Punkt Obsługi Klienta (POK) PGNiG jest zlokalizowany na I piętrze budynku administracyjno-biurowego przy ulicy Włosiankarskiej 5. Pierwszy dyżur konsultanta PGNiG odbywa się w miniony poniedziałek w godz. 9.00 - 15.00, a następne zaplanowane są w każdą pierwszą i czwartą środę miesiąca w tych samych godzinach.
Informacje na temat dyżurów będzie można znaleźć na stronie www.pgnig.pl oraz na stronie Powiatu Biłgorajskiego.
Klienci, którzy odwiedzą Punkt Obsługi Klienta w Biłgoraju mogą skorzystać z pełnego wsparcia konsultanta PGNiG. Będą mogli między innymi podpisać umowę z największym sprzedawcą gazu w Polsce, podać stan licznika, zmienić taryfę, sprawdzić historię płatności oraz faktur, a także skorzystać z pełnej oferty produktów i usług Spółki.
PGNiG Obrót Detaliczny, jako lider sprzedaży gazu ziemnego w Polsce oraz spółka z Grupy ORLEN chce być jak najbliżej lokalnych społeczności i w pełni odpowiadać na potrzeby swoich klientów. O tym, jak ważne dla mieszkańców jest uruchomienie POK najlepiej świadczą liczby - na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy najbliższe Biura Obsługi Klienta w Leżajsku i w Zamościu obsłużyły blisko 500 klientów z powiatu Biłgoraj, gdzie Spółka ma ok. 5 500 odbiorców.
Dla klientów dostępne jest również elektroniczne Biuro Obsługi Klienta lub aplikacja mobilna PGNiG. Obie formy cieszą się dużym zainteresowaniem odbiorców, korzysta z nich już 3,2 miliona użytkowników.
Napisz komentarz
Komentarze