1. Twoi klienci oczekują realnej wartości. Każdy potencjalny klient musi mieć wiedzę o tym, że to, czego on potrzebuje, właśnie Ty jesteś w stanie zaoferować. Pierwszym źródłem takiej informacji będzie Internet czy lokalne medium. Jeżeli nigdzie nie znajdą informacji o Tobie, to małe jest prawdopodobieństwo, że na zakupy czy po usługę trafią do Ciebie. Zatem informuj, że istniejesz,że czekasz, że służysz profesjonalną radą. Najlepszym sposobem dostarczania realnej wartości odbiorcom są artykuły i posty sponsorowane czy bannery. Jeśli nie wiesz jak się zabrać do stworzenia takiej reklamy, zleć jej wykonanie specjalistom.
2. Obsługa klienta musi być wzorowa. Dbaj o każdego klienta. Staraj się, by oczarować go profesjonalnym podejściem do tematu. Wykaż zainteresowanie i inicjatywę. Tacy klienci polecą Cię znajomym, a i sami chętnie wrócą do Twojej firmy. Pamiętaj, że jakość obsługi nie kończy się w sklepie czy firmie. Bo klient lubi mieć kontakt np. ze sprzedawcą stale. Dlatego tak ważna jest obecność Twojej firmy w Internecie. Ważne jest posiadanie strony internetowej z informacjami o produktach czy usługach, które możesz zaoferować. Ważny jest podany kontakt – nr telefonu i adres. Ważna jest w końcu łatwość odnajdywania Twojej firmy, jej usług/produktów w miejscach "przypadkowych", ale popularnych i zaufanych, np. na stronie www.kronikatygodnia.pl, którą odwiedza już blisko pół miliona użytkowników Internetu czy w prasie lokalnej.
3. Nie zapominaj o "starych" klientach. Zdobywaj nowych. Nie skreślaj tych, którzy raz już coś u Ciebie kupili z listy klientów. Może znów wrócą? Nie urywaj z nimi kontaktu, oczywiście nie mamy na myśli bezpośredniego, ale tego umownego: poprzez stronę internetową czy za pomocą reklamy w lokalnej prasie informuj ich o aktualnych promocjach czy konkursach itp. Przypominaj im o sobie "przy okazji" czytania porannej prasy czy przeglądania mediów społecznościowych. Żeby trafić do szerokiego grona odbiorców, rozpocznij współpracę np. z Kronika Tygodnia. Zasięg informacji, jakie przekazujemy jest ogromny. Skorzystaj z tego potencjału.
4. Myśl globalnie. Docieraj do potencjalnych klientów wszystkimi możliwymi drogami. Inwestuj w reklamy efektywnościowe, artykuły, informacje prasowe, posty na Facebooku, obecność na aplikacjach mobilnych... i wszystkie inne metody reklamowania swojej działalności. Przyłączaj się do tych, którzy mają więcej i na których renomie i Ty skorzystasz.
5. Miej przewagę nad konkurencją. Uzyskiwanie przewagi nad konkurencją, szczególnie w jej słabych punktach, wymaga dokładnej obserwacji jej działań. W godzinach pracy skup się na klientach, ale swój wolny czas poświęć na research. Im większa Twoja wiedza, tym więcej możliwości. Dobrym sposobem na prześcigniecie, tudzież "przechytrzenie", konkurencji jest posiadanie USP (Unique Selling Proposition), czyli unikalnej, jedynej w swoim rodzaju propozycji sprzedaży, która wyróżnia Twój produkt na rynku i zmienia się okresowo. Jeśli Twoja konkurencja takiego nie ma, to miej go Ty. I koniecznie poinformuj o tym odbiorców!
6. Polegaj na innych dla swoich korzyści. Rozpocznij współpracę z doświadczonym partnerem reklamowym, takim jakim jest "Kronika Tygodnia". Dzięki temu możesz zyskać jeszcze więcej, niż polegając na znajomych znajomych. "Kronika Tygodnia" cieszy się ogromnym zainteresowaniem czytelników i dzięki temu jest liderem wśród lokalnych mediów. Jeśli zdecydujesz się zamówić reklamę w prasie drukowanej, na Facebooku KT czy na stronie internetowej naszej gazety to z całą pewnością będzie ona miała większą siłę przebicia i szansę na przejęcie części naszych klientów także dla siebie.
Jeśli więc Twoje produkty czy usługi potrzebują dobrej promocji, a Ty dobrego specjalisty ds. reklamy, postaw na skuteczną reklamę w "Kronice Tygodnia". Z nami zaoszczędzisz swój czas i pieniądze. Nie czekaj. Jesteśmy największą grupą wydawniczą w województwie lubelskim. Oprócz "Kroniki Tygodnia" możesz zareklamować się w "Super Tygodniu Chełmskim" i "Słowie Podlasia" o łącznym nakładzie 44 tysięcy, które trafiają do mieszkańców 15 powiatów województwa lubelskiego.
Odwiedź redakcję albo skontaktuj się z nami telefonicznie: 508 400 598 – Marta Prończuk, kierownik Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.