Skończ z wciskaniem ulotek wszystkim w zasięgu wzroku. Niech odbiorca wykaże zainteresowanie Twoją ofertą
Wywieranie niepotrzebnej presji na konsumencie najczęściej kończy się odrzuceniem. Zbytnia nachalność przynosi równie negatywne skutki, co kompletne rozminięcie z grupą docelową. Dlatego do specyficznej formy marketingu bezpośredniego warto wprowadzić kilka rozwiązań żywcem wyjętych z internetu – chodzi o swego rodzaju profilowanie konsumentów. Każda firma ma określony model klienta idealnego. Takie osoby zapewniają im znaczną część przychodów, wobec czego reklamy powinny być kierowane właśnie do tych odbiorców, którzy wpisują się w założony profil. Podstawą jest znajomość oczekiwań klientów, ich preferencji oraz bieżących potrzeb. Zdobycie niezbędnych informacji może zająć trochę czasu, ale w opinii ekspertów z firmy Veraco warto poświęcić trochę zasobów na głębsze poznanie swojego targetu. Dzięki temu znacznie łatwiej będzie sformułować atrakcyjny przekaz reklamowy, a także wybrać najlepsze miejsca do dystrybucji drukowanych materiałów promocyjnych.
Ustaw stojak na ulotki przy siedzibie firmie oraz targowych stoiskach. Chętni sami sięgną po broszury
O ile dobór odpowiednich punktów w mieście to już wyższa szkoła jazdy, wymagająca skrupulatnego przeanalizowania ogromnej ilości danych, tak niektóre rozwiązania należy uznać za pewniaki. Pierwszą z nich jest przestrzeń wokół lokalu zajmowanego przez Twoją firmę. Wystarczy postawić stojak na ulotki A4 lub inny format, aby kontrahenci mieli swobodny dostęp do podstawowych informacji o ofercie. Jeszcze lepsze okoliczności do wystawienia katalogów oraz broszur stwarzają branżowe targi, konferencje lub podobne imprezy. Z natury rzeczy publika podczas takich wydarzeń żywo interesuje się prezentowanymi produktami – czyli w przeważającej większości składa się z przedstawicieli grupy docelowej, modelowych klientów idealnych. I nawet jeżeli w trakcie samego eventu nie uda się zawrzeć satysfakcjonującej transakcji, to dzięki ulotce odbiorcy będą mogli wrócić do Twojej propozycji. W miejscu i czasie, które oni uznają za najbardziej odpowiednie. A nie trzeba chyba dodatkowo wyjaśniać, jak bardzo konsumenci cenią swoją własną wygodę i firmy, które o nią dbają?
Napisz komentarz
Komentarze