Nr ewidencyjny projektu : RPLU.12.02.00-06-0049/16
Numer konkursu: RPLU.12.02.00-IZ.00-06-001/16
Beneficjent : Gmina Tomaszów Lubelski
Wartość dofinansowania: 904 535,74 zł
Wkład własny 63 787,98 zł
Wartość projektu: 968 323,72 zł.
Liczba uczestników: 391 (201K,190M)
Liczba nauczycieli biorących udział w szkoleniach: 32 (27K,5M)
Realizator projektu: Gminny Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół w Tomaszowie Lubelskim, ul. Kościelna 13, 22-600 Tomaszów lubelski.
Podsumowanie okresu wrzesień 2017r. - styczeń 2018 r.:
We wszystkich szkołach biorących udział w projekcie: Szkoła Podstawowa w Pasiekach, Szkoła Podstawowa w Sabaudii, Szkoła Podstawowa w Podhorcach, Szkoła Podstawowa w Majdanie Górnym, Szkoła Podstawowa w Łaszczówce, Szkoła Podstawowa w Szarowoli realizowane są dodatkowe zajęcia dla uczniów:
1. Zajęcia rozwijające i dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki dla klas I-III, IV-VII oraz klas II - III dotychczasowego gimnazjum. – zrealizowano 1406 h
2. Zajęcia rozwijające i dydaktyczno - wyrównawcze z języka angielskiego dla klas I-III, IV-VII oraz klas II - III dotychczasowego gimnazjum – zrealizowano 1102 h
3. Zajęcia rozwijające z przedmiotów przyrodniczych z elementami eksperymentu dla klas I-III, IV-VII oraz klas II - III dotychczasowego gimnazjum – zrealizowano 548 h
4. Zajęcia rozwijające z informatyki dla klas I-III, IV-VII oraz klas II - III dotychczasowego gimnazjum –zrealizowano 362 h
5. Zajęcia specjalistyczne dla uczniów o potrzebie kształcenia specjalnego – zrealizowano 86 h
Wszystkie szkoły zostały kompleksowo wyposażone w sprzęt ICT” tablice interaktywne, laptopy, aparaty fotograficzne, kolorowe drukarki, mikroskopy, pomoce dydaktyczne, książki. Każdy uczeń otrzymał zestaw biurowy do pracy na zajęciach. W najbliższym czasie, w ramach projektu dzieci wyjadą do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, Ogrodu Botanicznego w Lublinie i do Kazimierza Dolnego. W trakcie cyklu 3 szkoleń nauczyciele uczący w szkołach Gminy Tomaszów Lubelski nabyli kompetencje w zakresie stosowania j metod i form organizacyjnych sprzyjających kształtowaniu i rozwojowi u uczniów kompetencji kluczowych z wykorzystaniem sprzętu ICT, pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych oraz pracy metodą eksperymentu.