Spółka Rodowita zadbała o najdrobniejsze detale, takie jak kształt butelek, na których tłoczone są roztoczańskie wilki i etykiety, które dodatkowo przyciągają wzrok i zachęcają do zakupu. Dzięki powstaniu firmy zatrudnienie znalazło kilkudziesięciu pracowników, a produkt udanie promuje nasz region w Polsce i nie tylko. Doceniamy taką działalność i witamy wśród nominowanych do Perły Biznesu.
Impulsem do powstania firmy Rodowita było odkrycie źródła wody oraz przeprowadzenie specjalistycznych badań laboratoryjnych potwierdzających wysoką jakość wody mineralnej. Kilka lat zajęło opracowanie planu inwestycji oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń prawno-administracyjnych. Budowa rozlewni w Grabniku koło Krasnobrodu rozpoczęła się wiosną 2018 roku, a zakończyła w sierpniu 2019. Inwestycja pochłonęła w sumie 75 mln zł.
Prezesem spółki Rodowita z Roztocza jest John Barker, a dyrektor rozlewni – Jacek Baranowski. Firma zatrudnia 40 pracowników.
Prezentowany produkt to Rodowita z Roztocza – naturalna woda mineralna, pierwotnie czysta, wydobywana z głębokości 120 metrów, prosto ze źródła na Roztoczu. Zbalansowany poziom minerałów, niski poziom sodu i zawartość krzemionki sprawiają, że Rodowita ma wyjątkowo rześki smak i można ją pić przez cały dzień.
Rodowita występuje w trzech wariantach: niegazowana, delikatnie gazowana oraz gazowana.
Wariant niegazowany posiada Pozytywną Opinię Instytutu Matki i Dziecka jako woda odpowiednia dla dzieci powyżej 3 r. ż., kobiet w ciąży i karmiących piersią.
Woda Rodowita jest dostępna w wielu pojemnościach: 1,5 l; 1 l oraz 0,6 l. Warianty 1 l oraz 0,6 l dodatkowo dostępne są
w wersjach z korkiem sportowym.
Realizując misję dbania o nawodnienie osób w każdym wieku, marka Rodowita stworzyła specjalną linię wody w butelce o pojemności 0,6 l z korkiem sportowym z młodzieżową szatą graficzną i komunikacją. Rodowita New Gen ma aż 6 różnych etykiet, aby można było wybrać tę, która najbardziej przemawia i reprezentuje Super Moc młodych konsumentów (Wolność, Mądrość, Siłę, Piękno, Rześkość, Lekkość).
Napisz komentarz
Komentarze