W pierwszej kolejności poświęć czas i środki na dopracowanie strony internetowej Twojej firmy
Podstawowy krok, niezbędny, aby w ogóle ruszyć z miejsca. I to z co najmniej dwóch powodów. Po pierwsze: witryna www buduje Twój wizerunek w oczach internautów. Im wyższa jakość – zarówno merytoryczna, jak też techniczna czy wizualna – tym większe prawdopodobieństwo wywarcia na użytkownikach dobrego pierwszego wrażenia. Po drugie, co najmniej równie istotne: poziom prezentowany przez stronę decyduje o jej miejscu w rankingach Google'a. Serwis cieszy się niesłabnącym zaufaniem, codziennie dziesiątki milionów polskich internautów poszukują za jego pośrednictwem najróżniejszych rzeczy. Tak dużej grupy potencjalnych klientów zwyczajnie nie wolno zlekceważyć.
Krótko rzecz ujmując: firmowa witryna musi przejść kompleksową optymalizację. Teoretycznie mamy tutaj dwa odmienne aspekty – user experience oraz SEO – aczkolwiek w opinii doświadczonych specjalistów z IN, obie te kwestie przenikają się nawzajem. Otóż algorytmy Google'a, które decydują o pozycjach poszczególnych stron w wynikach wyszukiwania na określone frazy, są nieustannie doskonalone. Z kolejnych aktualizacji wyłania się konkretny trend: Google chce wyeksponować te strony, które dla internautów będą najbardziej użyteczne. Czy to podczas podczas szukania informacji, czy w trakcie robienia zakupów w sieci.
Jeżeli do SEO dołożysz jeszcze płatne kampanie Google Ads, możesz liczyć na najlepsze efekty
Kiedy struktura techniczna oraz content serwisu spełniają bieżące wytyczne, wtedy warto sięgnąć po kolejne narzędzia marketingu internetowego. Na tym etapie opłaca się zwrócić uwagę w stronę kampanii reklamowych w systemie Google Ads. To niezwykle rozbudowana usługa, w której swego rodzaju licytacja za linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania stanowi tylko jedną spośród licznych, użytecznych funkcjonalności. Fachowcy firmy IN wymieniają tutaj m.in. remarketing, reklamy w popularnych serwisach współpracujących z Google czy wyświetlanie produktów ze sklepu bezpośrednio w wyszukiwarce. Za pośrednictwem Google Ads najłatwiej ściągnąć na stronę tych internautów, którzy należą do grupy docelowej Twojej firmy. Tym samym można dotrzeć ze swoim przekazem do licznej rzeszy potencjalnych klientów – pod warunkiem, że wszystkie parametry kampanii będą precyzyjnie ustawione, a w razie potrzeby korygowane po bieżącej analizie dostępnych danych. Agencja IN niewątpliwie potrafi zająć się tym w profesjonalny, maksymalnie efektywny sposób.
Napisz komentarz
Komentarze