Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 25 grudnia 2024 03:55
Reklama Baner reklamowy A1
Reklama

Wrzesień. Teraz reklamuj swój fitness klub

Zastanawiasz się jak w prosty i skuteczny sposób promować klub fitness czy siłownię? To oczywiste: najbardziej opłacalna jest reklama w "Kronice Tygodnia" – najpopularniejszym tygodniku, który dociera do tysięcy czytelników z Zamościa i okolic.

Według danych Polskiego Związku Pracodawców Fitness w Polsce działa blisko 4 tys. prywatnych siłowni i fitness klubów.  Takie miejsca są również w Zamościu czy Tomaszowie Lub. Oczywistym jest, że rywalizacją między sobą prześcigając się w propozycjach dla klientów spragnionych dobrej formy. 

Po wakacyjnym lenistwie nadchodzi pora mocnych postanowień "wzięcia się za siebie" To właśnie teraz klienci będą wybierać klub fitness czy siłownię w której mogliby zadbać o swoją formę. Ten moment właściciele obiektów sportowych powinni wykorzystać na swoją korzyść. Jak? Za pomocą reklamy. Starannie dobranej i precyzyjnie przygotowanej. Takiej, która dotrze do potencjalnych klientów i ich przyciągnie.

Jakie narzędzia marketingowe powinien wobec tego wybrać klub fitness? 

Nie da się ukryć, że bez rozpoznawalności firma nie istnieje w świadomości klienta.  A jeśli jest podmiotem anonimowym, to musi dopiero zbudować zaufanie, aby móc sprzedawać swoje usługi. Jeżeli więc jesteś właścicielem, zadbaj o to, aby mówili o Twojej firmie dobrze i wszędzie. Dzięki działaniom marketingowym zaistnieje ona pozytywnie w świadomości odbiorców. 

Postaw na publikacje w "Kronice Tygodnia", na prowadzenie komunikacji z otoczeniem za pomocą naszych narzędzi, na eventy. To wszystko zwiększa rozpoznawalność marki, którą musisz zbudować zwłaszcza jeśli Twój klub fitness czy inny obiekt sportowy jest nowością na rynku lokalnym. 

Wiedz jednak, że nie wszystko przekłada się bezpośrednio na sprzedaż, ale w strategiach długoterminowych wartość PR-u wzrasta, a w związku z tym również ilość klientów twojej firmy. Pamiętając o tym w "Kronice Tygodnia" mamy przygotowaną specjalną ofertę dla zainteresowanych wielokrotną reklamą. Można wówczas zaoszczędzić nawet 10 tys. zł! 

W "Kronice Tygodnia" możemy Ci zaproponować najskuteczniejsze narzędzia reklamowe, popularne na całym świecie: artykuły sponsorowane w prasie drukowanej obok reklamy graficznej przygotowanej przez naszego doświadczonego grafika, artykuły sponsorowane i posty z hiperłączami umożliwiającymi bezpośrednie przekierowanie czytelnika na stronę internetową twojej firmy, posty na Facebooku "Kroniki Tygodnia" (nasz FB ma ponad 20 tys. stałych użytkowników) albo banery reklamowe w najbardziej widocznych miejscach strony startowej na www.kronikatygodnia.pl. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a my zadbamy o twoją promocję.

Przyjdź i dowiedz się od specjalistów ds. reklamy szczegółów skutecznej reklamy klubu fitness lub siłowni, by precyzyjnie trafiać do grup docelowych. Czekamy na Ciebie pod adresem Zamość, ul. Żeromskiego 3. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 885 851 150 – Jowita Chmiel, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy Goldsun - Fundacja Czysta Dotacja
ReklamaBaner rekalmowy formy Alustal
Reklama
ReklamaBaner- dodatek święta firmy Stalprodukt
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: OnaTreść komentarza: Wokół pana burmistrza afera za aferą... Przypadek?Data dodania komentarza: 24.12.2024, 21:37Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZewTreść komentarza: Jest koniec roku każdy jest zarobiony a u książąt trzeba wymienić drzwi przez jakąś patologię co tam mieszka,niech mają pretensje do tego co to zrobiłData dodania komentarza: 24.12.2024, 20:54Źródło komentarza: Tomaszów Lub.: Mieszkańcy bloku zawiesili koc, bo nie mają drzwi. 28-latek wyrwał je z zawiasamiAutor komentarza: Ewa KTreść komentarza: Byłam na kawę czekałam 50min a było 5 osób i te łaski co nie umieją liczyć do 5złData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:48Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: PedroPedroTreść komentarza: Każdy by chciał mieć taki biznes jak ta Pani na gminnym chlebie najlepiej sie .... Przetarg To uczciwość to samo robił Wnuk z Bratkowska w ZOO co ta rada chce zrobić z tą Panią układy....Data dodania komentarza: 24.12.2024, 18:46Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZibiTreść komentarza: Monika nie płacz wójek Heniek dał Ci wierzę za 1100zł a Ty robisz sobie biznes na majątku gminy. Dobrze Kowalik robi wywali całe to kolesiostwoData dodania komentarza: 24.12.2024, 18:43Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisówAutor komentarza: ZofiaTreść komentarza: Pan Kowalik młody człowiek jest i był bardzo konfliktowy.To źle dla miastaData dodania komentarza: 24.12.2024, 17:50Źródło komentarza: Szczebrzeszyn: Awantura o Kawiarnię na wzgórzu. Pod petycją właścicielki wciąż przybywa podpisów
Reklama