Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 23 listopada 2024 08:21
Reklama
Reklama

Poznaj 6 wskazówek, które pozwolą Ci odnieść sukces w branży

Szukasz sposobu na pomnożenie dochodów swojej firmy? Chcesz dogonić albo wyprzedzić konkurencję? Przeczytaj ten tekst i poznaj 6 kluczowych wskazówek, które nakierują Cię na sukces.
Poznaj 6 wskazówek, które pozwolą Ci odnieść sukces w branży

1. Twoi klienci oczekują realnej wartości. Każdy potencjalny klient musi mieć wiedzę o tym, że to, czego on potrzebuje, właśnie Ty jesteś w stanie zaoferować. Pierwszym źródłem takiej informacji będzie Internet czy lokalne medium. Jeżeli nigdzie nie znajdą informacji o Tobie, to małe jest prawdopodobieństwo, że na zakupy czy po usługę  trafią do Ciebie. Zatem informuj, że istniejesz,że czekasz, że służysz profesjonalną radą. Najlepszym sposobem dostarczania realnej wartości odbiorcom są artykuły i posty sponsorowane czy bannery. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do stworzenia takiej reklamy, zleć jej wykonanie specjalistom.

2. Obsługa klienta musi być wzorowa. Dbaj o każdego klienta. Staraj się, by oczarować go profesjonalnym podejściem do tematu. Wykaż zainteresowanie i inicjatywę. Tacy klienci polecą Cię znajomym, a i sami chętnie wrócą do Twojej firmy. Pamiętaj, że jakość obsługi nie kończy się w sklepie czy firmie. Bo klient lubi mieć kontakt np. ze sprzedawcą stale. Dlatego tak ważna jest obecność Twojej firmy w Internecie. Ważne jest posiadanie strony internetowej z informacjami o produktach czy usługach, które możesz zaoferować. Ważny jest podany kontakt – nr telefonu i adres. Ważna jest w końcu łatwość odnajdywania Twojej firmy, jej usług/produktów w miejscach "przypadkowych", ale popularnych i zaufanych, np. na stronie www.kronikatygodnia.pl, którą odwiedza już blisko pół miliona użytkowników Internetu czy w prasie lokalnej.

3. Nie zapominaj o "starych" klientach. Zdobywaj nowych. Nie skreślaj tych, którzy raz już coś u Ciebie kupili z listy klientów. Może znów wrócą? Nie urywaj  z nimi kontaktu, oczywiście nie mamy na myśli bezpośredniego, ale tego umownego: poprzez stronę internetową czy za pomocą reklamy w lokalnej prasie informuj ich o aktualnych promocjach czy konkursach itp. Przypominaj im o sobie "przy okazji" czytania porannej prasy czy przeglądania mediów społecznościowych. Żeby trafić do szerokiego grona odbiorców, rozpocznij współpracę np. z Kronika Tygodnia. Zasięg informacji, jakie przekazujemy jest ogromny. Skorzystaj z tego potencjału.

4. Myśl globalnie. Docieraj do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi drogami. Inwestuj w reklamy efektywnościowe, artykuły, informacje prasowe, posty na Facebooku, obecność na aplikacjach mobilnych... i wszystkie inne metody reklamowania swojej działalności. Przyłączaj się do tych, którzy mają więcej i na których renomie i Ty skorzystasz.

5. Miej przewagę nad konkurencją. Uzyskiwanie przewagi nad konkurencją, szczególnie w jej słabych punktach, wymaga dokładnej obserwacji jej działań. W godzinach pracy skup się na klientach, ale swój wolny czas poświęć na research. Im większa Twoja wiedza, tym więcej możliwości. Dobrym sposobem na prześcigniecie, tudzież "przechytrzenie", konkurencji jest posiadanie USP (Unique Selling Proposition), czyli unikalnej, jedynej w swoim rodzaju propozycji sprzedaży, która wyróżnia Twój produkt na rynku i zmienia się okresowo. Jeśli Twoja konkurencja takiego nie ma, to miej go Ty. I koniecznie poinformuj o tym odbiorców!

6. Polegaj na innych dla swoich korzyści. Rozpocznij współpracę z doświadczonym partnerem reklamowym, takim jakim jest "Kronika Tygodnia". Dzięki temu możesz zyskać jeszcze więcej, niż polegając na znajomych znajomych. "Kronika Tygodnia" cieszy się ogromnym zainteresowaniem czytelników i dzięki temu jest liderem wśród lokalnych mediów. Jeśli zdecydujesz się zamówić reklamę w prasie drukowanej, na Facebooku KT czy na stronie internetowej naszej gazety to z całą pewnością będzie ona miała większą siłę przebicia i szansę na przejęcie części naszych klientów także dla siebie. 

Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, a Ty dobrego specjalisty ds.  reklamy, postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze.  Nie czekaj. Jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" możesz zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego. 

 Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 508 400 598 – Marta Prończuk, kierownik Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.


Podziel się
Oceń

 

 

ReklamaBaner reklamowy firmy Replika
ReklamaBaner reklamowy B Firmy Sunflowers
Reklama
KOMENTARZE
Autor komentarza: Pycha Moj GrzechTreść komentarza: Program Rodzina na swoim ma się b.dobrze.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 14:15Źródło komentarza: W Hrubieszowie będzie punkt paszportowyAutor komentarza: ochrona przyrodyTreść komentarza: Jakie były ku temu przesłanki?Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:56Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: jaTreść komentarza: Coś mieszkańcu o ukrainie piszesz oszczędnie Nie wszystko!Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:55Źródło komentarza: Lubelskie: Atak Rosji na zachodnią Ukrainę. Poderwano nasze myśliwceAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Zając ekspertem PO KOLEGIUM TUMANUM to jakieś jaja,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:52Źródło komentarza: Wójt gminy Hrubieszów w gronie ekspertówAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Pytanie gdzie w tym czasie była wybrana rada społeczna szpitala nadzorująca dyrekcję z ramienia starostwa. tym pseudo neo radnym tylko jaja wsadzić w imadło i dobrze skręcić. a nie nagrody dawać,Data dodania komentarza: 22.11.2024, 12:50Źródło komentarza: Szpital w Hrubieszowie w ciągu 2 lat nie wykonał kontraktów z NFZ. Do spłaty ma 18 mln złAutor komentarza: MieszkaniecTreść komentarza: "Droga przez mękę" aby dojść do orzecznictwa trzeba pokonać odcinek z parkingu przy parku lub walczyć o miejsce parkingowe przy bloku nr 8. Jeżeli będziemy mieli szczęście i znajdziemy miejsce to zaczyna się walka dziurawym chodnikiem i wysokimi krawężnikami. Takie mamy realia udogodnień dla niepełnosprawnych. Mieszkzńcy bloku wracający z pracy siedzą w samochodach i wypatrują wolnego miejsca postojowego bo przecież większość miejsc jest zajęta przez pracowników Krok za krokiem, pacjentów przychodni Żak, stomatologa, okulisty lub petentów ZGL. Takie instytucje jak przychodnie nie powinny znajdować się w blokach gdzie nie ma przystosowanych warunków oraz miejsc parkingowych.Data dodania komentarza: 22.11.2024, 11:26Źródło komentarza: Zamość: Przyjeżdża niepełnosprawny do urzędu i... nie ma gdzie zaparkować
Reklama