W konkursie, który ogłosiła gmina, może wziąć udział właściwie każdy: uczniowie miejscowych podstawówek, ale też i obywatele gminy powyżej 16. roku życia, organizacje pożytku publicznego, stowarzyszenia i osoby prawne.
Walory artystyczne, jakich wymagają organizatorzy konkursu, to jednak nie wszystko. Ten, kto przygotuje projekt (a może nawet dwa), powinien pamiętać, że logo ma też spełniać rolę informacyjną i marketingową. Ma być na tyle uniwersalne, by można je było wykorzystywać w różnego rodzaju materiałach informacyjnych i promocyjnych.
Wymogów co do samej pracy jest zresztą trochę więcej, bo trzeba do niej m.in. dołączyć krótki opis znaczenia, przesłania i symboliki logo gminy, które autor przygotował. Więcej szczegółów wymieniono w regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej gminy.
Prace można do urzędu wysyłać do 27 lipca. Potem oceni je specjalnie powołana do tego celu komisja. I to ona wybierze zwycięską pracę. Jej autor otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł.
Więcej na ten temat w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia.
Napisz komentarz
Komentarze