Jak wypromować firmę w internecie?
Na początek najlepiej zdać się na pomoc agencji, których wiedza na temat procesów zachodzących w sieci jest najbardziej obszerna. Profesjonaliści od promocji w internecie holistycznie podejdą do Twoich bolączek i celów, które chciałbyś osiągnąć, zwiększą ilość odwiedzin na Twojej stronie stosując różne dostępne metody. Najczęściej będzie to SEO i pozycjonowanie stron, a to dlatego, że jego efekty są najbardziej trwałe przy względnie niskim nakładzie finansowym – zwraca uwagę specjalista informatyczny a zarazem marketingowiec z wrocławskiej firmy afterweb.pl. Traffic – czyli ruch użytkowników w ramach witryny, stanowi pole nad którym kompleksowo pracować będzie nasza kampania marketingowa wraz z zatrudnionymi przez naszą markę fachowcami.
Zasada pozostaje prosta: im więcej internautów trafi na nasz serwis, tym większa szansa, że jakaś część z nich stanie się klientami firmy. Jednym z dwóch sposobów na osiągnięcie wysokiego poziomu aktywności na naszej stronie jest słynne już pozycjonowanie stron. To tradycyjna metoda na osiągnięcie czołowej pozycji w wynikach wyszukiwania na dane hasła i słowa kluczowe. Jeśli na przykład zajmujemy się sprzedażą kurtek zimowych i jakiś internauta wpisze w pole wyszukiwania frazę typu „markowe kurtki na zimę”, po wykorzystaniu SEO powinniśmy być jedną z pierwszych pozycji w rezultatach zwróconych przez Google. To zagwarantuje nam obłożenie potencjalnych klientów, a w konsekwencji rzeczywisty obrót. Nie powinniśmy jednak zapominać, że na wyniki zabiegów SEO przyjdzie nam poczekać, nierzadko nawet kilka miesięcy.
Szybkie efekty z reklamą Google Adwords
Dla tych, którzy nie mogą czekać, korporacja Google przygotowała alternatywę w postaci, szybkiej reklamy w wyszukiwarce. Wystarczy ustalić budżet, słowa kluczowe i gotowe: nasz baner będzie wyświetlany milionom internautów. Co więcej, w podstawowej wersji oferty, nie zapłacimy za wyświetlenie reklamy, ale za przejście potencjalnego klienta na naszą stronę! To niesamowicie skuteczne rozwiązanie. Pamiętajmy jednak, że panel Adwords z jego nieskończonymi ustawieniami najlepiej obsłużą profesjonaliści znający się na tej tematyce.
Napisz komentarz
Komentarze