Kobieta wystawiła towar na popularnym portalu sprzedażowym. Kupiec znalazł się szybko. 22-latka otrzymała wiadomość z linkiem, weszła w niego, wpisała swoje dane i kliknęła ikonę "odbierz środki".
– Następnie wybrała bank, w którym miała rachunek i podała swój kod PIN do aplikacji banku oraz dane swojej karty płatniczej, jej numer i datę ważności. Po chwili chcąc sprawdzić, czy pieniądze od kupującej wpłynęły już na jej rachunek zalogowała się na swoje konto. Zauważyła, że z rachunku zniknęło 900 złotych. Pieniądze zostały wypłacone w bankomacie za pomocą kodu Blik – informuje Dorota Krukowska-Bubiło, rzeczniczka Komendy Miejskiej Policji w Zamościu.
Poszkodowana natychmiast zablokowała dostęp do rachunku i karty, ale pieniędzy nie udało się odzyskać.
Czytaj także: Tak pomagał synowej, że stracił pieniądze
Czytaj także: Straciła sprzedając futro. Trafiła na oszusta
Napisz komentarz
Komentarze