Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 25 grudnia 2024 02:16
Reklama Baner rekalmowy Orkiestry Włościańskiej
Reklama

Jesień. Zamów kampanię reklamową Twojej szkoły językowej

250 000 wyświetleń na stronie internetowej oraz ponad 70-tysięczny zasięg publikowanych na Facebooku postów. To wynik możliwy do osiągnięcia przez szkołę językową prowadzącą kampanię reklamową w "Kronice Tygodnia". Skuteczna reklama na pewno przyciągnie nowych klientów. Nie czekaj więc, tylko ją zamów.

Według danych publikowanych przez English Proficiency Index Polacy są jednym z najlepiej mówiących po angielsku narodów na świecie. W światowym rankingu zajmujemy aż szóste miejsce, wyprzedzając w tej dziedzinie m.in. Niemców, Francuzów i Czechów. 

Jesień pod znakiem języka 

Frazy związane z nauką języka obcego najczęściej wyszukiwane są przez internautów we wrześniu. Popularność szkół językowych z roku na rok rośnie. A klienci szkół językowych szukają ich najpierw w Internecie czy gazetach. Nic w tym dziwnego. Reklama od zawsze była dźwignią handlu. Sprzedaje się towar, który przez obecność w kampaniach reklamowych uważany jest za powszechny, nieodłączny i zaufany element rzeczywistości. Znane choćby z nazwy czy logo szkoły są chętniej wybierane. We wrześniu zainteresowanie nimi z racji rozpoczynającego się "nowego etapu" w życiu człowieka osiąga kumulację. Warto więc teraz zainwestować w przypomnienie o sobie swoim potencjalnym klientom. Warto zamówić reklamę w lokalnej, cieszącej się popularnością prasie – w "Kronice Tygodnia". 

Jesień z Kroniką Tygodnia

Miesięcznie strona internetowa "Kroniki Tygodnia" odnotowuje ponad 250 000 wyświetleń. Facebook KT ma ponad 22 tysiące polubień, a zasięgi publikowanych tu postów sięgają 70 tys. użytkowników na tydzień. Nakład gazety to aż 10 tys. egzemplarzy. Właściciele szkół językowych mogą ten potencjał wykorzystać na swoją korzyść. Wystarczy przyjść lub zadzwonić do doradców ds. reklamy "Kroniki Tygodnia" i zdecydować się na reklamę w naszej gazecie. Nie jest ona kosztowna – ceny zaczynają się już od 55 zł. Ale na pewno jest skuteczna – potwierdzają to nasi partnerzy, którzy wielokrotnie skorzystali z możliwości zareklamowania się na naszych łamach. Wybór form reklamy jest szeroki i zawsze dostosowany do potrzeb indywidualnego klienta. Możemy zaoferować baner reklamowy na stronie albo reklamę graficzną w gazecie drukowanej, obok której znajdzie się chwytliwy artykuł sponsorowany (na stronie www KT opatrzony zdjęciami i hiperłączami przenoszącymi na stronę reklamowanej szkoły), jak również post na Facebooku "Kroniki Tygodnia" czy reklamę poprzez konkursy dla użytkowników Fb. Ich wybór ostatecznie zależy od Was. My wiemy jedno, że reklama w "Kronice Tygodnia" się opłaca. Wrzesień już za chwilę, więc nie traćcie czasu, wykorzystajcie reklamę w "Kronice Tygodnia" do skutecznego eksponowania swojej oferty szkoleniowej i cieszcie się ilością uczestników kursów.

Do kontaktu telefonicznego zapraszamy pod numerami tel.: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy Goldsun - Fundacja Czysta Dotacja
ReklamaBaner firmy Pierogi od AGI w dodatku Świąta
ReklamaBaner reklamowy w dodatku Święta firmy Agroradek
ReklamaBaner reklamowy w dodatku ŚWIĘTA firmy Klinika Zdrowia I Urody
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: OnaTreść komentarza: Wokół pana burmistrza afera za aferą... Przypadek?Data dodania komentarza: 24.12.2024, 21:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZewTreść komentarza: Jest koniec roku każdy jest zarobiony a u książąt trzeba wymienić drzwi przez jakąś patologię co tam mieszka,niech mają pretensje do tego co to zrobiłData dodania komentarza: 24.12.2024, 20:54Źródło komentarza: Tomaszów Lub.: Mieszkańcy bloku zawiesili koc, bo nie mają drzwi. 28-latek wyrwał je z zawiasamiAutor komentarza: Ewa KTreść komentarza: Byłam na kawę czekałam 50min a było 5 osób i te łaski co nie umieją liczyć do 5złData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:48Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: PedroPedroTreść komentarza: Każdy by chciał mieć taki biznes jak ta Pani na gminnym chlebie najlepiej sie .... Przetarg To uczciwość to samo robił Wnuk z Bratkowska w ZOO co ta rada chce zrobić z tą Panią układy....Data dodania komentarza: 24.12.2024, 18:46Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZibiTreść komentarza: Monika nie płacz wójek Heniek dał Ci wierzę za 1100zł a Ty robisz sobie biznes na majątku gminy. Dobrze Kowalik robi wywali całe to kolesiostwoData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:43Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZofiaTreść komentarza: Pan Kowalik młody człowiek jest i był bardzo konfliktowy.To źle dla miastaData dodania komentarza: 24.12.2024, 17:50Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisów
Reklama