Reklama to podstawa
Jak przekonują agenci Północ Nieruchomości, sekret sukcesu tkwi w odpowiednich działaniach marketingowych. – Wszystkie działania marketingowe mają na celu pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zwiększeniu szansy na sprzedaż nieruchomości. Należy jednak pamiętać że każda strategia marketingowa powinna być dobrana indywidualnie do potrzeb firmy i rynku, na którym działa – podkreśla Tomasz Juszczak. Z kolei Elwira Jurkitewicz podkreśla, że marketing w branży nieruchomości może obejmować wiele różnych działań. – Jedną z nich jest reklama online. Chodzi o wykorzystanie reklam w internecie, takich jak reklamy Google Ads, Facebook Ads czy reklamy na portalach nieruchomościowych. Tym sposobem ze swoją ofertą dotrzemy do konkretnego grona odbiorców i zwiększymy jej zasięg – zaznacza agentka.
Aktywność na portalu społecznościowym
Tomasz wskazuje też na inne skuteczne działanie. – W sprzedaży czy kupnie nieruchomości pomocne są kampanie mailingowe. Polegają na wysyłaniu maili z ofertami nieruchomości do klientów, którzy wcześniej wyrazili zainteresowanie lub zostali zebrani z różnych źródeł. To pozwala na stały kontakt z takimi osobami i dopasowywanie oferty do ich indywidualnych oczekiwań – wyjaśnia. Elwira dodaje do listy działań aktywność w social mediach. – Współcześnie nie da się skutecznie wypromować oferty, odcinając ją od mediów społecznościowych. My, jako agenci, prowadzimy profil firmy na platformach społecznościowych. Polecam obecność i regularną aktywność na takich platformach, jak Facebook i Instagram. Nie ograniczamy się do publikowania samych ofert. Stawiamy na publikowanie wartościowych treści na blogu lub w mediach społecznościowych. Tworzymy poradniki, artykuły i infografiki na temat nieruchomości. Jesteśmy na bieżąco i chcemy informować obserwujących nas o wszystkich nowościach na rynku nieruchomości – podkreśla agentka.
Ulotki, eventy i wizualizacje
Działania marketingowe agenta nie mogą ograniczać się do świata online. – Wciąż część osób dowiaduje się o ofercie dzięki działaniom offline. Dlatego dobry agent będzie kontynuować różnorodne akcje nastawione na bezpośredni kontakt z drugim człowiekiem. Mam na myśli rozdawanie ulotek, organizowanie eventów związanych z nieruchomościami lub organizowanie "dni otwartych" – mówi Tomasz Juszczak. Skuteczny agent wykorzysta wszystkie dostępne opcje, nawet te znane od lat, jak np. wieszanie billboardów. – Na koniec warto też wspomnieć o współpracy z influencerami, czyli osobami znanymi w branży nieruchomości lub z lokalnymi "gwiazdami Internetu". Jeśli do tego dodamy wirtualne wizualizacje i filmy, to zyskamy sprawdzony przepis na sukces. A wiadomo, że sukcesem agenta jest udana transakcja i zadowolony klient – podsumowuje agent.
Napisz komentarz
Komentarze