Według danych Polskiego Związku Pracodawców Fitness w Polsce działa blisko 4 tys. prywatnych siłowni i fitness klubów. Takie miejsca są również w Zamościu czy Tomaszowie Lub. Oczywistym jest, że rywalizacją między sobą prześcigając się w propozycjach dla klientów spragnionych dobrej formy.
Po wakacyjnym lenistwie nadchodzi pora mocnych postanowień "wzięcia się za siebie" To właśnie teraz klienci będą wybierać klub fitness czy siłownię w której mogliby zadbać o swoją formę. Ten moment właściciele obiektów sportowych powinni wykorzystać na swoją korzyść. Jak? Za pomocą reklamy. Starannie dobranej i precyzyjnie przygotowanej. Takiej, która dotrze do potencjalnych klientów i ich przyciągnie.
Jakie narzędzia marketingowe powinien wobec tego wybrać klub fitness?
Nie da się ukryć, że bez rozpoznawalności firma nie istnieje w świadomości klienta. A jeśli jest podmiotem anonimowym, to musi dopiero zbudować zaufanie, aby móc sprzedawać swoje usługi. Jeżeli więc jesteś właścicielem, zadbaj o to, aby mówili o Twojej firmie dobrze i wszędzie. Dzięki działaniom marketingowym zaistnieje ona pozytywnie w świadomości odbiorców.
Postaw na publikacje w "Kronice Tygodnia", na prowadzenie komunikacji z otoczeniem za pomocą naszych narzędzi, na eventy. To wszystko zwiększa rozpoznawalność marki, którą musisz zbudować zwłaszcza jeśli Twój klub fitness czy inny obiekt sportowy jest nowością na rynku lokalnym.
Wiedz jednak, że nie wszystko przekłada się bezpośrednio na sprzedaż, ale w strategiach długoterminowych wartość PR-u wzrasta, a w związku z tym również ilość klientów twojej firmy. Pamiętając o tym w "Kronice Tygodnia" mamy przygotowaną specjalną ofertę dla zainteresowanych wielokrotną reklamą. Można wówczas zaoszczędzić nawet 10 tys. zł!
W "Kronice Tygodnia" możemy Ci zaproponować najskuteczniejsze narzędzia reklamowe, popularne na całym świecie: artykuły sponsorowane w prasie drukowanej obok reklamy graficznej przygotowanej przez naszego doświadczonego grafika, artykuły sponsorowane i posty z hiperłączami umożliwiającymi bezpośrednie przekierowanie czytelnika na stronę internetową twojej firmy, posty na Facebooku "Kroniki Tygodnia" (nasz FB ma ponad 20 tys. stałych użytkowników) albo banery reklamowe w najbardziej widocznych miejscach strony startowej na www.kronikatygodnia.pl. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a my zadbamy o twoją promocję.
Przyjdź i dowiedz się od specjalistów ds. reklamy szczegółów skutecznej reklamy klubu fitness lub siłowni, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych. Czekamy na Ciebie pod adresem Zamość, ul. Żeromskiego 3. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany