Klienci uwielbiają polowanie na okazje. Im więcej kolorowych metek z -20%, -50%, tym większe tłumy ściągają do sklepów. Popyt jest wówczas na każdy asortyment. Lepiej sprzedają się i ubrania, i buty, i kosmetyki, i materiały budowlane czy meble. Na sprzedaży produktów z obniżonymi cenami właściciele sklepów w dalszym ciągu mogą zarobić. Trzeba tylko przyciągnąć klientów do siebie, a nie do konkurencji.
Jak to zrobić? Najlepiej wszelkimi sposobami, dzięki którym informacja o wyprzedaży w danym sklepie dotrze do największej liczby odbiorców. Nie zachęcamy jednak do wyściełania chodników i wypychania koszy na śmiecie ulotkami. Swoim klientom polecamy sprawdzone sposoby. A mianowicie reklamę na łamach poczytnej na Zamojszczyźnie gazety – Kroniki Tygodnia – (a nawet dalej – reklamę w "Słowie Podlasia", "Tygodniu Chełmskim" czy w rozgłośni radiowej Bon Ton), w globalnym Internecie – na stronie internetowej www.kronikatygodnia.pl oraz na wszędobylskim i popularnym serwisie społecznościowym – Facebooku (dokładniej na fanpage`u "Kroniki Tygodnia"). Stawiamy na reklamę w formie postów, konkursów na FB, reklamy graficzne obok artykułów sponsorowanych zarówno w prasie drukowanej, jak i w Internecie oraz benery reklamowe na stronie internetowej "Kroniki Tygodnia". Nasi klienci nie muszą martwić się o najbardziej rzucające się w oczy hasła, najbardziej przykuwające uwagę kolory i projekty reklam. Tworzymy zespół, w którym są graficy, dziennikarze i oczywiście specjaliści ds. reklamy. Ty też chcesz trafić w ich ręce? Nie zastanawiaj się, zdecyduj się na reklamę w "Kronice Tygodnia". Wyprzedź konkurencję i ciesz się wysokim utargiem z letnich wyprzedaży.
Przyjdź do redakcji "Kroniki Tygodnia" (ul. Żeromskiego 3 w Zamościu) lub zadzwoń: 669 494 080 –Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy. Jesteśmy do dyspozycji.
Odpowiemy na wszelkie nurtujące pytania i zadbamy o to, aby każda wydana przez Ciebie złotówka zwróciła się kilkakrotnie. W "Kronice Tygodnia" reklama nie nadwyręży Twojego budżetu, ceny zaczynają się już od 55 zł, a dla stałych klientów przygotowujemy rabaty. Nie czekaj więc, wykorzystaj ten sezon maksymalnie.
Artykuł sponsorowany