Budowlańcy mają pełne ręce roboty, bo ludzie w wakacje chętniej podejmują się zrobienia remontu czy malowania ścian albo zlecają prace wykończeniowo-budowlane specjalistom. Nic dziwnego. Pogoda temu sprzyja: farba, kleje czy zaprawa szybciej schną, dzień jest dłuższy, więc dłużej można pracować. To więc najlepszy czas dla firm budowlanych i sklepów z materiałami budowlanymi, wykończeniowymi, oknami, dachami, kostką brukową, a także z meblami i armaturą łazienkową.
Klientów jest teraz ogrom, ale czy przypadkiem u konkurencji nie ma ich więcej niż w Twojej firmie? Jeśli tak, to zrób wszystko, żebyś to Ty skorzystał na sezonie budowlanym jak najwięcej. Reklamuj się, ogłaszaj konkursy, bądź wszędzie, żeby zapamiętali Twój adres i skorzystali z oferty Twojej firmy. Jeśli nie wiesz na jaką formę reklamy się zdecydować, zapytaj o to profesjonalistów. Możemy Ci śmiało polecić specjalistów ds. reklamy, którzy pracują w Biurze Reklamy "Kroniki Tygodnia". Oni rzetelnie doradzą Ci, czy dla Twojej działalności lepsza będzie reklama w formie baneru na stronie internetowej poczytnej gazety (możesz wybrać wówczas reklamę w "Kronice Tygodnia", której stronę internetową miesięcznie odwiedza ponad 250 000 osób!, albo "Słowo Podlasia" czy "Super Tydzień Chełmski") lub może artykuł sponsorowany w gazecie drukowanej i w Internecie albo post na Facebooku. Wybranie najwłaściwszej opcji jest sprawą złożoną z kilku czynników, m.in. określenia wieku klientów docelowych. Nasi specjaliści ds. reklamy wezmą pod uwagę wszystko, żeby każda zainwestowana przez Ciebie złotówka zwróciła się wielokrotnie. Nie obawiaj się, ze koszt reklamy w gazecie może przekroczyć budżet, jaki chciałbyś wydać. Ceny reklam w "Kronice Tygodnia" zaczynają się już od 55 zł! Nie trać więc czasu! Wakacje wkrótce się skończą, jeśli jesienna aura będzie sprzyjała pracom budowlanym, to możesz jeszcze dużo zarobić na sezonie 2017.
Przyjdź do redakcji Kroniki Tygodnia (ul. Żeromskiego 3 w Zamościu) lub zadzwoń: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany