Pierwsze mieszanki żywieniowe dla koni marki Polski Żłób sprzedano w lutym 2021 roku. Produkcja tych pasz oparta jest wyłącznie o autorskie receptury, wykorzystuje wysokogatunkowe składniki z Roztocza. Co koniecznie trzeba podkreślić: pasze są zdrowe dla zwierząt, naturalne, bez chemii i antybiotyków.
Zorientowani jesteśmy na wprowadzanie innowacji, których brakuje na polskim rynku. Nasze nowatorskie rozwiązania odbierane są pozytywnie przez klientów, co buduje również zaufanie do naszej marki – mówi Marcin Kluczyk.
Oferta marki Polski Żłób jest rozszerzana o nowe serie pasz.
– Rozwiązaniem, którym szczególnie możemy się chwalić, jest wdrożenie możliwości komponowania paszy on-line przez klienta na stronach sklepu. Obecnie ta funkcja jest dostępna dla jednej kategorii produktowej. Przeszła pozytywne testy. W najbliższym czasie, zostanie uruchomiony pełny kreator dla dowolnej paszy – informuje Konrad Gnutek.
Tworzenie paszy on-line to idealne rozwiązanie dla każdego klienta, który musi dopasować dietę konia do jego indywidualnych potrzeb. W sklepie Polski Żłób nie ma ograniczeń co do minimalnej ilości zamówienia.
Marka wprowadziła również jako pierwsza rozwiązania w zakresie pakowania pasz. Zamiast tradycyjnego worka zaproponowano pakowanie w kartony SMARTBOX, które są dużo poręczniejsze do przenoszenia.
Nasze SMARTBOXY posiadają wysypnik, którym można dozować ilość podawanej paszy – wyjaśnia Konrad Gnutek.
Jak podają właściciele, 95 proc. sprzedaży produktów marki Polski Żłób odbywa się wyłącznie w kanale elektronicznym. Spółka stawia na intensywny rozwój w tym obszarze. Planuje też wyjście z produktami poza granice Polski.
– Nie mamy kompleksów. Potrafimy produkować pasze, które mogą konkurować ze ścisłą światową czołówką – zapewnia Marcin Kluczyk.
Polecamy: Perły Biznesu już po raz piąty. Zapraszamy do udziału w naszym plebiscycie!
Napisz komentarz
Komentarze