Rodzicom zależy na rozwoju pociech, dlatego z roku na rok zwiększa się liczba dzieci uczęszczających na zajęcia pozalekcyjne. Dzięki nim uczniowie rozwijają swoje pasje, pogłębiają wiedzę, przygotowują się do udziału w różnych konkursach i zawodach, spędzają czas w grupie osób o podobnych zainteresowaniach, realizując przy tym ciekawe zadania i projekty. Zaangażowanie i pomysły prowadzących sprawiają, że zajęcia są potem polecane innym. Ale przez polecenia krąg nowych osób korzystających z zajęć dodatkowych nie zawsze powiększa się w zadowalający właściciela danej szkoły sposób. A przecież im więcej dzieci biorących udział w lekcjach, tym większy zysk dla niego. To oczywiste. Na szczęście korzyści są obopólne – dla pracowników i właścicieli i przede wszystkim dla uczniów.
Ponieważ zbliża się rok szkolny, rodzice będą się decydować na wspomniane zajęcia pozaszkolne. To więc odpowiedni czas dla właścicieli szkół tańca, szkół muzycznych, plastycznych na zareklamowanie się w szerszym kręgu potencjalnych klientów. Strona internetowa www.kronikatygodnia.pl miesięcznie notuje 250 000 odsłon, profil facebookowy jest odwiedzany regularnie przez ponad 18 000 młodych osób. Bardzo prawdopodobne, że połowa z nich ma dziecko w wieku szkolnym i będzie zainteresowana jego dodatkową edukacją. Skorzystaj więc z potencjału, który daje "Kronika Tygodnia".
Przyjdź do Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia" i porozmawiaj o ofercie reklamowej ze specjalistami ds. reklamy. Oni przedstawią Ci wszystkie możliwe formy promocji (posty na FB, artykuły sponsorowane w gazecie drukowanej i na stronie www.kronikatygodnia.pl, banery, reklamy graficzne) i doradzą Ci najlepszą reklamę. Na pewno na tym nie stracisz. Naszą skuteczność potwierdza wiele firm, które skorzystały z możliwości zareklamowania się na naszych łamach. Ty też możesz tylko zyskać. Ceny reklam są bardzo przestępne (zaczynają się od 55 zł). Nie czekaj, nowy rok szkolny już lada chwila!
Czekamy na Ciebie w Biurze Reklamy Kroniki Tygodnia przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany