesu.
– Certyfikat to dla nich nie tylko duża satysfakcja, ale również wymierne korzyści. Wielu laureatów podkreśla, że znak Marka Lubelskie uwiarygadnia ich w oczach polskich i zagranicznych kontrahentów – mówił marszałek Jarosław Stawiarski.
Nabór do projektu gospodarczego Marka Lubelskie trwał od 5 listopada do 5 grudnia 2022 roku. W tej edycji wpłynęły 23 zgłoszenia, spośród których wyłoniono laureatów:
- Darex Producent Koszul Sp. z.o.o Sp. K. (branża odzieżowa)
- Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA (branża spożywcza)
- PINUM Rafał Pikul (DEERHORN) (branża usługowa)
- RST Roztocze Sp. z o.o. (branża produkcyjno-mechaniczna)
- GREEN SORT Sp. z o.o. (branża usługowa)
- Rigel Sylwia Wnuk (branża spożywcza)
- Agnieszka Sienkiewicz Winnica Sienkiewicz (branża spożywcza)
- BiGrim Grzegorz Maryniowski (branża spożywcza)
- GNIECKI S.C. (branża spożywcza)
- Gospodarstwo Ogrodnicze Szczepanówka Elżbieta Buła (branża spożywcza)
Łącznie już 101 firm z regionu może pochwalić się znakiem towarowym Marka Lubelskie.
Marka Lubelskie to znak jakości
Projekt gospodarczy Marka Lubelskie realizowany jest od 2007 roku. Jego organizatorem jest województwo lubelskie. Wśród firm najwięcej jest tych z branży spożywczej, ale znakiem jakości mogą się szczycić także przedsiębiorstwa związne z branżą medyczną, usługową, mechaniczno-produkcyjną, budowlaną, odzieżową, IT, turystyczną i ogrodniczą.
Napisz komentarz
Komentarze