Według danych publikowanych przez English Proficiency Index Polacy są jednym z najlepiej mówiących po angielsku narodów na świecie. W światowym rankingu zajmujemy aż szóste miejsce, wyprzedzając w tej dziedzinie m.in. Niemców, Francuzów i Czechów.
Jesień pod znakiem języka
Frazy związane z nauką języka obcego najczęściej wyszukiwane są przez internautów we wrześniu. Popularność szkół językowych z roku na rok rośnie. A klienci szkół językowych szukają ich najpierw w Internecie czy gazetach. Nic w tym dziwnego. Reklama od zawsze była dźwignią handlu. Sprzedaje się towar, który przez obecność w kampaniach reklamowych uważany jest za powszechny, nieodłączny i zaufany element rzeczywistości. Znane choćby z nazwy czy logo szkoły są chętniej wybierane. We wrześniu zainteresowanie nimi z racji rozpoczynającego się "nowego etapu" w życiu człowieka osiąga kumulację. Warto więc teraz zainwestować w przypomnienie o sobie swoim potencjalnym klientom. Warto zamówić reklamę w lokalnej, cieszącej się popularnością prasie – w "Kronice Tygodnia".
Jesień z Kroniką Tygodnia
Miesięcznie strona internetowa "Kroniki Tygodnia" odnotowuje ponad 250 000 wyświetleń. Facebook KT ma ponad 22 tysiące polubień, a zasięgi publikowanych tu postów sięgają 70 tys. użytkowników na tydzień. Nakład gazety to aż 10 tys. egzemplarzy. Właściciele szkół językowych mogą ten potencjał wykorzystać na swoją korzyść. Wystarczy przyjść lub zadzwonić do doradców ds. reklamy "Kroniki Tygodnia" i zdecydować się na reklamę w naszej gazecie. Nie jest ona kosztowna – ceny zaczynają się już od 55 zł. Ale na pewno jest skuteczna – potwierdzają to nasi partnerzy, którzy wielokrotnie skorzystali z możliwości zareklamowania się na naszych łamach. Wybór form reklamy jest szeroki i zawsze dostosowany do potrzeb indywidualnego klienta. Możemy zaoferować baner reklamowy na stronie albo reklamę graficzną w gazecie drukowanej, obok której znajdzie się chwytliwy artykuł sponsorowany (na stronie www KT opatrzony zdjęciami i hiperłączami przenoszącymi na stronę reklamowanej szkoły), jak również post na Facebooku "Kroniki Tygodnia" czy reklamę poprzez konkursy dla użytkowników Fb. Ich wybór ostatecznie zależy od Was. My wiemy jedno, że reklama w "Kronice Tygodnia" się opłaca. Wrzesień już za chwilę, więc nie traćcie czasu, wykorzystajcie reklamę w "Kronice Tygodnia" do skutecznego eksponowania swojej oferty szkoleniowej i cieszcie się ilością uczestników kursów.
Do kontaktu telefonicznego zapraszamy pod numerami tel.: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany