Obecnie w tomaszowskim ZUS-ie klienci są obsługiwani na stojąco, przy okienkach oddzielonych szybami, sala obsługi łączy się bezpośrednio z korytarzami. Brakuje poczekalni. To za kilka miesięcy się zmieni.
– Dotychczasowe stanowiska zostaną zastąpione zupełnie nowymi, przy których klienci będą mogli wygodnie usiąść. Pojawi się też strefa poczekalni ze stolikami, przy których interesanci będą mogli wypełniać dokumenty. W sali zamontujemy również klimatyzację, której do tej pory w tomaszowskim ZUS-ie nie było. Komfort obsługi klientów znacząco wzrośnie – zapowiada Zbigniew Wasąg, dyrektor Oddziału ZUS w Biłgoraju.
Do sali będą prowadzić przesuwne drzwi, przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W pomieszczeniu zostaną wymienione sufity podwieszane, posadzki, meble oraz instalacje elektryczne i teleinformatyczne.
– Mimo przebudowy obsługa klientów w Tomaszowie Lubelskim będzie zapewniona przez cały czas. Będzie się odbywać w zastępczych pomieszczeniach, na parterze. Przepraszamy za niedogodności wynikające z remontu. Mamy nadzieję, że efekt prac wynagrodzi klientom tymczasowe utrudnienia – mówi Beata Prochowicz-Król, kierownik Inspektoratu ZUS w Tomaszowie Lubelskim.
– Po wejściu głównymi drzwiami do inspektoratu należy skręcić w prawo. Przedsiębiorcy i ubezpieczeni w ZUS-ie mają się udać do pokoju nr 114, w sprawach zasiłków do pokoju nr 111, a w sprawach emerytur i rent do pokoju nr 110.
– Przebudowa sali obsługi to nie wszystko. Przed budynkiem tomaszowskiego ZUS-u pojawią się jeszcze dodatkowe cztery miejsca parkingowe, w tym dwa dla osób z niepełnosprawnościami. Zgodnie z harmonogramem wszystkie prace powinny zakończyć się w maju – informuje Małgorzata Korba, rzecznik ZUS w województwie Lubelskim.
Napisz komentarz
Komentarze