Jaka jest recepta na sukces? Poza jakością i dobrą ceną, bez dwóch zdań na wysoką sprzedaż wpływa dobra reklama.
Internet to siła
Nie ma znaczenia to, gdzie prowadzisz swoją firmę: czy w małej miejscowości czy w centrum wielkiego miasta. Jako właściciel firmy, działalności itd. powinieneś myśleć globalnie i inwestować w reklamę w sieci. Reklamą jest po pierwsze strona internetowa firmy. Pamiętaj, by była przejrzysta, ale nie monotonna albo uboga w informacje, zawierała dane kontaktowe, informowała o dostępnych usługach czy produktach. Internauci – Twoi potencjalni klienci – lubują się również w blogach i mniej formalnych stronach firm, np. tych prowadzonych na Facebooku. Zasięg jaki będą miały posty, zdjęcia i filmy na FB zależy głównie od tego, jakich partnerów będziesz posiadać. Łatwo się domyślić, że najskuteczniejszą reklamę będą generować publikacje postów itp. przy wsparciu mediów lokalnych czy nawet ogólnopolskich (zależnie od wskazań). "Kronika Tygodnia" – najbardziej poczytny tygodnik lokalny na Zamojszczyźnie – daje możliwość nawiązania takiej współpracy.
Zyskaj zaufanego partnera
Decydując się na współpracę z "Kroniką Tygodnia", można naprawdę wiele zyskać. Przekonało się o tym już wielu właścicieli firm. Regularna reklama na stronie internetowej www.kronikatygodnia.pl, która miesięcznie notuje blisko pół miliona odwiedzin (!) oraz reklama na facebookowym profilu "Kroniki Tygodnia" (ma już ponad 24 tys. polubień) daje pożądane efekty.
Reklama w gazecie nie jest droga – ceny zaczynają się już od 55 zł! Możliwość dotarcia do lokalnej społeczności bądź danej grupy docelowej, przekazania informacji handlowej o ogromnym zasięgu i zyskanie pozytywnego wizerunku marki są warte wiele więcej.
Jeśli chciałbyś powierzyć swoją strategię marketingową fachowcom z "Kroniki Tygodnia", wykorzystać trendy i skuteczne narzędzia takie jak artykuły, posty sponsorowane, banery reklamowe w prasie drukowanej, w Internecie i na Facebooku (z odnośnikami do wybranych przez Ciebie stron) czy reklamę w radiu Bon Ton – daj nam znać.
Czekamy na Ciebie w Biurze Reklamy "Kroniki Tygodnia" przy ul. Żeromskiego 3 w Zamościu. Przyjdź, zapytaj, przekonaj się. Możesz też zadzwonić: 508 400 598 – Marta Prończuk, kierownik Biura Reklamy "Kroniki Tygodnia", 669 494 080 – Kamila Duszejko, doradca ds. reklamy, 885 851 163 – Jacek Milczuk, doradca ds. reklamy.
Artykuł sponsorowany